Spring naar bijdragen

Afbouwen zopiclon


Slijkje

Aanbevolen berichten

Hallo

Net geregistreerd hier. Las wat verhalen van jullie en dacht wauw misschien kunnen ze me hier helpen. Ik slik een half tabletje zopiclon al 5 jaar. Blijft lastig om dit af te bouwen omdat ik dan helemaal niet slaap. Met pilletje ook maar weinig. Maar beter dan niets. Toch wil ik er graag vanaf. In de hoop dat ik ooit weer gewoon zal slapen. Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit kan doen. En misschien ook tips hoe ik dan lekker kan slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Slijkje:

Hallo

Net geregistreerd hier. Las wat verhalen van jullie en dacht wauw misschien kunnen ze me hier helpen. Ik slik een half tabletje zopiclon al 5 jaar. Blijft lastig om dit af te bouwen omdat ik dan helemaal niet slaap. Met pilletje ook maar weinig. Maar beter dan niets. Toch wil ik er graag vanaf. In de hoop dat ik ooit weer gewoon zal slapen. Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit kan doen. En misschien ook tips hoe ik dan lekker kan slapen

Hallo en welkom er zijn hier genoeg mensen die jou vertellen wat je kan doen ik heb bromazepan en weet niets van zopiclon maar anderen helpen je ik weet wel door medicijnen slaap je juist niet je slaap krijgt je terug eerst afbouwen heel langzaam het gaat ook lukken voor jou    groetjes Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Slijkje:

Hallo

Net geregistreerd hier. Las wat verhalen van jullie en dacht wauw misschien kunnen ze me hier helpen. Ik slik een half tabletje zopiclon al 5 jaar. Blijft lastig om dit af te bouwen omdat ik dan helemaal niet slaap. Met pilletje ook maar weinig. Maar beter dan niets. Toch wil ik er graag vanaf. In de hoop dat ik ooit weer gewoon zal slapen. Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit kan doen. En misschien ook tips hoe ik dan lekker kan slapen

Hallo @Slijkje, welkom hier! Hoeveel slaap je ongeveer per nacht op de halve Zoplicon? 
Het is wellicht een idee om het om te zetten in bv 5 mg Diazepam of vandaar af af te bouwen. 

Ik wil je ook graag uitnodigen in onze dagelijkse huiskamer. Daar tref je lotgenoten en ervaringsdeskundigen en wisselen we tips en wetenswaardigheden uit en helpen elkaar bij de afbouw en ontwenning. Je vindt de huiskamer onder Ditjes Datjes en Dagdraad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Slijkje,

Ik slik ook al heel lang een half tabletje  van 7,5 mg zopiclon, al meer dan 10 jaar. Ik heb al twee keer eerder geprobeerd het af te bouwen, ben toen ook naar nul gegaan, ik deed het door stukjes af te breken. Als ik terug kijk denk ik dat ik het toen te snel heb gedaan. Daardoor kreeg ik weer last van slaapprblemen. Ik ben vorige week ook weer begonnen met afbouwen en doe het nu anders. Nl. met een klein vijltje, zodat ik veel preciezer en met kleinere stapjes kan afbouwen. Over een stapje wil een week tot 14 dagen doen. Ik weet dat de eerste dagen van een stap het  zwaarste zijn, daar moet je dan doorheen.

ik ben benieuwd of het jou ook gaat lukken,

groetjes Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...