Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Zondag 22 maart 2020

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Yana:

Er was iemand die noemde dat altijd  'a happy little accident', hoe heette die man ook alweer met zijn schildertutorials op tv.

Ja, Bob Ross en z'n happy little accidents, hahaha... genoten van die uitzendingen. Fouten maken bestond niet. En daar heeft ie gelijk in.
Het zijn meestal de critici die fouten (willen/moeten) zien. En dat zegt dan meestal meer over de beschouwer dan over het werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Sowhat:

Maak je van zo'n uitschieter gewoon een baard @Kohtje. Kun je meteen zien of dat je zou staan. 

Ik heb al een baard... een korte, maar toch. Laat dat deel nou het beste lukken met al die 'uitschieters' of 'happy little accidents'.. :P;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren even "live" geweest op FB. Gewoon even om uit te proberen. 

Vanmiddag nog maar even proberen maar dan via de laptop. Vond de filmpjes toch niet van goede kwaliteit en anders gewoon zelf maar eerst een filmpje maken.

Ja, ik mis nu ook mijn publiek hé :blush:

Maar niet teveel op FB met al dat nepnieuws en al die discussies. Zo zie je maar weer: de beste stuurlui staan aan wal..

Gewoon maar goed luisteren naar de deskundigen op dat gebied.

Sommige mensen leer je nu pas goed kennen, zowel in goed opzicht als ik kwaad opzicht. 

Ik ben nu trouwens wel blij, dat ik alleen woon, zonder partner. Ik voel me verre van zielig, gewoon op mezelf aangewezen en dat is best wel eens goed.

Aan drank denk ik niet eens meer en ik heb nog nooit zo gezond geleefd. Nog nooit zoveel fruit gegeten.

Ik slaap heel erg uit want tjsa..niets te verletten en zo duurt de dag ook niet zolang ;).

Daarentegen ga ik wel wat later naar bed, dus mijn ritme is een beetje opgeschoven. Zit nu om 1 uur aan de koffie i.p.v. om 11 uur.

Eigenlijk, gezien alle omstandigheden, gaat het hier dus wel goed..

Thuis is het voor mij nu veilig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Boodschappen aan moeder gebracht. Gewoon omdat ik even naar haar wilde kijken. Verder alleen in de deur naar elkaar gepraat. Was te koud om dat lang te doen, maar we hebben elkaar gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn Lika, toch waardevol!

Hier sinds vanmorgen 11uur helaas ineens klachten, rare diepe droge hoest, koud en brandende vervelende ogen en loopneus.
Rare gewaarwording, ik wilde nog voor eten naar de winkel maar dat heeft mijn man maar gedaan.
Ik heb pas vrijdag weer een dienst staan, tot die tijd gelukkig geen afspraken die ik nu moet afzeggen. Hopelijk blijft het hierbij en kan ik gewoon vanuit thuis aan de slag zoals de bedoeling is voor iedereen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt lief @Lika. Kun je met jouw moeder ook videobellen? Ik doe dat met mijn broer in het ziekenhuis, had het eerder nooit gedaan maar ik vind het echt helpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ze kan niet videobellen.  Krijg het haar niet meer geleerd. Zij heeft de apparatuur wel, maar het gaat er niet meer in.

Zij heeft een tablet speciaal voor ouderen. Daar is ze blij mee. Ik heb haar nog geprobeerd 'over te zetten' naar een gewone, maar dat is niet gelukt....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beterschap @Vol, spannend wel, hopelijk gaat het meevallen.

Jammer @Lika maar begrijpelijk dat het niet meer lukt.

Hoi @lady jane ik las dat je je mondkapjes hebt gedoneerd, goed van je. Ik herinner me dat je ze bestelde, dat vond ik toen nogal ver gaan maar je hebt helaas wel gelijk gekregen. Gaat het oké met je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Reacher:

...waarmee ik maar wil zeggen dat een geitje alles kan :D

Nou? De foto overtuigt me niet van zijn vermogen tot neerwaartse mobiliteit... :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Adri02:

Nou? De foto overtuigt me niet van zijn vermogen tot neerwaartse mobiliteit... :D

:D eyJidWNrZXQiOiJyb25kcmVpcy1zdG9yYWdlLXByZe overtuigen aardige mensen om ze te helpen Adri. Met hun brede glimlach.  Zie hier het bewijs 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...