Spring naar bijdragen

onze h. kamer 27-3-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Yehaaaaaaa daar ben ik weer even,

Kabouter 

Hoi iedereen,

Met mij gaat het mentaal niet zo goed.

Omdat ik zolang, lees 2.5 maanden mijn ademhaling heb gevoeld, dwangmatig mee bezig te zijn geweest, ben ik het dus niet meer gewoon van niets meer te voelen zoals vroeger. De laatste 2 dagen is dit allemaal weg. Had gehoopt het gewoon te raken zoals de pijntjes en sensaties, maar dit is dus niet het geval. Ben ook enorm angstig, heel de tijd. Vanaf de moment ik probeer van niets te doen, gewoon relaxen en niet bewegen, word ik nog angstiger. Krijg tintelingen in mijn gezicht, handen en voeten. Gevoel te hebben geen lucht meer krijgen. Vanaf de moment ik terug beweeg gaat dit weg.

Ben dus al heel de tijd bezig met iets.  Constant eten, drinken, prutsen met iets. Wordt er zelf enorm moe van en ik wil gewoon rust. Wil me gewoon terug goed voelen.

 

Zo, hoe is het met de rest van ons? Kunnen we nog goed om gaan met het Corona-virus? Ik bedoel hebben jullie geen angst dit te krijgen?  En het slapen?

Hier gaat het redelijk. Ben nog steeds wel moe.M'n schildklier werkt te snel, maar de h. arts belt me vandaag. Ja en verder ben ik in de tuin bezig met zaadjes in bakjes, en dadelijk als ik daar mee klaar ben, eens kijken of ik m'n nieuw tuinstel in elkaar kan prutsen. Toch proberen zoveel mogelijk bezig zijn met tussendoor de nodige rust. Dus ik ga weer. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

Moghu Kabouter,

Dit gaat echt weg. Maar je moet rekenen dat je al je gevoelens die je door de medicatie weggeslikt hebt, weer terug komen. Niets meer voelen net als vroeger gaat niet als je stopt met de medicatie. JE MOET HIER DOORHEEN. En je gaat juist voelen. Dat zijn fijne en rot gevoelens. Maar houd je vast aan de tijd dat het weer goed is, want dat komt terug. Hoe gaat het slapen?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei bolletje:

Yehaaaaaaa daar ben ik weer even,

Kabouter 

Hoi iedereen,

Met mij gaat het mentaal niet zo goed.

Omdat ik zolang, lees 2.5 maanden mijn ademhaling heb gevoeld, dwangmatig mee bezig te zijn geweest, ben ik het dus niet meer gewoon van niets meer te voelen zoals vroeger. De laatste 2 dagen is dit allemaal weg. Had gehoopt het gewoon te raken zoals de pijntjes en sensaties, maar dit is dus niet het geval. Ben ook enorm angstig, heel de tijd. Vanaf de moment ik probeer van niets te doen, gewoon relaxen en niet bewegen, word ik nog angstiger. Krijg tintelingen in mijn gezicht, handen en voeten. Gevoel te hebben geen lucht meer krijgen. Vanaf de moment ik terug beweeg gaat dit weg.

Ben dus al heel de tijd bezig met iets.  Constant eten, drinken, prutsen met iets. Wordt er zelf enorm moe van en ik wil gewoon rust. Wil me gewoon terug goed voelen.

 

Zo, hoe is het met de rest van ons? Kunnen we nog goed om gaan met het Corona-virus? Ik bedoel hebben jullie geen angst dit te krijgen?  En het slapen?

Hier gaat het redelijk. Ben nog steeds wel moe.M'n schildklier werkt te snel, maar de h. arts belt me vandaag. Ja en verder ben ik in de tuin bezig met zaadjes in bakjes, en dadelijk als ik daar mee klaar ben, eens kijken of ik m'n nieuw tuinstel in elkaar kan prutsen. Toch proberen zoveel mogelijk bezig zijn met tussendoor de nodige rust. Dus ik ga weer. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

Moghu Kabouter,

Dit gaat echt weg. Maar je moet rekenen dat je al je gevoelens die je door de medicatie weggeslikt hebt, weer terug komen. Niets meer voelen net als vroeger gaat niet als je stopt met de medicatie. JE MOET HIER DOORHEEN. En je gaat juist voelen. Dat zijn fijne en rot gevoelens. Maar houd je vast aan de tijd dat het weer goed is, want dat komt terug. Hoe gaat het slapen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei bolletje:

Yehaaaaaaa daar ben ik weer even,

Kabouter 

Hoi iedereen,

Met mij gaat het mentaal niet zo goed.

