Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Lieke7777

Donderdag 26 Maart

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei rosa45:

Goedemorgen allemaal :sun:

Dagpact 

Roberto

Rosa 

Rapilos

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, kan me indenken dat dat 'niet testen'  ook naar is, spanning geeft. 
Maar toch maar proberen uit te gaan van het feit dat de meeste mensen er weer van opknappen??? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Nah gisteren dezelfde gedachte, dat zelfs de natuur me deed denken aan vroeger.  Al die bloempjes, zoveel vogels die blij kwetterden, en verder niks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja heeeerlijk, en dat ik niet wist dat ik dit heeeerlijk vond...  

@nancy sterkte met dat afwachten:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Etty:

@Cleo66 hoe is het met jou?  

Goede morgen  , vanochtend 37.5 , dus het lijkt weer de betere kant op te gaan . Het grijpt je best naar de keel zo in 1 huis te leven met 3 anderen en het gevoel te hebben ze steeds te kunnen besmetten.  Vooral mijn jongste zoon snapt er natuurlijk niets van .  Ik wil graag ook weer wat werkzaamheden op pakken vandaag,  maar weet niet goed wat en waar te beginnen.  

Ik heb best wel last van deze rare wereld waarin ik het gevoel heb in mijn eigen huis en zelfs hier op het forum niet veilig te zijn.  Plotsklaps draait alles om en is alles anders en zijn ook de mensen niet meer wie ik denk dat ze zijn.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik krijg Smaragd niet te pakken. Misschien slaapt die z"n roes nog uit maar gerust ben ik er niet op.
Worries..

Jongens en meisjes wat hebben we heerlijk weer vandaag he? Het is echt lekker hier in de tuin. Heb net een hele poos in de tuin op het bankje gezeten en daar de aardappels alvast geschild voor vanavond. Gezellig, hond erbij..kippen die nieuwsgierig komen kijken wat ik aan doen was.. Mijn fruitbomen hebben veel knoppen, de kastanje trouwens ook.:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, dat is wel waar, maar op het moment is mijn wereldje, zonder tuin of balkon, toch enger.
Ik lees altijd even de live blogs over corona zodat ik weer op de hoogte ben, maar ben me rot
geschrokken van die van net.
Ik ga m toch delen, niet om de stemming hier te laten omslaan, maar om realistisch (?) te zijn
en dit gebeuren nog serieuzer te nemen.

quote; Wie denkt dat het coronavirus het land uit is als we ons tot 1 juni allemaal braaf aan de opdrachten van het kabinet houden: vergeet het maar, corona is here to stay. Experts verwachten dat we de rest van het jaar moeten rekenen op verregaande maatregelen en sociale beperkingen. Zo is het hele jaar geen handen schudden een reële optie. Ook is het nog maar zeer de vraag of de eredivisie na de zomer in volle stadions van start kan gaan. Vier ongemakkelijke prognoses voor de rest van 2020.

dit gaat heel wat verder dan begin april, over de zomer heen, zoals ik toch wel heel graag mezelf had wijs gemaakt. Ik snap dat het het doem-scenario is, maar toch.............

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beklemt mij ook erg, @lady jane   

Even kijkend naar hoe ik mentaal onderuit ging afgelopen najaar toen ik alleen maar niet meer hardliep.... 

... we moeten echt een manier vinden daarmee om te gaan, want realiteit is het, en een vrije zomer waarin je kunt bijtrekken en opladen gaat er niet komen. 

But... "we can!" zeg ik dan maar keihard tegen mezelf.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohwn sorry! Ik dacht er helemaal niet bij na bij het posten dat er ook mensen zijn die geen tuin of balkon hebben..excuus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bor:

Ohwn sorry! Ik dacht er helemaal niet bij na bij het posten dat er ook mensen zijn die geen tuin of balkon hebben..excuus.

Je posting was juist pijnlijk fijn. Zo zou ik nu ook graag zitten. 

