Spring naar bijdragen

Huiskamer 25 maart 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Morgen. Fijn @bolletje dat alles goed is. Het corona gedoe komt ook mijn neus uit. Hoop dat alles snel weer normaal wordt! 

Ik ben nu neusverkouden, verstopte neus en normaal denk je niet zoveel erover en nu denk je t zal toch niet? Maar Ik heb geen koorts dus t zal wel niet. 90 procent heeft 40 graden koorts. 

Gister een bizar slechte dag. Begon bij wakker worden en waarom? Ik weet het niet? Had van 11 tot 7 geslapen maar ik was dodelijk vermoeid. Gek want de dagen daarvoor had ik dat niet zo... 

Ik ben gewoon om in bed te ontbijten en tot 10 u op mn telefoon te zitten, media kijken maar t ging gewoon niet. Ik had t zo zwaar..Alles flitste en danste voor mn ogen op t laatst. Ik stond kwart voor 10 op en dacht echt dood te gaan. Ik had t niet meer. Ergste ochtend ooit en ik snapte er niks van. De benzos maakten me wat rustiger maar ik was dood en doodmoe.

Ik ga altijd om 13 u ontspannen en rusten. Nu met moeite tot ontspanning zo moe... Maar toch even in slaap gevallen! Daarna wakker met een vreselijk hoofd. Stond meteen op huilen. Dat werd om half 4 een fikse breinaanval. Maar het zwaarste werd t toen ik ging zitten. Zo moe! Ik kon niet meer. Doodeng om zo moe te zijn. Eten met moeite. 

Ik ging op het laatst schreeuwend janken naar mn man help me dan!!!!!! Iets wat duidelijk een pms reactie was. Daarna nog moeier. Heel de avond zuchtend op bed gelegen dodelijk moe, gevoel dood te gaan , duidelijk last van pms en 10 uur gaan slapen en nu is het beter dan gister?

Ik kan er geen pijl op trekken. Ik had de avond ervoor een heel ontspannen avond en zo viel ik slaap en dan word je zo moe wakker met een hoofd dat alles teveel is en flitst. Nu moe gaan slapen en t voelt beter? Ik ben de draad kwijt. Sinds die intake is mn hoofd echt onvoorspelbaar en zit de angst hoog. 

Ik merk wel dat energie een rol speelt in mn welbevinden. Wie is of was ook zo uitgeput op de benzos? Of was moe in het hoofd? Dat denken pijn doet? Bij t Radboud zeiden ze dat t niet per se benzo gerelateerd is om zo uitgeput te zijn. 

Het kan mn ME zijn die meespeelt? 

Enfin, was t hier maar zo druk als op t alco forum. Ik ben de enige die elke dag haar verhaal doet. Maar sinds t virus is t bizar rustig. Hoop met afbouwen dat er wat meer mensen zijn voor support. 

Fijne dag gewenst! 

 @Lynn86 ben je nog aan het afbouwen?

@Kabouter0Wesley hoe gaat t met jouw ademhaling?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Louisa ademhaling is op de moment redelijk stabiel. Het lukt zelfs al 2 dagen op rij, aardig om tijdens de nacht het niet op te merken. Alsook niet benauwd word. Wat raar dat ik het gewoon niet van me af kan zetten. Vooral op momenten waar ik niets kan doen om mee bezig te zijn. Wou daarnet een filmpje kijken en voel me ineens wegtrekken, begin men buik te voelen en dan kan ik helemaal mijn aandacht niet elders op verzetten, is dit ook door de benzo???

Het binnen blijven is voor mij nu de hel, nog een geluk dat ik af en toe eens kan wandelen met de hond. Soms wil ik gewoon terug naar de benzo grijpen om deze akelige periode normaal te overbruggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Louisa

Ik vind het vervelend voor je dat je steeds moet wachten voordat je kan starten met de afbouw. Is er geen mogelijkheid dat je dat telefonisch of via skype toch kan regelen dat je thuis alvast wat kan doen. Je moet het uit eindelijk toch zelf doen. 13mg lora vind ik een vrij hoge dosering en na mij ervaring met 30mg diazepam afbouwen viel in het in het begin wel mee met de afbouw. Toen ik van 20mg naar 15mg ging begon ik het zwaar te krijgen. 
 

Je hebt niks te verliezen alleen maar te winnen elke beetje wat je al afgebouwd hebt heb je weer gewonnen. En als het dan echt niet lukt dan heb je altijd nog de mogelijkheid om terug te gaan naar 13mg. 
 

Een vraag met betrekking met de moeheid die je ervaart, de AP slik je die smorgens of savonds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Deligaf1:

@Louisa

Ik vind het vervelend voor je dat je steeds moet wachten voordat je kan starten met de afbouw. Is er geen mogelijkheid dat je dat telefonisch of via skype toch kan regelen dat je thuis alvast wat kan doen. Je moet het uit eindelijk toch zelf doen. 13mg lora vind ik een vrij hoge dosering en na mij ervaring met 30mg diazepam afbouwen viel in het in het begin wel mee met de afbouw. Toen ik van 20mg naar 15mg ging begon ik het zwaar te krijgen. 
 

Je hebt niks te verliezen alleen maar te winnen elke beetje wat je al afgebouwd hebt heb je weer gewonnen. En als het dan echt niet lukt dan heb je altijd nog de mogelijkheid om terug te gaan naar 13mg. 
 

Een vraag met betrekking met de moeheid die je ervaart, de AP slik je die smorgens of savonds?

Avond slik ik AP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Kabouter0Wesley:

Hoi @Louisa ademhaling is op de moment redelijk stabiel. Het lukt zelfs al 2 dagen op rij, aardig om tijdens de nacht het niet op te merken. Alsook niet benauwd word. Wat raar dat ik het gewoon niet van me af kan zetten. Vooral op momenten waar ik niets kan doen om mee bezig te zijn. Wou daarnet een filmpje kijken en voel me ineens wegtrekken, begin men buik te voelen en dan kan ik helemaal mijn aandacht niet elders op verzetten, is dit ook door de benzo???

Het binnen blijven is voor mij nu de hel, nog een geluk dat ik af en toe eens kan wandelen met de hond. Soms wil ik gewoon terug naar de benzo grijpen om deze akelige periode normaal te overbruggen.

Fijn dat t beter gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Allen,

Ik ben dan toch begonnen met afbouwen van de zopiclon (slaapmiddel aanverwant aan benzo’s) Ik heb besloten om het met hele kleine stapjes af te bouwen, zodat het behapbaar blijft. Vandaag was het gelijk al zwaar, ondanks een ‘schilvertje’ dat ik van de halve tablet heb afgehaald. Gelukkig was slapen geen probleem. Weet je, ik heb verder toch geen echte activitieiten, dus waarom niet afbouwen dan. 
sterkte allemaal, groetjes, Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...