Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Zaterdag 21 maart 2020

Aanbevolen berichten

Misschien een tip , draag chirurgische handschoenen als je buitens huis gaat . Mijn man is slager en ziet mensen binnenkomen,  netjes afstand houden en zo . Vervolgens wrijven ze met hun hand over hun gezicht waar ze zojuist de deurknop mee hebben vastgepakt . Het is zo snel gebeurd , onnadenkend.  Met die handschoenen aan ben je veel alerter en laat je het wel je gezicht ermee aan te raken .

Dank je wel @Yana , mooi verwoord . Ik heb Me niet uit de tent laten lokken,  maar zulk egoïstisch gedrag doet me erg veel verdriet.  Ook ik kom hier graag en nu zeker voor steun en troost en dan verwacht je niet een dolk in je rug van je zogenaamde forum vrienden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weer thuis na de dienst..weer overledene aan de lijst toe moeten voegen. 
blij dat ik thuis ben en pas vrijdag weer het huis/tuin uit moet. Tot die tijd vanuit thuis keihard werken om zo veel mogelijk collega’s in ziekenhuis inzetbaar te krijgen. 
mij heb een naar onheilspellend gevoel als ik aan de komende week denk. BLIJF uit de buurt van anderen!!

Trusten en morgen hopelijk gezond weer op

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een uur geleden thuis gekomen na mijn avonddienst. Letterlijk moest ik een uur bijkomen, starend vooruit en alles laten bezinken.

Wat een hectiek en toch ook weer geborgen eenmaal binnen(werk). Het lijkt wel een bewaakt fort. 

Wel mooi de techniek, het beeldbellen etc. Zo kan men toch haar/zijn geliefde zien. Wel heel bijzonder en voor nu een goede oplossing. Kost ons veel tijd maar dat doe je gewoon erbij. Mooi om de reacties te zien, juist onze(bepaalde) bewoners zijn zeer afhankelijk van het contact. Familie is bang dat hun vader/moeder hen straks niet meer zal herkennen. Wat natuurlijk heel goed mogelijk is.

Zwaaiende mensen van buiten naar ons toe, met hartjes gebaren en duimen omhoog.

Kinderen hebben buiten mooie tekeningen van krijt gemaakt voor de entree, op de parkeerplaats, om het hele complex/gebouw heen. Zelfs de bewoners  van de hoogste etages, stonden op het balkon te kijken. Velen kijkend en wijzend/genietend/roepend. Was erg mooi.

Ook een aantal boze agressieve bewoners die echt naar buiten willen en waar ik veel tijd in heb moeten steken. Ja en ik snap ze zo goed, dat hielp misschien ook wel om ze tot bedaren te brengen.

Het is teveel om allemaal te beschrijven en hoeft ook niet. Morgen kan ik alles beter plaatsen en idd drinken is geen optie. Moet er volledig zijn. Dat moet altijd maar nu 10 keer meer.

@niks:heart: @Yana :heart: @Bor:heart: @Cleo66 :heart: @Vol:heart: @Jopie:heart:  @Lieke7777 :heart: @Ties :heart:en meer maar ik kon niet alles onthouden, hoofd is te vol.

Welterusten, tot morgen:moon:

bewerkt door Smaragd
toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet waar staat dat ik @Cleo66 genoemd heb. Ik vraag me zoals heel veel Friezen af waar wij dan terecht moeten als het aantal hier ook gaat groeien en de ziekenhuizen vol zijn omdat hier nu nog wel plek is maar straks misschien niet meer.

En @Yana schreef jij niet waarom afstand van heit houden als die toch al dood gaat..? Zo las ik jou en daar werd ik boos van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Bor:

Ik weet niet waar staat dat ik @Cleo66 genoemd heb. Ik vraag me zoals heel veel Friezen af waar wij dan terecht moeten als het aantal hier ook gaat groeien en de ziekenhuizen vol zijn omdat hier nu nog wel plek is maar straks misschien niet meer.

En @Yana schreef jij niet waarom afstand van heit houden als die toch al dood gaat..? Zo las ik jou en daar werd ik boos van.

