Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 maart


Ties

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af waarom we hier in een GGZ instelling/terrein niet op de hoogte gehouden worden. Er is duidelijk gezegd dat er personeel thuis zit. Er wordt gezegd dat we ons nergens zorgen over hoeven maken. Nou, volgens mij gelooft niemand in de buurt dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Myle:

Ik vraag me af waarom we hier in een GGZ instelling/terrein niet op de hoogte gehouden worden. Er is duidelijk gezegd dat er personeel thuis zit. Er wordt gezegd dat we ons nergens zorgen over hoeven maken. Nou, volgens mij gelooft niemand in de buurt dit. 

Om speculaties te voorkomen?

Als de verpleegkundige/verzorgende/helpende  koorts heeft en hoest mogen wij niet komen werken, maar wil nog niet zeggen dat die persoon dan ook corona heeft. Net als ik, ik had het ook niet. Denk daarom ook een beetje maar goed dit was 5 dagen geleden, nu misschien anders. Snap wel dat jij of velen daar het willen weten natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, hele dikke kus, hoop dat je niet zo afscheid hoeft te nemen van je Pa. Intimiteit is veel. Laat de sufferds zeuren.

Ik lang niet geweest, in ieder geval ingelogd. Altijd wel gelezen. Niets nieuws hier, still strugling. But happy to do so.

Deietwatflegmatieke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle snap je wel hoor. Ook hier op het forum moest @Senna33 naar huis omdat ze een directe collega had met bewezen corona. Dan moeten jullie het uiteindelijk ook weten lijkt mij. Best krom. Maar goed, weet niet wat beleid van jullie instelling/regio is, dat verschilt dus.Dat vind ik raar, dat het verschilt maar goed, net wat @Volws zegt. Jij woont dichter in haar regio, vandaar misschien. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik begrijp het ook. 

Wat ik niet begrijp is dat ze hier doen alsof het een griepje is. Ja, we moeten wel alles ontsmetten etc. Maar maak je vooral niet druk. Het zijn simpelweg maatregelen zodat er achteraf niet kan worden verweten naar de GGZ dat ze niks hebben gedaan. Nou ik vind dat behoorlijk naïef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Word echt een beetje hopeloos van de wijze waarop er omgegaan word met het coronavirus. En Brabant heeft zogenaamd  de schuld voor het verspreidingsgebied in NL. Ik heb zelf geen carnaval gevierd. Veel mensen die ik ken en die nu ziek zijn hebben ook gewoon gewerkt (bijvoorbeeld de zorg) en niks te maken met carnaval. Vind het een beetje voorbarig en oneerlijk "Brabanders" de schuld te geven. Ik geloof niet in schuld wat dit betreft. *ben niet eens een officieel Brabander.* maar wil wel even opkomen voor de vind ik onterechte vingerwijzen wat helaas gebeurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het hier even zo goed zo gaat uitbreken zo dicht bevolkt(Nederland). En is niet de schuld van Brabant natuurlijk. Nu wel de wetenschap dat grote hoeveelheid mensen, absoluut niet kan, vandaar de maatregelen. Gewoon onderschat, deed ik zelf ook. @Myle weet je nog, we gingen het nog afkloppen. Zo was het toen en nu nu, wat was het 10/14 dagen geleden? Kan het ook niet bevatten. Maar we moeten ermee dealen. En ons niet helemaal gek laten maken. Er zit niks anders op.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Marika:

 

Hier ook nog veel mensen die zeggen dat het een hype is.

Niet te geloven, je hoeft maar tv beelden uit Italië te zien waar het leger massaal de doodskisten afvoert om door te krijgen dat er misschien toch iets ernstigs aan te hand is. 

Ja we geven graag iemand de schuld. Eerst de Chinezen, nu dan de Brabanders of zo. Feit is dat wij niet de enige levende wezens op deze planeet zijn en dat WIJ verantwoordelijk zijn voor het uitsterven van vele duizenden diersoorten, nu worden de rollen omgedraaid, overigens niet de eerste keer en vast ook niet de laatste. Laten we nou eens onszelf in de ogen kijken en denken ik ben ook maar een bescheiden onderdeeltje van de natuur, ik kan geen recht claimen op eeuwig leven noch voor mijzelf noch voor mijn soortgenoten.

Zo is het ook nog eens een keer :P 

Sterkte alle helden in de zorg en allen die ziek zijn

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Smaragd:

@Myle snap je wel hoor. Ook hier op het forum moest @Senna33 naar huis omdat ze een directe collega had met bewezen corona. Dan moeten jullie het uiteindelijk ook weten lijkt mij. Best krom. Maar goed, weet niet wat beleid van jullie instelling/regio is, dat verschilt dus.Dat vind ik raar, dat het verschilt maar goed, net wat @Volws zegt. Jij woont dichter in haar regio, vandaar misschien. 

 

Ik woon in dezelfde regio als @Vol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij testen ze niet omdat ik geen klachten heb. Maar ik moet zoveel als mogelijk binnenblijven. Bedrijf waar ik werk is ook gesloten. Zijn nu meerdere besmette medewerkers geconstateerd 

Ik werk trouwens niet in de zorg 

bewerkt door Senna33
Laatste zin toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...