Spring naar bijdragen

onze h. kamer 22-3-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers:lips: het is weer zondag. Hier op straat is het muisstil. Hoe hebben we geslapen?

Ik had het gisterenavond in bed weer eens vreselijk warm. Alles open gezet maar ja dan komt er verkeer hé. Toen maar het rolluik dicht gedaan en uiteindelijk om rond 2 uur in slaap gevallen. 4 uur wakker gelegen. Vind ik normaal gesproken niet erg, wel als het te warm is. Dus dadelijk na het opruimen maar weer rusten.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen kanjers:lips: het is weer zondag. Hier op straat is het muisstil. Hoe hebben we geslapen?

Ik had het gisterenavond in bed weer eens vreselijk warm. Alles open gezet maar ja dan komt er verkeer hé. Toen maar het rolluik dicht gedaan en uiteindelijk om rond 2 uur in slaap gevallen. 4 uur wakker gelegen. Vind ik normaal gesproken niet erg, wel als het te warm is. Dus dadelijk na het opruimen maar weer rusten.;)

Ha ik heb t om 2 uur van je overgenomen Bolleke. Tot 2 uur geslapen als een roos en om onbekende reden wakker. Ik viel wel weer in slaap, maar werd steeds wakker met een kriebelhoest. Nee geen corona. Eerder de dag hiervoor teveel gerookt. Dan heb ik dat altijd. 

Nou ik heb gister een WONDER meegemaakt! In de ochtend nog heel moe maar geen drukkend gevoel in mn hoofd. Gewoon heel moe int hoofd. In de war en vergeetachtig. Ik dacht daar gaan we weer door een slopende dag. Al had ik voor t eerst geen drukkend en squeezend gevoel bij ontwaken. De moeheid in mn hoofd klaarde op onder t kaarten maken. Wonderbaarlijk. Ik ging blij een ommetje. De dag ervoor moest ik mezelf slepen. Ik was zo opgewekt en rustig door geen druk in mn hoofd dat ik in de middag kon ontspannen en zelfs sliep! Werd ook zonder druk wakker! 

En t bleef heel de middag uit. Op de bank had ik tot nu toe elke dag hele erge druk in mn hoofd dat ik uiteindelijk ging janken van ellende. Nu niet! Geen traan gelaten! 

Na de avondwandeling voelde ik me moe en dacht wat druk te voelen. Ik dacht o daar gaan we weer. Ontspannen en rustig liggen en ik dacht ach ja in elk geval tot 8 u was t goed. Maar t viel mee. Ik was gewoon heel moe in het hoofd. Zelfs een pudding op bed gesnoept met man en katten. Nou dat is vanaf de intake niet meer mogelijk geweest!

Ik hoop dat t een teken is van herstel weer en dat t wat betert. Ik ben nu nog heel moe in het hoofd, maar heb vanaf 2 u niet heel goed geslapen. 

Maar als t vandaag weer ondraaglijk is dan weet ik t kan ook draaglijk zijn! 

Ik had meermaals een lach op mn gezicht en had meteen zin in van alles te doen, maar dacht nee doe rustig aan. Je wordt gelijk een ander mens. 

Had zelfs na het middag rusten en na het eten even een helder hoofd. Wat een heerlijk gevoel. Je kunt weer denken. 

Dikke kus en fijne zondag

 

@Yollie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Happy birthday! :present::rose: 

 

(Ik vind de forum smileys echt droevig en lelijk) 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey iedereen

Ik lees nog mee hoor maar ik heb het heel moeilijk,bang voor corona,en ik raak geregeld zo weer in paniek,. Ik heb mij al veel beter gevoeld.

Ik raak er zo niet echt te boven,allemaal wat veel denk ik,luchtwegen infectie die niet wil genezen,AB niet sterk genoeg denk ik,morgen weer huisarts....Pfff....

Ook veel wenen,is er bij ik denk dat ik nog veel te verwerken heb,de angst weer onder ogen kijken,wat niet even makkelijk is, gisteren had ik een enorme angst paniek aanval,ik belde de wachtpost,ik ben dus heel erg bang voor corona,ik mocht langs gaan om een benzo af te halen,ik moest echt kalm blijven zei ze,tja mss idd wel,ik ging omhoog in mijn sofa en zei,nee dank je wel,weet jij wel wat je doet dokter?? Ik heb mij gek geslikt in de xanax,en heb na 13 maand stop nog miserie,oei zei ze,verder niets meer,. Dus wat word benzo toch snel gegeven hoor,schrok er even van,ik ben ze ook niet gaan af halen natuurlijk,ik kom er wel zonder.

