Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Dinsdag 24 maart 2020

Aanbevolen berichten

Alweer een stralende dag vandaag
Daar wordt een mens dan toch weer blij van

En ja, in deze tijden ga je je inderdaad afvragen, wat nu eigenlijk echt belangrijk is in het leven
Maar goed ook

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Halve nacht liggen piekeren,  kon het niet stoppen.    Ik zag een pad voor me vannacht,  rondom de toekomst van mijn zoon, zijn mogelijkheden en beperkingen, en werd bang. Voor hem, maar ook voor mezelf. Zo had ik het niet bedoel, gewild.  Er is nog geen acceptatie, nog winst in opgeven van verzet.   Ga ook maar weer mediteren.   

Zo makkelijk hoe iets in korte tijd als uitzichtloos gaat voelen.   

Ik heb inmiddels de regel, wat ik 's nachts denk slaat nergens op, ook al lijkt het wel op dat moment. Blijkt altijd de ochtend erna. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen voor 9 uur alweer mijn ochtendwandelingetje gemaakt en boodschappen gedaan. Een schilder, bouwvakker en politieman tegengekomen onderweg, die allemaal vriendelijk goedemorgen zeiden. Het is heel erg rustig in de winkel, alle thuiswerkers en kinderen zijn nog aan het ontbijten. Weer flink ingeslagen zodat ik de komende dagen weer vooruit kan. Als het moet, heb ik voor zeker 10 dagen te eten. 

In de supermarkt werd ook volop geklaagd over de mensen die massaal van alles deden wat niet meer kan. Beetje vermoeiend wel.

Het blijft vreemd, die stilte op straat. Een bus die voorbij rijdt, met twee passagiers erin. Maar wel heerlijk, die rust. Lekker om zo de dag op te starten. Nu maar weer verder aan het werk, niks geen zin in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Normaal heb ik deur altijd gewoon open, iedereen mag bij mij altijd gewoon binnenlopen en dat gebeurd dan ook altijd, maar nu niet meer, hier zit het slot erop.
Sorry maar ik wil geen bezoek, ook niet van m"n (klein)kinderen. Ik moet gezond blijven voor heit en ook voor schoonpa die tegen de 90 loopt.. En ik heb geen zorg nodig, ik redt me gelukkig nog zelf wel dus blijf er allemaal maar mooi.
Het is even niet anders..

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinkind @rapilos:rose:

bewerkt door Bor
aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Yana:

[...] veel mensen voelen nu de urgentie om te mediteren en om uit te vinden wat er werkelijk toe doet in het leven.

Nou, van mediteren heb ik geen last, maar ik vind het wel boeiend om te zien hoe de hele doorgedraaide consumptiemaatschappij noodgedwongen tot stilstand komt. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei bumperjim:

Ja die mensen die het allemaal maar over "de" anderen hebben... :( 

Nou doe ik het zelf ook trouwens

ga ik het ook even doen....moet even...

al die h*** op de zuidas en dergelijke, die daar hun werkplek hebben, maar feitelijk alles thuis kunnen doen, omdat alles per pc gaat en vergaderingen toch niet meer mogen..... weg ermee, sluiten die hap!!! Er is geen enkele reden nu nog enkel kantoorruimte te verhuren om daar met je zelf meegenomen laptoppie te kunnen werken. . 

zo, ik ben mijn portie weer even kwijt...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei bumperjim:

Ik heb inmiddels de regel, wat ik 's nachts denk slaat nergens op, ook al lijkt het wel op dat moment. Blijkt altijd de ochtend erna. 

Eigenlijk net als wanneer je (lees: men) gedronken hebt dus eigenlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Bor:

Normaal heb ik deur altijd gewoon open, iedereen mag bij mij altijd gewoon binnenlopen en dat gebeurd dan ook altijd, maar nu niet meer, hier zit het slot erop.
Sorry maar ik wil geen bezoek, ook niet van m"n (klein)kinderen. Ik moet gezond blijven voor heit. En ik heb geen zorg nodig, ik redt me gelukkig nog zelf wel dus blijf er allemaal maar mooi.
Het is even niet anders..

sorry bor, maar nu toon je het dus weer, geen idee of je het door hebt....

wat je hier beschrijft is namelijk voor heel nederland zo, en geen keus, en al helemaal niet alleen om zelf gezond te blijven, maar om verspreiding tegen te gaan, ook al blijf je gezond..... 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Yvonne:

Maar de rotzooi blijft wel, ook al ligt het op de bodem.... Afbeeldingsresultaat voor emoji nadenkend

Daar groeit weer iets moois uit. Geen modder geen lotus.....

(Jij bent weer)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Jopie:

sorry bor, maar nu toon je het dus weer, geen idee of je het door hebt....

wat je hier beschrijft is namelijk voor heel nederland zo, en geen keus, en al helemaal niet alleen om zelf gezond te blijven, maar om verspreiding tegen te gaan, ook al blijf je gezond..... 

