Spring naar bijdragen

Maandag 23 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk geslapen hier. 
En de dag beginnen met een zonnetje is ook heerlijk. 
Nu nog wat minder koud :P
En natuurlijk eerst een lekker bakje.. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Etty ik moet meteen denken aan wat jij weleens schreef. Moeilijk precies terug te halen maar in ieder geval pak jij pijn op die je bij de anderen kan laten.  Zij ervaren het misschien veel minder intens  dan jij. Jij hoeft niet iedereen blij te maken. Als je je eigen positievere energie kan vasthouden kunnen zij het op hun eigen manier oplossen, of niet. 

Makkelijker gezegd dan gedaan, daarom denk ik het te herkennen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites


Hoi hoi allemaal.

 

20 minuten geleden zei Jopie:

Diep geslapen met ook diepe dromen (hm, is dat wel nederlands?)..

Nederland ligt voor een groot deel nogal onder de zeespiegel, dus in zoverre zijn diepe dromen wel Nederlands.
Maar Nederland staat wereldwijd ook wel bekend als vlak land. Dus je zou ook kunnen zeggen dat platte dromen Nederlands zijn.
Beetje afhankelijk van wat je gedroomd hebt dus, Jopie.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de dromen die daar aan gekoppeld kunnen worden vallen grotendeels ook wel een beetje onder die van het platte land.

(slaat niet zozeer op jouw berichtje, lady jane, maar op dat van daarboven.)
(hoewel??)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Adri02:

Vast een bangmaakvideo?

Ga ik niet meer kijken dus. 

Ik weet genoeg van de corona, houd me aan de voorschriften, en wacht rustig af tot de tijden veranderen. Maar ga me niet meer elke dag weer laten bangmaken. :blink:

Dat dus @Adri02. Ik houd me ook aan de voorschriften, ga verder minder naar de supermarkt. Het werk loopt hier nog gewoon door, dus zoveel is niet anders voor ons. Verder probeer ik vooral te accepteren wat ik niet kan veranderen en me door hieraan vast te houden, niet gek te laten maken door alle posts op FB ed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig blijven ademhalen lieve @Cleo66 Niemand bedoelt het vervelend naar jou toe.

Die video is zeker verhelderend maar als je het inmiddels weet dan hoef je niet te blijven kijken naar dit soort dingen, dan voegt het niets meer toe behalve nog meer drukkende energie. 

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

You tube geeft me nu veel informatie. Niet betreffende de coronacrisis maar om de tijd door te komen en her en der het een en ander op
te steken. Met dat laatste doel ik dan (weer) op het schilderen.
Hoorde net de tip op de radio om stedentrips te maken m.b.v. Street-view.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging er niet van uit dat het fake-nieuws is @Cleo66. Wat ik probeerde te zeggen is dat ik niet meer alle berichten ed wil zien. Update’s etc natuurlijk wel. Maar niet meer de feiten die ik nu al vaak gelezen heb. Ik weet het nu wel. Het is een soort zelfbescherming. Niet gek laten maken.  Het is zo al eng/spannend genoeg. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel heel interessant vind is om te zien hoe een mens eigenlijk werkt. Neem nou de kinderen die normaal gesproken niet achter hun pc/gameding/mobiel weg te slaan zijn en zich nu vervelen. Of de mensen die hele dagen netflixen in joggingbroek en zich nu opgesloten voelen. Bijzonder hoe dat werkt, als ze het kunnen doen ze het niet en als het niet mag/kan, willen ze het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...