(1,5 m2 hier in totaal en agressie/commentaar als ik in mijn deur zit. Deur dicht dus) 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik laat het bewust niet helemaal doordringen nu,
ik mis heel erg mijn volleybal (maatjes) mijn sauna(maatjes)
de vrijheid om spontaan dingen te kunnen doen, en raak snel
aangedaan nu. Ook hier op het forum.
Net als Cleo, maar toch anders;)

Gisteren 2 mooie planten bij de voordeur gezet van vriendinnen en naar aanleiding
daarvan even menselijk contact via de telefoon. Raar maar dat was nog niet bij mij
opgekomen, hen te bellen haha. Ik die bijna 10 jaar voor de  luisterlijn werk.
Maar met beiden ga ik wandelen deze week, met 2 m afstand dat wel.
Beiden hebben hun partner verloren, en beiden snappen nu meer van mijn wereldje.
En dat terwijl we alle drie niet echt eenzaam zijn. zomaar wat mijmeringen nu..........

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja en nu zit ik dus te janken.

Ik wil dit zo graag weg hebben allemaal...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

maakt niet uit Bor, alles mag er zijn nu
ik ben gewoon gezonds sjaloers
niets is meer vanzelfsprekend
maar we zijn en blijven wie we zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet of het erg is. Een maatschappij waarin mensen zich realiseren dat ze kwetsbaar zijn kan wel eens veel vriendelijker zijn dan een maatschappij waarbij iedereen denkt dat ze individueel onoverwinnelijk zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fruitvlieg2019:

Ik weet niet of het erg is. Een maatschappij waarin mensen zich realiseren dat ze kwetsbaar zijn kan wel eens veel vriendelijker zijn dan een maatschappij waarbij iedereen denkt dat ze individueel onoverwinnelijk zijn.

Ongetwijfeld. En ook mee eens. Hoewel ook weer volledig oninteressant, de kwalificatie of t erg of niet erg is

Tot dat nieuwe evenwicht er is, komt er nog heel veel individieel leed langs. 

Macro gezien vast goed, maar micro nog steeds leed. Met wel degelijk ook "slachtoffers". Ook "onschuldige". Klein. En misschien ik wel. Dichtbij. 

Dat is angst. Helpt me niet, maar is er wel. 

(sorry @Lonster, can't stop it) 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weten jullie...

Mijn zoon woont sinds begin februari begeleid he...had ik wel verteld. En hij heeft al een paar keer opstootjes gehad, van dat rebelse gedrag waar politie erbij enzo. Maar sinds hij "opgesloten" zit is hij opmerkelijk stil en rustig en past zich helemaal aan.

Het is omdat ik hem af en toe contact/ bel/app maar anders zegt hij niets, helemaal niets.

Ik vraag me erg af wat er in hem omgaat maar ik durf hem niet zo goed te vragen nu hij zo rustig is.

(de hele groep zit in quarantaine voor de duidelijkheid even)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei lady jane:

Ik lees altijd even de live blogs over corona zodat ik weer op de hoogte ben, maar ben me rot
geschrokken van die van net.
Ik ga m toch delen, niet om de stemming hier te laten omslaan, maar om realistisch (?) te zijn
en dit gebeuren nog serieuzer te nemen.

Jane, ik zie dat je deze uit het AD geplukt hebt. Ik meen begrepen te hebben dat het AD de krant is die bovenaan de schaal van het corona-paniekzaaien zit. Als realist kan ik daarin best meegaan (en een jaar sociale beperkingen is voor mij een feest, haha), maar we moeten het allemaal nog maar zien. Eerdere paniekberichten over 150.000 corona-doden in Nederland alleen al lees je al niet meer, dus de ellende wordt hier en daar ook al wat afgeschaald. Maar ja, volgens je artikel krijgen we de eredivisie zonder volle tribunes, tjonge, da's pas een ramp hè, in ieder geval voor het AD... :wacko:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Adri02:

volgens je artikel krijgen we de eredivisie zonder volle tribunes, tjonge, da's pas een ramp hè, in ieder geval voor het AD... :wacko:

Vraag ik me af of de spelers dan eindelijk eens van elkaar af blijven of dat ze in 'maanpakken' gaan spelen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...