Omdat ik zolang, lees 2.5 maanden mijn ademhaling heb gevoeld, dwangmatig mee bezig te zijn geweest, ben ik het dus niet meer gewoon van niets meer te voelen zoals vroeger. De laatste 2 dagen is dit allemaal weg. Had gehoopt het gewoon te raken zoals de pijntjes en sensaties, maar dit is dus niet het geval. Ben ook enorm angstig, heel de tijd. Vanaf de moment ik probeer van niets te doen, gewoon relaxen en niet bewegen, word ik nog angstiger. Krijg tintelingen in mijn gezicht, handen en voeten. Gevoel te hebben geen lucht meer krijgen. Vanaf de moment ik terug beweeg gaat dit weg.

Ben dus al heel de tijd bezig met iets.  Constant eten, drinken, prutsen met iets. Wordt er zelf enorm moe van en ik wil gewoon rust. Wil me gewoon terug goed voelen.

 

Zo, hoe is het met de rest van ons? Kunnen we nog goed om gaan met het Corona-virus? Ik bedoel hebben jullie geen angst dit te krijgen?  En het slapen?

Hier gaat het redelijk. Ben nog steeds wel moe.M'n schildklier werkt te snel, maar de h. arts belt me vandaag. Ja en verder ben ik in de tuin bezig met zaadjes in bakjes, en dadelijk als ik daar mee klaar ben, eens kijken of ik m'n nieuw tuinstel in elkaar kan prutsen. Toch proberen zoveel mogelijk bezig zijn met tussendoor de nodige rust. Dus ik ga weer. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

Moghu Kabouter,

Dit gaat echt weg. Maar je moet rekenen dat je al je gevoelens die je door de medicatie weggeslikt hebt, weer terug komen. Niets meer voelen net als vroeger gaat niet als je stopt met de medicatie. JE MOET HIER DOORHEEN. En je gaat juist voelen. Dat zijn fijne en rot gevoelens. Maar houd je vast aan de tijd dat het weer goed is, want dat komt terug. Hoe gaat het slapen?

@Bolletje en iedereen goeiemorgen. De zon schijnt. Laten we ervan genieten om te herstellen. Bolletje ik herken dat. Steeds bewegen doe ik ook om  de trillingen niet te voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Yollie:

@Bolletje en iedereen goeiemorgen. De zon schijnt. Laten we ervan genieten om te herstellen. Bolletje ik herken dat. Steeds bewegen doe ik ook om  de trillingen niet te voelen. 

Hallo ben zo duizelig harde tinnitus help me durf me bed niet uit  Wilhelmina

  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Yehaaaaaaa daar ben ik weer even,

Kabouter 

Hoi iedereen,

Met mij gaat het mentaal niet zo goed.

Omdat ik zolang, lees 2.5 maanden mijn ademhaling heb gevoeld, dwangmatig mee bezig te zijn geweest, ben ik het dus niet meer gewoon van niets meer te voelen zoals vroeger. De laatste 2 dagen is dit allemaal weg. Had gehoopt het gewoon te raken zoals de pijntjes en sensaties, maar dit is dus niet het geval. Ben ook enorm angstig, heel de tijd. Vanaf de moment ik probeer van niets te doen, gewoon relaxen en niet bewegen, word ik nog angstiger. Krijg tintelingen in mijn gezicht, handen en voeten. Gevoel te hebben geen lucht meer krijgen. Vanaf de moment ik terug beweeg gaat dit weg.

Ben dus al heel de tijd bezig met iets.  Constant eten, drinken, prutsen met iets. Wordt er zelf enorm moe van en ik wil gewoon rust. Wil me gewoon terug goed voelen.

 

Zo, hoe is het met de rest van ons? Kunnen we nog goed om gaan met het Corona-virus? Ik bedoel hebben jullie geen angst dit te krijgen?  En het slapen?

