Spring naar bijdragen

hypercauses door diazepam


face

Aanbevolen berichten

hallo,

kan iemand mij helpen,ik slik nu 10mg diazepam om te slapen,nu ongeveer 2 maanden ,moet afbouwen heb op 5 gezeten ,was niet te doen,terug naar 10,heb tinnitus, maar wat ik nu mee maak heeft niets met mijn tinnitus te maken,ik moet stabiel z mijn maar ben het niet,sinds ik op 10 zit,wat moet ik nou,geen kliniek waar ik terecht kan nu allemaal geweigerd door dat virus,mijn geluidsklacten gebeuren s'nachts ik word wakker,iedere nacht om 1.15,met ontiegelijke rollercoaster van doordenkertje keihard geluid,wat maar door blijft gaan nu heb ik hypercauses en wordt keigek,heb o 5 mg gezeten was een helĀ  durf nu helemaal niks meer niet omlaag niet omhoog het enige wat mijn mishandelaar zegt is antidepressiva, wil ik niet meer zoveel nare bij werkingen

maar dit kan ik ook niet volhouden,ik moet er van af het wordt iedere dag gekker,zijn die taperingstrips ook in hele kleine hoeveelheden te krijgen want ik durf het anders gewoon niet meer wat is wijsheid graag tips,voel me machteloos en zo ook moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...