Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Lieke7777

Donderdag 26 Maart

Aanbevolen berichten

Ze staat al onder soort van controle testen. Maar die heeft ze weten te omzeilen.
Ja, ja, gebruikers zijn slim.
En officieel weet ik dit niet...mag ik het niet weten ook.. ik heb dit van me dochter die het van haar broer (aanstaande vader) heeft dus ik kan niks zeggen noch doen.

M"n dochter kon er  niet tegen zulke geheimen.. en moest haar verhaal kwijt, vandaar dat ik het weet.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier is het genieten van mijn mooie geverfde muur.

Dat heb ik hem toch maar even gefikst hier in m'n uppie.

De blaren staan om mijn handen van het harde werk wat ik heb verricht gisteren, maar het resultaat mag er zijn!

Vanochtend naar de supermarkt geweest. Geen appie maar een andere.

Hielden ze bij de appie heel keurig afstand van elkaar, zo was het in deze supermarkt helemaal niet het geval.

Vond het eng. Mensen kwamen bijna recht op mij af en ik bleef maar ontwijken. 

Gelukkig voldoende in huis voor een paar dagen, zodat ik daar niet meer heen hoef en trouwens: ik ga voortaan maar weer naar de appie.

Voor vanavond heb ik een runderstoofpotje op het menu staan met verse groenten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die zaten er al op Kohtje.

Veilig thuis doet goed werk zoals always.

Maar laat maar..ik wil het niet mijn ding laten worden..vandaar dat ik al afstand hield steeds. Het raakt mij nu dus ook niet, niet écht.
Dit bevestigd slechts. Ego misschien maar wel zelfbeschermend.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Bor:

Ze staat al onder soort van controle testen. Maar die heeft ze weten te omzeilen.
Ja, ja, gebruikers zijn slim.
En officieel weet ik dit niet...mag ik het niet weten ook.. ik heb dit van me dochter die het van haar broer (aanstaande vader) heeft dus ik kan niks zeggen noch doen.

M"n dochter kon er  niet tegen zulke geheimen.. en moest haar verhaal kwijt, vandaar dat ik het weet.

In dit geval zul je voor je kleinkind “moeten” kiezen? Kun je niet, eventueel, anoniem melding doen?

Er zijn zat mensen die zulke dingen melden als ze het weten. Ookal is het een buurvrouw of zo.

bewerkt door Penny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu ben ik nog egoïstischer waarschijnlijk maar Nope.
Ik bemoei me niet met dat mens. Nooit gewild en nu al helemaal niet.
Ik wens me zoon Good Luck.

Mag hopen dat jullie mijn situatie ook kunnen inschatten waarom ik zo doe hierin. Ben mijn kind ook kwijtgeraakt door mijn misbruik he. ik kan dat niet nog een keer en dat hoef ik ook niet. Wat mijn kinderen nu doen..ze zijn nu groot, volwassen, en hebben het gezien/ mee gemaakt en als ze hetzelfde doen ...nou ja dat kan ik niet helpen als ze niet naar me willen luisteren.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal nooit iemand als egoïstisch bestempelen @Bor. Ik heb er nl al helemaal niks mee te maken. Het was maar een idee. Sterkte meid! 

bewerkt door Penny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aardappelen, snijboontjes, sla, kipschnitzel.
Stracciatella yoghurt.

En julie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Penny:

Ik zal nooit iemand als egoïstisch bestempelen @Bor. Ik heb er nl al helemaal niks mee te maken. Het was maar een idee. Sterkte meid! 

Ik wil het bericht toch iets bewerken. Het gaat me hier om het kind. Dat nu schade oploopt tijdens de zwangerschap. Of het nu een kleinkind of een onbekend kind is, iemand moet hier toch iets mee? Indirect heeft een vreemde, ik in dit geval, er eigenlijk best veel mee te maken. Omdat ik het nu ook weet, en niks doe. Begrijp je wat ik bedoel Bor? Het gaat niet om jou zoon of zijn vriendin, maar om een kind. Waar iemand voor moet opkomen.

Sorry, ik wil je er niet mee belasten, veroordeel je al helemaal niet, maar kun je kijken of je hier anoniem melding van kunt doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Same here.

Was uitgelogd en toen dacht ik ineens Oei Borrie ga je echt niks doen?

Bedankt @Penny Zal er ff rustig over nadenken en met husband bespreken eerst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kinderen krijgen gebakken aardappelen, worst en paprika. En ik en mijn vriendin eten Pho Bo. Jaja, Sandro is exotisch bezig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omelet met gorgonzola, champignons, olijfjes en ui. Was erg lekker.  Ooh en stokbrood erbij om het op te doen.

bewerkt door Marika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Sandro:

De kinderen krijgen gebakken aardappelen, worst en paprika. En ik en mijn vriendin eten Pho Bo. Jaja, Sandro is exotisch bezig.

Ff gegoogeld,  smakelijk dan maar . En bedankt nog voor je hart onder de riem gisteren,  had ik even nodig :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marika:

Omelet met gorgonzola, champignons, olijfjes en ui. Was erg lekker.  Ooh en stokbrood erbij om het op te doen.

Klinkt ook erg lekker!

@Cleo66 voor jou ook een :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei lady jane:

vlaamse friet, hamburger en sla

jouw maal, hoe lekker ook Sandro, zou me toch ietss te licht zijn:mellow:

Er zaten zoveel noodles in dat het juist te zwaar was (voor mij) :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In beweging gekomen. 

Hele middag in een duinpan gespeeld met 2 kleintjes.

Een hoge duin af rennen en rollen. Vallen en je niet zeer doen. In een boom klimmen, zand zeven en in emmertjes scheppen. Knuffel begraven en weer redden. 

Op de parkeerplaats warme melk met honing, jongste even slapen in de bus, oudste spelen in t gras en naast mij in de deur. Wat rekenen, wat taal. Bus uit de wind, in de zon. 

Er is weer wat horizon, wat lucht. Ik moet echt wat dingen veranderen, maar dit gaat me lukken. En dochter  heeft even bijgeslapen.

Dank allen. 

Onderweg: "oehhh ik geloof dat ik de koffiepot op t aanrecht heb laten staan. Die zal zo in een bocht wel vallen". Antwoord van kleuter:"ach oma, een koffiepot is ook een mens. Hij moet zich maar gewoon vasthouden". Zoiets zou mijn vader gezegd kunnen hebben. Had even t gevoel dat ie bij me was. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi..eindelijk weer tijd om bij te lezen
Bor, sterkte bij het proberen te bedenken wat jullie hier mee kunnen.
Ik wil je graag meegeven dat er in de meeste regio's 'risico-zwangeren-overleg' bestaat, hopelijk heeft de verloskundige of gynaecoloog haar daar wel aangemeld.
Ik wil ook VeiligThuis noemen, hoewel ik n.a.v. je eerdere negatieve berichten over BJZ etc vrees dat je misschien niet in die richting wil denken. Sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt goed Jopie:heart:

Zus en ik hebben vanmiddag de barbecue aangedaan en daar onze stokbroodjes voor bij het eten op gebakken. Gewoon omdat het kan en dat buiten zitten deed ons goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...