Hier gaat het redelijk. Ben nog steeds wel moe.M'n schildklier werkt te snel, maar de h. arts belt me vandaag. Ja en verder ben ik in de tuin bezig met zaadjes in bakjes, en dadelijk als ik daar mee klaar ben, eens kijken of ik m'n nieuw tuinstel in elkaar kan prutsen. Toch proberen zoveel mogelijk bezig zijn met tussendoor de nodige rust. Dus ik ga weer. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

Moghu Kabouter,

Dit gaat echt weg. Maar je moet rekenen dat je al je gevoelens die je door de medicatie weggeslikt hebt, weer terug komen. Niets meer voelen net als vroeger gaat niet als je stopt met de medicatie. JE MOET HIER DOORHEEN. En je gaat juist voelen. Dat zijn fijne en rot gevoelens. Maar houd je vast aan de tijd dat het weer goed is, want dat komt terug. Hoe gaat het slapen?

Wilhelmina help me ben zo duizelig durf mijn bed niet uit tinnitus gaat zo hard droge mond pijn in mijn nek moeten met nek draaien zeer angstig geen corona komt dat door afbouwen  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wilhelmina:

Wilhelmina help me ben zo duizelig durf mijn bed niet uit tinnitus gaat zo hard droge mond pijn in mijn nek moeten met nek draaien zeer angstig geen corona komt dat door afbouwen  Wilhelmina

Buis van Eustatius ook ontstoken vies komt er uit antwoord graag.  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een drukte. @bolletje mn man gaat dagelijks naar buiten, naar de winkel of apotheek. Dus ik ben wel bang dat hij t meebrengt.

Nu neusverkouden. Verstopte neus en rommel uit mn neus. Daarbij droge hoest en benauwd. Ik heb nog geen koorts. Normaal denk ik niet zoveel erbij maar nu denk ik steeds zal toch niet t virus zijn. Maar Ik heb t al dagen en geen koorts. Dus dan zou dat toch nu wel moeten komen. Mn man heeft nergens last van. Kan ook komen dat ik redelijk koud gekleed naar buiten ging en t toch nog best koud was... Ik ga met sjaal voor mn neus naar buiten en zonnebril. Kan ook via je ogen. Dit deed ik al tegen gewone virussen en overprikkeling. Toen keken mensen me raar aan. Nu niet meer! Nu zie ik velen t doen! :)

Wat is het klassement hier op het forum? En wat zijn de gewonnen dagen bij profielen? Ik snap het niet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje dikke knuffel allereerst voor jou Bol. Ik ben er nog... geen idee waar ik was, maar blijkbaar even niet hier. Nogal bezig met wat er allemaal gebeurd.  En mijn website is zo goed als af: www.deafbouwcoach.nl Ben benieuwd wat je er van vindt. 

@Wilhelmina Mijn oren zijn pas raar gaan doen na het afbouwen, niet tijdens. Maar het komt veel voor dat mensen tinitus krijgen, verhoogd oorsmeer produceren of jeuk hebben in hun oren.... ik denk soms wel eens: wat kan ontwenning NIET veroorzaken.... dat is makkelijker. 
Wel vervelend dat je je zo naar voelt. Op hoeveel mg sta je nu?

@Louisa Ook zonder koorts kan je het hebben. maak je er maar niet druk om als de symptomen mild zijn. De meesten zullen er maar milde klachten van hebben. Het percentage wat echt heeel ziek wordt ik klein.  Houd vooral rekening ermee dat je niemand anders besmet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Wilhelmina:

Kannietmeer ik ben duizelig droge keel vieze neus pijn aan rug trillen wazeg zien nekpijn Hoof pijn angsten hart over slaan hartkloppingen slaapstoornis z.depresief  ik gebruik bromazepan van 5 naar 1 zeer veel afbouw klachten liefs Wilhelmina

je bent er bijna! Zet door. Hoelang moet je nog afbouwen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Wilhelmina:

Kannietmeer ik ben duizelig droge keel vieze neus pijn aan rug trillen wazeg zien nekpijn Hoof pijn angsten hart over slaan hartkloppingen slaapstoornis z.depresief  ik gebruik bromazepan van 5 naar 1 zeer veel afbouw klachten liefs Wilhelmina

@Wilhelmina ik herken je symptomen. En ook oor problemen herken ik heel goed. Dichte oor, veel oorsmeer en jeuk, slecht horen, tinitus, noem maar op. De klachten zijn tijdens afbouw aanwezig geweest en nu sinds 2 dagen zit mijn oor helemaal dicht. Ook droge keel en vieze neus heb ik sinds een paar maanden. Heel vervelend. Waar ik zelf veel last van heb zijn mijn tranende pijnlijke ogen. Ik heb zelfs op mijn rechte oog soort zwarte sliertje gekregen die ik de hele tijd zie. Nooit last van gehad eerder. Rare hoofd en veel angst heb ik ook. Een heleboel klachten. Het is eigenlijk onwerkelijk wat je allemaal kan krijgen. Ik vraag me altijd af of dit van benzo’s komt of dat mij verder iets mankeert. Hier ben ik erg bang voor.