....en wat is het nieuws wat je me probeert te vertellen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

niets. 

ben gewoon boos. 

sorry

(een camper is te klein om binnen te blijven.. en plekken om discreet te staan zijn er ook niet meer, laat staan douches. Campings (ook de mijne waar ik al wel 3000 euro voor betaald heb) zijn dicht. ik loop even zelf vast maar vind dat ik het nog te goed heb om te mogen klagen. Voel me een beetje als een rat die nu uit t riool omhoog komt.....dat maakt me boos. komt goed)

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom ben je boos Jopie?

Sorry hoeft niet hoor, het is oke.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, ja ik lees je.

Maar het is niet erg om even keiboos te zijn toch..was ik van de week ook. Lijkt me een hele gezonde reactie ook nog trouwens.

Toevallig loop ik je nu ook nog even voor de voeten, niks persoonlijks bedoeld, ik snap je heel goed hoor.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfoe, er wordt weer gepraat thuis, wat scheelt dat! Bereidheid.

Onderweg naar kantoor, waar niemand is. Netwerkverbinding viel uit.  Kon thuis niet aan de slag. 
Even andere omgeving.  

bewerkt door Etty

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Jopie:

al die h*** op de zuidas en dergelijke, die daar hun werkplek hebben

:ph34r: ik dacht dat je h o e r e n bedoelde op die *** maar dat zal wel niet? Ik snap eigenlijk niet waar dit over gaat. Of je moet daar met je camper staan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Jopie:

ga ik het ook even doen....moet even...

al die h*** op de zuidas en dergelijke, die daar hun werkplek hebben, maar feitelijk alles thuis kunnen doen, omdat alles per pc gaat en vergaderingen toch niet meer mogen..... weg ermee, sluiten die hap!!! Er is geen enkele reden nu nog enkel kantoorruimte te verhuren om daar met je zelf meegenomen laptoppie te kunnen werken. . 

Het voordeel van kantoorruimte is dat je de hele dag tegen de secretaresse kan aan hijgen. Bij thuiswerken heb je alleen moeder de vrouw in de buurt :D 

oh ja en de hond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Lonster:

:ph34r: ik dacht dat je h o e r e n bedoelde op die *** maar dat zal wel niet? Ik snap eigenlijk niet waar dit over gaat. Of je moet daar met je camper staan?

Oh ik dacht haccountants of hadvocaten of zo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hufters was het

die receptiemedewerkers worden daar door die patsers allemaal voor de keus gezet: ontslag of onbetaald verlof, als ze bijvoorbeeld door thuiszittende kinderen niet kunnen komen of verkouden zijn. Concreet, mijn dochter zit daarin. Terwijl volgens mij de instructies helder zijn: werk thuis als het kan. 

onnodig extra woonwerkverkeer, nog los van de meisjes die daar balies en kantoren beheren (poetsen,koffie zetten...) volledig onnodig!

tnks voor de humor. helpt

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Jopie:

Dat was ook mijn eerste reactie vorige week behalve dan het **** gedeelte. Je zit alleen ook met de AVG wet en beveiligde gegevens waar je beter vanaf huis geen toegang tot kan hebben.

Maar even afreageren kan lekker opluchten! Ik ben dit weekend ook tekeer gegaan naar al die ******* die massaal naar het strand gaan. Maar dat is nu weer gezakt en ik heb makkelijk praten met 160m2 voor 2 personen en een tuin. Het is constant balanceren op emotie en ratio. Mijn mening doet er niet zoveel toe maar wel wat ik doe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Jopie:

hufters was het

Ah, ik dach dat je hipsters bedoelde. (Een erger scheldwoord ken ik namelijk vrijwel niet.) En dan dus van die gasten die ondanks alle voorschriften in van die samenkomstplekken met steigerhouten tafels latte macchiato zitten te drinken. Maar dat soort plekken heb je denk ik niet eens aan de zuidas. Niet 'hip' genoeg.

bewerkt door Adri02
typo's

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was gisteren in een supermarkt waar het onmogelijk was om langs elkaar te lopen en dan ook afstand te houden.  Wat doe je dan? Even wennen. Dat leverde lachwekkende situaties op,  beetje vergelijkbaar met elkaar willen passeren op smal pad en dan allebei steeds de verkeerde kant op.  Het voelde lief. Er was verbinding. 

Misschien maakte iemand wel een foto om die op Twitter te zetten en er dan schande van te spreken.  Asociale vrouw blijft niet thuis en schoolt samen met chips kopende hipsters. 

Hoe harder er schande wordt geroepen, hoe harder de mensen die echt aso zijn een dikke middelvinger zullen opsteken.  Bewustmaken ipv veroordelen kan ook,  en de meesten zullen zich dan  aanpassen.  Als ik door de duinen loop, waar ik geen hond tegenkom, (die mogen er ook niet komen), en ik zie dat het strand wat drukker is, dan ga ik er nu niet op.  Vorige week had ik dat nog wel gedaan, niet omdat ik een egoïstische trut ben, maar gewoon onwetendheid.  

Zo, dat was mijn irritatie. Schande!

Ik las bij h*** gewoon 'heren'.  Wat erg. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...