Zo lieverds,dank je wel voor jullie steun en ik wens iedereen een fijne dag toe. Liefs Angke....xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Angke:

Hey iedereen

Ik lees nog mee hoor maar ik heb het heel moeilijk,bang voor corona,en ik raak geregeld zo weer in paniek,. Ik heb mij al veel beter gevoeld.

Ik raak er zo niet echt te boven,allemaal wat veel denk ik,luchtwegen infectie die niet wil genezen,AB niet sterk genoeg denk ik,morgen weer huisarts....Pfff....

Ook veel wenen,is er bij ik denk dat ik nog veel te verwerken heb,de angst weer onder ogen kijken,wat niet even makkelijk is, gisteren had ik een enorme angst paniek aanval,ik belde de wachtpost,ik ben dus heel erg bang voor corona,ik mocht langs gaan om een benzo af te halen,ik moest echt kalm blijven zei ze,tja mss idd wel,ik ging omhoog in mijn sofa en zei,nee dank je wel,weet jij wel wat je doet dokter?? Ik heb mij gek geslikt in de xanax,en heb na 13 maand stop nog miserie,oei zei ze,verder niets meer,. Dus wat word benzo toch snel gegeven hoor,schrok er even van,ik ben ze ook niet gaan af halen natuurlijk,ik kom er wel zonder.

Zo lieverds,dank je wel voor jullie steun en ik wens iedereen een fijne dag toe. Liefs Angke....xxx

Wat ben je sterk. Wauw. Echt respect voor jou! De meesten zouden die benzo nemen! En sterk dat je dat zegt tegen de arts. Je zo rot voelen en dan zo sterk zijn! 

Is t angst van medicatie of ontwenning of is het echt corona en alles wat je nu overkomt met je "man"?  

O ja lieverd ik bedenk me net. Corona is een griep. De meesten komen er bovenop. Als je gezond bent en dat ben je denk wel fysiek? Het kan niet erger zijn dan je afbouwklachten. Misschien helpt dat? 

Dikke knuffel

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Louisa

Ik denk alles samen,.

Maar de grote boos doener is dat corona virus,ik ben ook c o p d patiënt,en ja de angst heeft mij heel erg te pakken hoor,bang om dood te gaan enz....

Ben dus voor dit probleem ooit de xanax gaan slikken,.

Al 13maand vrij van slikken,ik neem niets meer hoor,gewoon op mij zelf nu met behulp van mijn psychologe,maar kon er niet bij nu,ik heb dan nog last van mijn luchtwegen,en ga het ook niet over zetten natuurlijk,.

Het zijn nu voor iedereen moeilijke momenten denk ik hoor,binnen zitten meestal,gedachten niet deftig kunnen verzetten,en tja.....

Gisteren met de benzo,die dokter, tja wist zij veel he,....haha maar het moest van mijn tong hoor,.  Zo zien we al weer hoe snel je ze krijgt voor geschreven,ze heeft geen idee hoe mensen af zien als ze er af willen,.

Geloof mij ik heb mijn eigen gezegd nooit geen bezo meer nooit geen AD meer voor mij,al kruip ik op handen en voeten rond, deze hel wil ik nooit meer mee maken,.

En voor de rest kom ik er wel weer boven op met geduld en veel tijd.

Zo lieve groetjes Angke xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi yollie

Gefeliciteerd met de verjaardag.  De zon schijnt al.

En angke

Wat ben je toch geweldig sterk gebleven. Goed van je om je uit te spreken. Veel sterkte. Laat je niet te gek maken door dit virus. Maar ik snap wel dat het angstig maakt.

Ik slaap de afgelopen dagen minder. Het duurt langer voor ik in slaap kom en ben tegen half 5 wakker. Ik voel me dan wel ontspannen maar het lukt niet zo om dan weer in slaap te komen. Ik slaap dan tussen de 4 en 5 uur. Het is nog te doen.  Overdag heb ik ook weer meer momenten dat ik mezelf meer voel.  De verdoving Gaat er steeds meer uit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

@Yollie, gefeliciteerd. 