ik wens je veel sterkte. Je kunt het! Zet m op! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Atena:

@Wilhelmina ik herken je symptomen. En ook oor problemen herken ik heel goed. Dichte oor, veel oorsmeer en jeuk, slecht horen, tinitus, noem maar op. De klachten zijn tijdens afbouw aanwezig geweest en nu sinds 2 dagen zit mijn oor helemaal dicht. Ook droge keel en vieze neus heb ik sinds een paar maanden. Heel vervelend. Waar ik zelf veel last van heb zijn mijn tranende pijnlijke ogen. Ik heb zelfs op mijn rechte oog soort zwarte sliertje gekregen die ik de hele tijd zie. Nooit last van gehad eerder. Rare hoofd en veel angst heb ik ook. Een heleboel klachten. Het is eigenlijk onwerkelijk wat je allemaal kan krijgen. Ik vraag me altijd af of dit van benzo’s komt of dat mij verder iets mankeert. Hier ben ik erg bang voor.

ik wens je veel sterkte. Je kunt het! Zet m op! 
 

Zwarte sliertjes zien is moeheid van je ogen ik zie ze iedere dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

@bolletje dikke knuffel allereerst voor jou Bol. Ik ben er nog... geen idee waar ik was, maar blijkbaar even niet hier. Nogal bezig met wat er allemaal gebeurd.  En mijn website is zo goed als af: www.deafbouwcoach.nl Ben benieuwd wat je er van vindt. 

@Kannietmeer gefeliciteerd met je leuke website! Zojuist bezocht! Ziet er goed uit! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

@bolletje dikke knuffel allereerst voor jou Bol. Ik ben er nog... geen idee waar ik was, maar blijkbaar even niet hier. Nogal bezig met wat er allemaal gebeurd.  En mijn website is zo goed als af: www.deafbouwcoach.nl Ben benieuwd wat je er van vindt. 

@Wilhelmina Mijn oren zijn pas raar gaan doen na het afbouwen, niet tijdens. Maar het komt veel voor dat mensen tinitus krijgen, verhoogd oorsmeer produceren of jeuk hebben in hun oren.... ik denk soms wel eens: wat kan ontwenning NIET veroorzaken.... dat is makkelijker. 
Wel vervelend dat je je zo naar voelt. Op hoeveel mg sta je nu?

@Louisa Ook zonder koorts kan je het hebben. maak je er maar niet druk om als de symptomen mild zijn. De meesten zullen er maar milde klachten van hebben. Het percentage wat echt heeel ziek wordt ik klein.  Houd vooral rekening ermee dat je niemand anders besmet.

Het is alleen heel erg vreemd als ik het heb. Ik heb met niemand contact. Ik ga naar buiten met doek voor mn gezicht en zonnebril en raak niks aan en mijd mensen als ik mn ommetje maak. Mn man doet ook een sjaal om asls hij naar de winkel gaat en wast zijn handen direct.... Dus de kans dat ik besmet ben is heel klein. Zelfs mn moeder komt niet binnen als ze iets komt brengen. 

Dus ik denk gewoon een verstopte neus. Omdat ik met het zonnige weer weinig aan had als ik een sigaret ging roken op het balkon.... 

Maar goed je twijfelt wel. Kun je het testen? Hoop dat t de verstopte neus gauw over is. Anders willen ze me niet bij Radboud. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wat fijn dat je er weer bent lieverd, ik heb je echt gemist. Prachtig je eigen website. Mag ik hem plaatsen op mijn Facebookpagina? Hij ziet er heel professioneel uit.

Hoe gaat het voor de rest met jou zelf? En met je man? Wat bedoel je met "geen idee waar ik was"???

Ja alles goed behalve nog steeds wel wat moe. Tja hersenletsel, maar goed. Voor de rest ben ik bezig in de tuin. Net ff gespraypaint. Gaat goed buiten, en verder thuis hé. Kan niet naar de dagbesteding. Maar goed mijn arts zei dat het over twee maanden over is.

Maar voor de rest, gaat het goed met je??????

