Spring naar bijdragen

Slapeloosheid en cbd olie


Ometon

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ooit succes gehad met CBD olie  

Gebruik het sinds enkele dagen om te slapen en onrust 

Merk weinig verschil  maar moet echt wat gaan slapen ben gebroken slaap wel in maar rond 2 a 3 uur snachts wakker en daarna kan ik niet meer inslapen 

Al bijna 5 maanden zo ben gisteren op weegschaal gaan staan 12 kg afgevallen 

Weet ook niet wat je nu wel of niet kan eten en drinken als je op het internet kijkt 

Lijkt het wel of alles verkeerd is suikers brood thee frisdrank kaas melk en ga zo maar door 

Ben benieuwd wat jullie ervaring is 

Hoor dat graag 

 

Graag wat advies 

Groetjes ome ton 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Ometon:

Heeft iemand ooit succes gehad met CBD olie  

Gebruik het sinds enkele dagen om te slapen en onrust 

Merk weinig verschil  maar moet echt wat gaan slapen ben gebroken slaap wel in maar rond 2 a 3 uur snachts wakker en daarna kan ik niet meer inslapen 

Al bijna 5 maanden zo ben gisteren op weegschaal gaan staan 12 kg afgevallen 

Weet ook niet wat je nu wel of niet kan eten en drinken als je op het internet kijkt 

Lijkt het wel of alles verkeerd is suikers brood thee frisdrank kaas melk en ga zo maar door 

Ben benieuwd wat jullie ervaring is 

Hoor dat graag 

 

Graag wat advies 

Groetjes ome ton 

@Ometonik zou alleen de caffeïne laten staan. En het is goed dat je bent afgevallen want zwaargewichten hebben grotere kans op apneu. Niet te mager worden. En als je zomaar afvalt zou ik wel naar de dokter gaan. Heb je last van depressie? Sommige mensen vallen af door depressie. 

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was geen zwaar gewicht maar train mijn hele leven al vandaar 

Ik val af daar trainen op dit moment niet lukt en ik geen proteïne dieet volg 

Leven is nogal verandert door die benzo troep en alles is er nu opgericht om het eruit te krijgen 

En ja heb ook depressie door dit alles  maar artsen met verstand psychiatry zijn hier niet 

Sowieso geen artsen hier dus moet het zelf doen 

Wil sowieso geen antidepressiva want dat heb ik vorig jaar november geprobeerd met slecht resultaat en hield er slapeloosheid aan over 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een flesje cbd olie 6% bij mijn bed. Ik gebruik het als ik het idee heb dat ik niet goed slaap. Doe dan een druppeltje op mijn hand dat ik oplik. Het slapen gaat op zich best goed, dus ik gebruik het weinig. Volgens medewerker van De Holland Barrett is drie druppels s nachts ok om te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CBD olie deed mij niets eigenlijk

meer proteine en koolhydraten eten voordat je naar bed gaat kan helpen. Ik at om 23.00 uur nog een beker pap die ik naar binnen werkte. Sliep beter en zorgde ervoor dat ik eindelijk niet meer verder afviel. 

Afvallen komt heel veel voor door ontwenning. Dus komt niet door iets geks of door depressie ofzo... je lichaam heeft het gewoon zwaar en verbruikt veel energie.

Ik zou als ik jou was melkproducten suiker en cafeine laten staan. Eet puur, hele granen, vis kip en ei is prima, en beetje rund of lam kan ook maar minder. Verder groenten groenten groenten en niet meer dan 2 stuks fruit ivm de suiker die gewoon niet goed is voor je nu.

tips om wel te nemen:
hoge dosis vitamine c , ook tegen Covid-19
Omega 3
 

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel kannietmeer

Ik gebruik wel af en toe wat suiker niet veel maar heb daar geen last van zover ik weet 

Cbd olie merk ik weinig van ben er mee gestopt 

Slaap probleem is niet inslapen maar door slapen  wordt rond 2 uur wakker en kom niet meer inslaap 

Ben 12 kg afgevallen in 3 maanden zie er niet uit 

Eet veel fruit want ken hier niet zoveel groenten 

Wel kip eet ik veel   eet ochtend bruine boterham met pindakaas of plakje kaas 

Drink geen melk of yoghurt  als mis ik dat wel 

Verder veel rijst 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...