Spring naar bijdragen

Huiskamer 21 maart 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ik start maar weer een huiskamer want ons Bolleke slaapt nog? :P

Het is sws sinds dat corona rustig op het forum. Weet niet of die 2 met elkaar linken? 

Gister een ondragelijke dag. Ggz onbereikbaar. Radboud niemand werkzaam en ik ben doodmoe in dat hoofd. Maar goed gister ging ik rusten was te moe om te liggen en dan denk je dan ga je wel ff tukken maar blijkbaar is slapen en rusten lastig omdat t vermoeidheid van de hersenen is. Vandaag hoop ik iets beter. Al voelt mn brein weer heel moe. Neurofatigue. Tips welkom. 

@Lynn86 hoe gaat je afbouw lora??? 

@Angke ik dacht gister aan je en dacht als jij zo krachtig en sterk bent om je ad en benzo af te bouwen, kun je dit zeker aan. Ik wilde dat even kwijt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Louisa, het is inderdaad rustig op het forum. Ik heb me ook nauwelijks laten zien. Ik denk inderdaad nu andere dingen zijn die de aandacht opslokken. Niets is meer normaal nu. Daar hebben we allemaal last van.

Jij bent d eondragelijke dag van gisteren toch weer doorgekomen. Je kunt meer aan dan je denkt. En ja, moe zijn en slapen zijn2 verschillende dingen. Je moet juist een bepaalde mate van ontspanning hebben om goed te kunnen slapen. Tips voor neurofatigue heb ik helaas niet. Hopelijk kun je toch snel in Radboud terecht. Ook daar hebben ze andere prioriteiten, maar dat neemt niet weg dat jij ook geholpen moet worden. 

Hoe is het met jullie allemaal in deze lastige tijd? Vinden jullie je draai een beetje of zijn jullie door de vele beperkingen ontregeld? 

Ik merk dat het thuiswerken begint te wennen en ook wel een bepaalde rust geeft. Aan de andere kant snak ik er naar om weer eens ouderwets in de file te staan op weg naar mijn kantoor. Dat lijkt ineens zo ver weg. 

Ik heb nu 2 mensen die ik ken die Corona hebben. 1 in Brabant (vriend, nog steeds vrij kritiek helaas) en een wielerkennis in Belgie die vrij milde klachten heeft en er zeker bovenop komt. 
Verder mis ik het sociale leven erg. 3 uitjes die dit weekend niet door kunnen gaan. Natuurlijk op zich onbeduidend, maar het is wat lastig om de dagen prettig door te komen merk ik. Straks maar weer even de hardloopschoenen aan, dat kan tenminste nog wel. 
Iedereen heel veel sterkte, met afbouwen, ontwenning, het normale leven en de Coronaperikelen. Met elkaar komen we er wel doorheen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Ik heb al een tijd niks van me laten horen. Ik ben dan ook nog steeds niet aan het afbouwen. Ik was van plan geweest omdat rond deze tijd te gaan doen. Maar helaas  is het zwembad dicht door de Corona, als ik niet kan zwemmen, heb ik niks om van op te knappen. Ik heb wel hardloop schoenen gekocht, maar aan hardlopen moet ik erg wennen, en heeft het nog niet effect dat zwemmen op me heeft. Gelukkig zonnig voorlopig. Sterkte allen, groetjes Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Een update van mij,

Het coronavirus heeft mijn vader zwaar getroffen en het gezin waar hij woont. Hij is bang dat hij er aan onderdoor gaat. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan het is een zwaar narcistische man. Ik heb indirect contact met hem via zijn vrouw. Hij wil weer contact met mij en mijn zus maar dat willen wij niet meer. Wij kunnen hem lezen en schrijven, maar hij weet bij wijze van spreken alleen hoe we heten zo erg is hij altijd met z’n eigen bezig. Nu dat we weer matig contact hebben komen weer wat negatieve herinneringen omhoog wat ik met hem allemaal heb meegemaakt. Dat is niet leuk en fijn, het positieve wat ik eruit kan halen is dat ik beter afstand kan bewaren sowieso met dat virus maar ook duidelijk voor hoe hij is om weer als object gebruikt te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Deligaf1:

Goedemiddag,

Een update van mij,

Het coronavirus heeft mijn vader zwaar getroffen en het gezin waar hij woont. Hij is bang dat hij er aan onderdoor gaat. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan het is een zwaar narcistische man. Ik heb indirect contact met hem via zijn vrouw. Hij wil weer contact met mij en mijn zus maar dat willen wij niet meer. Wij kunnen hem lezen en schrijven, maar hij weet bij wijze van spreken alleen hoe we heten zo erg is hij altijd met z’n eigen bezig. Nu dat we weer matig contact hebben komen weer wat negatieve herinneringen omhoog wat ik met hem allemaal heb meegemaakt. Dat is niet leuk en fijn, het positieve wat ik eruit kan halen is dat ik beter afstand kan bewaren sowieso met dat virus maar ook duidelijk voor hoe hij is om weer als object gebruikt te worden.

Nu in elk geval vermijden elk fysiek contact. Vraag je zelf af als hij er aan doodgaat. Wil je hem nog iets zeggen? Wil je nog iets kwijt? 

Misschien door de ziekte is hij anders. Hou t contact oppervlakkig en kijk t aan. Succes! Luister naar je hart want dat klopt altijd! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al 2 jaar heb ik mijn vader niet meer gezien. Een van de laatste keren toen ik hem sprak was toen zijn moeder en mijn oma overleed. Zijn woorden waren: schroef er maar wat handvaten aan en gooi ze maar in de oven. Hij was nogal kwaad dat wij geen contact meer met hem wilde en hij zei dat wij hem in de steek lieten, vluchten voor de problemen en nog maar meer medicijnen in onze strot moesten nemen en daardoor onze kop nog dieper in het zand konden steken. 
 

Ik vind het daarom nogal moeilijk om op zijn berichtgeving te antwoorden omtrent het virus wat hij heeft, want alles wat er wordt gezegd wordt tegen mij gebruikt. Veel mensen hebben mij het advies gegeven om weg te blijven van hem voor mijn eigen bestwil. Sinds dat geen contact meer met hem heb gaat het ook stukken beter met ons. En dat wil ik ook graag zo houden. 
 

bedankt voor jullie berichten bolletje en louisa, moest het even van mij af typen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Annie87:

@Deligaf1 hè bah zeg. Ik ken de situatie natuurlijk niet maar ik weet wel dat narcistische mensen afschuwelijk zijn. Hij zal nu ongetwijfeld het slachtoffer zijn omdat ie ziek is. Vaak zit er opeens een stuk eigen belang bij. Ik wens je veel wijsheid. Veel liefs 

@Annie87

Bedankt voor je bericht. 
 

Hoe is het verder met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...