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

Willemina ik heb je wel eens meer gevraagd of je ooit in behandeling geweest bent voor die angsten. Ikzelf denk dat we je hier niet voldoende kunnen helpen.

Ik ben aan het afbouwen waar slaat dat op alle mensen komen hier met angsten ik gebruik al 40 jaar bromazepan dus wat meer dan andere mensen  dus moet ik maar weg gaan  ik vind dit niet leuk je doet mensen pijn valt me tegen van jou ben serieus aan het afbouwen ben er bijna       Wilhelmina j́

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Wilhelmina:

Ik ben aan het afbouwen waar slaat dat op alle mensen komen hier met angsten ik gebruik al 40 jaar bromazepan dus wat meer dan andere mensen  dus moet ik maar weg gaan  ik vind dit niet leuk je doet mensen pijn valt me tegen van jou ben serieus aan het afbouwen ben er bijna       Wilhelmina j́

Ik geloof noot dat @bolletje dit vervelend bedoelt, @Wilhelmina. We willen je allemaal helpen, maar in de ontwenning is angst nu een maal een verschijnsel die zeer vaak voorkomt en daar zal je doorheen moeten. Je bent al zover in de afbouw, als je nu doorzet zal je zeker nog angsten ervaren, maar eenmaal afgebouwd worden die langzamerhand minder. Is dat geen prettig vooruitzicht? Sterkte en ik weet zeker dat je het kunt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bolletje:

Yehaaaaaaa daar ben ik weer even,

Kabouter 

Hoi iedereen,

Met mij gaat het mentaal niet zo goed.

Omdat ik zolang, lees 2.5 maanden mijn ademhaling heb gevoeld, dwangmatig mee bezig te zijn geweest, ben ik het dus niet meer gewoon van niets meer te voelen zoals vroeger. De laatste 2 dagen is dit allemaal weg. Had gehoopt het gewoon te raken zoals de pijntjes en sensaties, maar dit is dus niet het geval. Ben ook enorm angstig, heel de tijd. Vanaf de moment ik probeer van niets te doen, gewoon relaxen en niet bewegen, word ik nog angstiger. Krijg tintelingen in mijn gezicht, handen en voeten. Gevoel te hebben geen lucht meer krijgen. Vanaf de moment ik terug beweeg gaat dit weg.

Ben dus al heel de tijd bezig met iets.  Constant eten, drinken, prutsen met iets. Wordt er zelf enorm moe van en ik wil gewoon rust. Wil me gewoon terug goed voelen.

 

Zo, hoe is het met de rest van ons? Kunnen we nog goed om gaan met het Corona-virus? Ik bedoel hebben jullie geen angst dit te krijgen?  En het slapen?

Hier gaat het redelijk. Ben nog steeds wel moe.M'n schildklier werkt te snel, maar de h. arts belt me vandaag. Ja en verder ben ik in de tuin bezig met zaadjes in bakjes, en dadelijk als ik daar mee klaar ben, eens kijken of ik m'n nieuw tuinstel in elkaar kan prutsen. Toch proberen zoveel mogelijk bezig zijn met tussendoor de nodige rust. Dus ik ga weer. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

Moghu Kabouter,

Dit gaat echt weg. Maar je moet rekenen dat je al je gevoelens die je door de medicatie weggeslikt hebt, weer terug komen. Niets meer voelen net als vroeger gaat niet als je stopt met de medicatie. JE MOET HIER DOORHEEN. En je gaat juist voelen. Dat zijn fijne en rot gevoelens. Maar houd je vast aan de tijd dat het weer goed is, want dat komt terug. Hoe gaat het slapen?

Hallo mensen Bolletje vind dat ik hier niet thuis hoort op het forum ze heeft me pijn gedaan waarom doet ze dat ik doe me best met afbouwen ik huil hierom      liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cyclad58:

Ik geloof noot dat @bolletje dit vervelend bedoelt, @Wilhelmina. We willen je allemaal helpen, maar in de ontwenning is angst nu een maal een verschijnsel die zeer vaak voorkomt en daar zal je doorheen moeten. Je bent al zover in de afbouw, als je nu doorzet zal je zeker nog angsten ervaren, maar eenmaal afgebouwd worden die langzamerhand minder. Is dat geen prettig vooruitzicht? Sterkte en ik weet zeker dat je het kunt! 

Ik heb hier zo verdriet van ik ben in mijn leven zoveel teleurgesteld  nu weer  liefs      Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...