Spring naar bijdragen

Woensdag 25 maart 2020


Smaragd

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Goed geslapen, als een blok. Wel wakker geworden met/uit een nachtmerrie. Zo naar ontwaken altijd dan. Badend in het zweet

Er zat een man met een mes achter mij aan, @bumperjim schakelde hem uit en @Cleo66 sprak die man toe met dat mes, dat hij dat nooit meer mag doen :D @Bor vond het onzin, want het was volgens haar geen mes maar een geweer en kreeg een discussie daarover. Sloeg/slaat nergens op

Ga lekker 2 bakkies koffie drinken zo en dan douchen. Iets van de dag maken, eindelijk weer energie op een vrije dag. 

Fijne dag allen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet het ook niet Borretje, kon ik die dromen of nachtmerries maar sturen idd. Zal een betekenis hebben, maar wat weet ik niet.

Lekker, ga zo ook even eitjes koken, gisteren een hele doos(24) gehaald.

Ga wel proberen vandaag wat minder aanwezig te zijn, misschien komt het daardoor, weet het niet. Heb het wel altijd na een paar weken droog, kan ook nog.

Las je app, djw vond het te laat om te reageren terug. Later, uitgebreid. Hou je goed. Je bent een lief mens, met juist wel veel verantwoordelijkheid. Hou je staande :lips:

Tot vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Waar ik dan benieuwd naar ben @Smaragd hoe zag iedereen er dan uit in je droom? Want je weet niet hoe ze er in RL uitzien toch? @Ties sterkte vandaag!!!  Ik ga weer aan het werk. Gisteren gelukt om op tijd naar bed te gaan, was zo moe. Al tijdje last van slap gevoel in mn lichaam en hoofdpijn en moe. Ben beetje een hypochonder maar ga in deze tijd echt geen huisarts hiervoor bellen. Eerst maar proberen om s avonds vroeg naar bed te gaan. @bumperjim las nog over je craving, goed dat je het hebt gedeeld. Vraag me af of het nou echt zo is dat cravings blijven bestaan als je af en toe wat drinkt? Dat wist ik niet. Ik drink nu 'gematigd' (laatste keer 5 weken geleden) maar heb er geen last van (ff afkloppen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde op de radio dat de scholen waarschijnlijk in april ook nog sluiten. Even gezocht op het nieuws, maar er is nog niets echt bekend. Dus mijn portie nieuws weer even gehad. Ik ga mijn ochtendwandeling maken en dan maar weer een beetje werken. Vanmiddag lekker even ergens in het zonnetje zitten.

Fijne dag mensen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nog twee dagen zon beloofd. Daarvan ik van genieten. Zowel binnen als buiten. Gelukkig zijn er in de directe omgeving plenty rustige stukken groen waar de anderhalve meter grens met gemak wordt gehaald. Even buiten de deur geeft mij een ontspannend gevoel dat alles bijna normaal is. Ook al weet ik dat ik mijzelf voor de gek houd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee ik weet hoe @Bor eruit ziet , een mooie pittige vrouw. Van die andere 2 weet ik het niet precies, @Cleo66 wel verzorgd, lippenstift en wild lang nonchalant haar en ja @bumperjim heb een beeld, als beelddenker maar kan idd net zo goed kaal zijn en een bril etc, niet wat ik verwacht maar. Dat kan allemaal. Hij is iig kleiner dan ik , ben zelf veel langer. Heb een beeld van iedereen hier, sommigen heb ik irl gezien, sommige van fb en de rest eigen invulling. 

Nu echt zoefffffff, kan echt niet tot 1 juni wachten, mijn haar/kapsel is mij heilig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

. @bumperjim las nog over je craving, goed dat je het hebt gedeeld. Vraag me af of het nou echt zo is dat cravings blijven bestaan als je af en toe wat drinkt? Dat wist ik niet. Ik drink nu 'gematigd' (laatste keer 5 weken geleden) maar heb er geen last van (ff afkloppen)

Nou ik heb het vrijwel nooit, de keren dat ik hier een flinke craving meld zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Als ik er 1 heb dan zit ik helemaal verkeerd in mn vel.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Al een deel van de boodschappen binnen
Ging vroeg, want fruitboomjes in de aanbieding
Zitten ze nog in de vrachtwagen, dus nog niet in de winkel :wacko:
ga ik daarvoor zo vroeg op pad..

Enfin, straks boodschappen bij andere super, en dan maar weer terug
het scheelt echt 12 euro met het tuincentrum !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...