 

1 uur geleden zei Angke:

Hey iedereen

Ik lees nog mee hoor maar ik heb het heel moeilijk,bang voor corona,en ik raak geregeld zo weer in paniek,. Ik heb mij al veel beter gevoeld.

Ik raak er zo niet echt te boven,allemaal wat veel denk ik,luchtwegen infectie die niet wil genezen,AB niet sterk genoeg denk ik,morgen weer huisarts....Pfff....

Ook veel wenen,is er bij ik denk dat ik nog veel te verwerken heb,de angst weer onder ogen kijken,wat niet even makkelijk is, gisteren had ik een enorme angst paniek aanval,ik belde de wachtpost,ik ben dus heel erg bang voor corona,ik mocht langs gaan om een benzo af te halen,ik moest echt kalm blijven zei ze,tja mss idd wel,ik ging omhoog in mijn sofa en zei,nee dank je wel,weet jij wel wat je doet dokter?? Ik heb mij gek geslikt in de xanax,en heb na 13 maand stop nog miserie,oei zei ze,verder niets meer,. Dus wat word benzo toch snel gegeven hoor,schrok er even van,ik ben ze ook niet gaan af halen natuurlijk,ik kom er wel zonder.

Zo lieverds,dank je wel voor jullie steun en ik wens iedereen een fijne dag toe. Liefs Angke....xxx

Wat goed van je dat je niets hebt genomen. 

Ikzelf ben nu aantal dagen van de diazepam af, door de corona denk ik soms wel pak er maar één, tot op heden nog niet gedaan. 
Gisteren heb ik briefjes naar mezelf geschreven, geschreven dat ik geen benzo nodig heb, ze hangen nu door mijn huis heen voor de momenten dat ik teveel onrust voel.  
Moment van dit schrijven krijg ik het noodbericht binnen, ik zit te beven op mijn stoel. 
Ik wil al dagen huilen, dit lukt niet, ik zit op slot of zo. 

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte de aankomende tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Angke:

Hey iedereen

Ik lees nog mee hoor maar ik heb het heel moeilijk,bang voor corona,en ik raak geregeld zo weer in paniek,. Ik heb mij al veel beter gevoeld.

Ik raak er zo niet echt te boven,allemaal wat veel denk ik,luchtwegen infectie die niet wil genezen,AB niet sterk genoeg denk ik,morgen weer huisarts....Pfff....

Ook veel wenen,is er bij ik denk dat ik nog veel te verwerken heb,de angst weer onder ogen kijken,wat niet even makkelijk is, gisteren had ik een enorme angst paniek aanval,ik belde de wachtpost,ik ben dus heel erg bang voor corona,ik mocht langs gaan om een benzo af te halen,ik moest echt kalm blijven zei ze,tja mss idd wel,ik ging omhoog in mijn sofa en zei,nee dank je wel,weet jij wel wat je doet dokter?? Ik heb mij gek geslikt in de xanax,en heb na 13 maand stop nog miserie,oei zei ze,verder niets meer,. Dus wat word benzo toch snel gegeven hoor,schrok er even van,ik ben ze ook niet gaan af halen natuurlijk,ik kom er wel zonder.

Zo lieverds,dank je wel voor jullie steun en ik wens iedereen een fijne dag toe. Liefs Angke....xxx

@Chapeau Angke. Je hebt je sterk gedragen.ik raak ook nooit meer ene benzo aan. Nu nog van de klachten afkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Louisa:

Ha ik heb t om 2 uur van je overgenomen Bolleke. Tot 2 uur geslapen als een roos en om onbekende reden wakker. Ik viel wel weer in slaap, maar werd steeds wakker met een kriebelhoest. Nee geen corona. Eerder de dag hiervoor teveel gerookt. Dan heb ik dat altijd. 

Nou ik heb gister een WONDER meegemaakt! In de ochtend nog heel moe maar geen drukkend gevoel in mn hoofd. Gewoon heel moe int hoofd. In de war en vergeetachtig. Ik dacht daar gaan we weer door een slopende dag. Al had ik voor t eerst geen drukkend en squeezend gevoel bij ontwaken. De moeheid in mn hoofd klaarde op onder t kaarten maken. Wonderbaarlijk. Ik ging blij een ommetje. De dag ervoor moest ik mezelf slepen. Ik was zo opgewekt en rustig door geen druk in mn hoofd dat ik in de middag kon ontspannen en zelfs sliep! Werd ook zonder druk wakker! 