Ben jij nu werkelijk zo dom of ben ik nu zo slim . Je weet maar al te goed dat je mij daarmee raakt Bor , doe niet zo onnozel .  Als dat "de gedachte " is van heel veel Friezen dan is het maar een egoïstisch volkje 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bor:

Zo las ik jou en daar werd ik boos van.

Ja, en dus? Jij bent boos en dan is het gelegitimeerd dat je op me gaat schelden? Jij bent zowat altijd boos op alles en iedereen omdat je kennelijk denkt dat jij het centrum van de wereld bent. De apothekersassistente, de jeugdclub, pleeg, de voedselbank, de Brabanders, de woningbouwvereniging, iedereen heeft het gedaan. Het lijkt wel de peuterpuberteit waar jij in blijft hangen. Jan en alleman doet zijn best om jou en je familie te helpen en jij blijft maar klagen. Als het niet met financiën van de rest van Nederland was had Friesland überhaupt geen ziekenhuis gehad, als al die mensen geen belasting zouden betalen had je dochter überhaupt geen uitkering gehad. Ik ben die domme hatelijkheden van jou zó spuugzat. Neem zelf eens een keer verantwoordelijkheid voor je daden en je woorden. Grow up!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Yana:

Neem zelf eens een keer verantwoordelijkheid voor je daden en je woorden. Grow up!

Ik denk dat je hier een  heel belangrijk punt aanstipt.  Waarom het voor Bor zo moeilijk zo niet onmogelijk is im die drank te laten staan . Zolang zij nergens de verantwoordelijkheid voor neemt blijft het letterlijk vechten tegen de bierkaai voor haar . 

Meestal heb ik dan eigenlijk ook gewoon medelijden met haar . Maar , ook ik en jij dus  , hebben onze  eigen grenzen. 

En misschien, heel misschien  , door deze  grenzen aan te geven kunnen we doordringen tot die botte hersens van die stijfkoppige Friezin en dat ze verdomme eindelijk eens haar verantwoordelijkheid neemt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is echt zo'n theekransje op een terrasje waar dames onderling lekker roddelen over die ene die ene die altijd mee gaat maar nu even niet mee kan. Dan daar lekker onderling over roddelen zonder dat ze het in gaten hebben dat diegene die zgn niet mee kon een tafeltje verderop alles mee kan luisteren. Maar dat valt ze niet op, zo druk met thee, koekjes en beppen.

Degene aan het tafeltje verderop moet lachen want nu blijkt hoe goed ze eigenlijk naar je geluisterd hebben. ( Apothekersassistente? Woningbouwvereniging? ) Grappig wel.

Gelukkig drinken ze thee ipv wijn anders was het vast drankjank geworden, zakdoekjes te weinig.

Nu weet ik weer waarom ik geen vriendinnen heb maar vrienden. Dank jullie wel.

Neem nog een koekje dames.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Schuld waarvan?

Nou ja ik ben zelf ook vrouw daarom doe ik er ook aan mee denk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Bor:

Dit is echt zo'n theekransje op een terrasje waar dames onderling lekker roddelen over die ene die ene die altijd mee gaat maar nu even niet mee kan. Dan daar lekker onderling over roddelen zonder dat ze het in gaten hebben dat diegene die zgn niet mee kon een tafeltje verderop alles mee kan luisteren. Maar dat valt ze niet op, zo druk met thee, koekjes en beppen.

Degene aan het tafeltje verderop moet lachen want nu blijkt hoe goed ze eigenlijk naar je geluisterd hebben. ( Apothekersassistente? Woningbouwvereniging? ) Grappig wel.

Gelukkig drinken ze thee ipv wijn anders was het vast drankjank geworden, zakdoekjes te weinig.

Nu weet ik weer waarom ik geen vriendinnen heb maar vrienden. Dank jullie wel.

Neem nog een koekje dames.

Nou nee hoor,  het is volstrekt ook mijn bedoeling dat je dit hoort !! 

Maar helaas ......geen effect 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...