En t bleef heel de middag uit. Op de bank had ik tot nu toe elke dag hele erge druk in mn hoofd dat ik uiteindelijk ging janken van ellende. Nu niet! Geen traan gelaten! 

Na de avondwandeling voelde ik me moe en dacht wat druk te voelen. Ik dacht o daar gaan we weer. Ontspannen en rustig liggen en ik dacht ach ja in elk geval tot 8 u was t goed. Maar t viel mee. Ik was gewoon heel moe in het hoofd. Zelfs een pudding op bed gesnoept met man en katten. Nou dat is vanaf de intake niet meer mogelijk geweest!

Ik hoop dat t een teken is van herstel weer en dat t wat betert. Ik ben nu nog heel moe in het hoofd, maar heb vanaf 2 u niet heel goed geslapen. 

Maar als t vandaag weer ondraaglijk is dan weet ik t kan ook draaglijk zijn! 

Ik had meermaals een lach op mn gezicht en had meteen zin in van alles te doen, maar dacht nee doe rustig aan. Je wordt gelijk een ander mens. 

Had zelfs na het middag rusten en na het eten even een helder hoofd. Wat een heerlijk gevoel. Je kunt weer denken. 

Dikke kus en fijne zondag

 

@Yollie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Happy birthday! :present::rose: 

 

(Ik vind de forum smileys echt droevig en lelijk) 

@Louisa dank je wel. Niet veel soeps bij mij met slapen. De laatste dagen maar 3 u. Ik hoop niet dat het minder wordt als ik vrijdag van ad af ben.Maar ik ben blij. Het is beter dan niks. Gelukkig heb je ook goeie momenten. Ik hoop dat je een dag ook van alle zooi af bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Doorgaan:

Hoi yollie

Gefeliciteerd met de verjaardag.  De zon schijnt al.

En angke

Wat ben je toch geweldig sterk gebleven. Goed van je om je uit te spreken. Veel sterkte. Laat je niet te gek maken door dit virus. Maar ik snap wel dat het angstig maakt.

Ik slaap de afgelopen dagen minder. Het duurt langer voor ik in slaap kom en ben tegen half 5 wakker. Ik voel me dan wel ontspannen maar het lukt niet zo om dan weer in slaap te komen. Ik slaap dan tussen de 4 en 5 uur. Het is nog te doen.  Overdag heb ik ook weer meer momenten dat ik mezelf meer voel.  De verdoving Gaat er steeds meer uit.

 

@Doorgaan dank je wel. Je bent op de goede weg. Ik heb voor mijn verjaardag gewenst: geen trillingen en beter slapen (lol)ik heb al lekker gewandeld in de zon. Lekker rustig. Haast niemand buiten

bewerkt door Yollie
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Vallenenopstaan1:

Hallo allemaal,

@Yollie, gefeliciteerd. 

 

Wat goed van je dat je niets hebt genomen. 

Ikzelf ben nu aantal dagen van de diazepam af, door de corona denk ik soms wel pak er maar één, tot op heden nog niet gedaan. 
Gisteren heb ik briefjes naar mezelf geschreven, geschreven dat ik geen benzo nodig heb, ze hangen nu door mijn huis heen voor de momenten dat ik teveel onrust voel.  
Moment van dit schrijven krijg ik het noodbericht binnen, ik zit te beven op mijn stoel. 
Ik wil al dagen huilen, dit lukt niet, ik zit op slot of zo. 

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte de aankomende tijd. 

@vallenenopstaandank je wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal dappere dames 

Wat een troep die benzo wil het liever vandaag nog uit mijn lichaam hebben het geeft mij alleen heel veel bijverschijnselen en slaap al meer dan 4 maanden niet meer als 3 a 4 uur per nacht wordt er hopeloos van 

Wegen van de pil.in de tropische omstandigheden in Thailand blijft zeer moeilijk dus ben er nooit zeker van wat ik heb afgeveild

Vroeg mij af na veel te hebben gelezen over  voedsel en drinken wat jullie ervaring is wat wel en wat niet kan 

Last mij even horen want internet is er niet duidelijk over 

En wat zijn jullie ervaringen met CBD olie 

Hoop dat het mijn slaap kan verbeteren maar tot nu toe merk ik er weinig van 

Slaap snel in maar wordt dan rond 2 a 3 uur in de nacht wakker en slaap dan niet meer 

Wacht met smart op wat adviezen

Groetjes ome Ton 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Ometon:

Allemaal dappere dames 

Wat een troep die benzo wil het liever vandaag nog uit mijn lichaam hebben het geeft mij alleen heel veel bijverschijnselen en slaap al meer dan 4 maanden niet meer als 3 a 4 uur per nacht wordt er hopeloos van 

Wegen van de pil.in de tropische omstandigheden in Thailand blijft zeer moeilijk dus ben er nooit zeker van wat ik heb afgeveild

Vroeg mij af na veel te hebben gelezen over  voedsel en drinken wat jullie ervaring is wat wel en wat niet kan 

Last mij even horen want internet is er niet duidelijk over 

En wat zijn jullie ervaringen met CBD olie 

Hoop dat het mijn slaap kan verbeteren maar tot nu toe merk ik er weinig van 

Slaap snel in maar wordt dan rond 2 a 3 uur in de nacht wakker en slaap dan niet meer 

Wacht met smart op wat adviezen

Groetjes ome Ton 

 

@Ometon ik haal nu ook niet meer als 3 a 4 u. Ondanks benzo af. Ik accepteer dat en hoop dat het meer wordt. Mijn ervaring met CBD. Ik had steeds een hogere dosis nodig net als benzo en THC. Ik gebruik niks meer om te slapen en wacht tot de natuurlijke slaap ooit verbetert. 

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Ometon:

Hi yolly 

En wat is nou ervaring met voedsel en drinken berichten hierover lopen nogal ui een wat mag je wel eten wat echt niet 

Is suiker uit den boze en chocola 

En bruin brood kaas pindakaas etc 

Graag jou advies

 

Ik zou zelf kijken naar wat je wel en niet kan eten. Ik had alleen last van koffie, door de caffeine steeg mijn hartslag enorm. Iets wat in normaal gesproken nooit heb. En alcohol heb ik al 1,5 jaar niet aangeraakt omdat ik van velen hoor dat de symptomen dan erger worden dus dat durf ik echt niet. Verder kan ik alles eten. Ook chocola. Ik heb nooit gemerkt dat mijn symptomen erger werden. Maar ik hoor ook mensen die reageren bijna op elk soort voedsel. Sommigen lijken opeens allerlei allergieën te hebben en kunnen haast niks eten. Is gewoon een kwestie van uitproberen. Veel sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Ometon:

Hi yolly 

En wat is nou ervaring met voedsel en drinken berichten hierover lopen nogal ui een wat mag je wel eten wat echt niet 

Is suiker uit den boze en chocola 

En bruin brood kaas pindakaas etc 

Graag jou advies

 

@Ometon van een slaapcursus heb ik geleerd dat chocola caffeïne bevat. Ik zou het wel gewoon eten maar niet in de avond. Ik gebruik zelf in de avond deca koffie. Ik probeer zelf na 21.00 niet meer te drinken. Ik probeer te voorkomen dat ik niet wakker wordt om te plassen. Als mijn slaap weer genormaliseerd is dan hou ik ermee op. Je hebt tegenwoordig ook caffeïne vrije cola. Ja van andere voedingsmiddelen weet ik het niet. Sommige zeggen dat suiker hyper aktief maakt. Maar als kind kreeg ik van mijn moeder water met suiker om te kalmeren als ik bv examens had. Ik gebruik geen suiker omdat ik nu aan het lijnen ben. Nou niet echt lijnen maar koolhydraatarm eten. 20 kg aangekomen door antypsyhotica. Dat kreeg ik om te slapen. Gelukkig ben ik komende vrijdag van de antidepressiva af. Dan ben ik van alle zooi af.

 

6 uur geleden zei Ometon:

Hi yolly 

En wat is nou ervaring met voedsel en drinken berichten hierover lopen nogal ui een wat mag je wel eten wat echt niet 

Is suiker uit den boze en chocola 

En bruin brood kaas pindakaas etc 

Graag jou advies

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...