Spring naar bijdragen

Donderdag 19 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

@takeiteasy Dat leren voelen kwam in mijn intake erg naar voren. Ik benoemde het ook zelf want ik weet het verstandelijk best wel. De praktijk is soms wat lastiger maar ik geloof dat het leren voelen niet onmogelijk is. En ermee omgaan (op een verantwoorde manier) vervolgens is een uitdaging maar niet onmogelijk. Nu is er corona, straks is er vast wel weer iets anders.

@Bob Ik wissel zoveel mogelijk activiteiten met elkaar af. Vind het geen doen om de hele dag thuis te zitten. Ik heb inmiddels alle noemenswaardige series al gezien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och @Cleo66, door Yana's berichtje zie ik nu dat ik dat ene kleine wanhoopszinnetje over je vriendin niet gezien had. Wat een machteloosheid
krijgen we nu allemaal over ons heen. En machteloosheid is er altijd wel in één of andere vorm, maar de praktische onmogelijkheid van persoonlijk
contact.....
Lieve Cleo, je bent nu al weer een paar keer zo met drank bezig geweest. Je hebt het nu ook weer een paar keer weerstaan. Wat tot nu toe gelukt is kan
in de toekomst ook gewoon blijven lukken. Het enige vervelende is dat die trek steeds terugkomt. Maar onweerstaanbaar is het nooit. NOOIT. Dat hebben
die laatste paar keren bewezen. Dus een excuus om te gaan drinken bestaat niet... niet voor jou... je kunt zonder. Wat Yana zegt: je wilt echt niet meer terug
naar hoe het was. Dus dan gá je ook gewoon niet terug. Dat is misschien niet altijd makkelijk, maar echt het beste voor je. Gelukkig voor jou kun je dat.
Gefeliciteerd daarmee. En ik wens je Rust en Kalmte in het verwerken van je emoties rond je vriendin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn verpleegkundigen elke dag werkzaam. Er zijn inmiddels minstens 6 van hen in thuisisolatie. Er wordt niet verteld of dat komt omdat ze het coronavirus hebben. Ik maak me geen extreme zorgen maar bevind me wel in het meest besmettelijke gebied van heel Nederland zoals het nu lijkt.

Ik ben niet echt bang maar ik merk om me heen dat mensen erg angstig zijn, vooral voor ouders die op leeftijd zijn. Een hele nare situatie voor veel mensen. Die ouderen kunnen niet worden bezocht of ze willen zelf geen bezoek. Ik zie de paniek en stress om me heen. 

Hopelijk gaat dit zo snel mogelijk voorbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cleo, meis, het is too much nu voor jou, als je hier woonde nam ik je mee op een lange wandeling in de natuur. virtueel een dikke knuffel dan maar nu♥

Een van mijn dierbare volleymaatjes is vandaag zijn broer verloren. wel coronaklachten, maar de test was negatief. Toch binnen ongeveer 1 week dood. Mijn leeftijd. Vriend is radeloos.
Heeft nu geen direkte familie meer. Ik ben er ook helemaal ontdaan over. En ben zo bang dat het ergste nog moet komen.

humor is wel helpend bij overleven
het laatste is wel wat erg
maar laat niemand iets persoonlijk opnemen
mij helpen alle appjes met grappige dingen enorm

www.ad.nl/binnenland/geen-voetbal-meer-dus-voor-de-verandering-eens-met-mijn-vrouw-gepraat-blijkt-ze-ontslagen-te-zijn-bij-de-vend~adc42978/

wat ik over de app toegestuurd is echt hilarisch, helaas kan ik die hier niet plaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Cleo66 en @mcflurry   houd vol! Sterkte voor nu. Voor iedereen eigenlijk. 

Hier vandaag met spoed naar Amsterdam gegaan,  naar mijn werk. Digitaal onderwijs strandde. Vandaag lespakketten klaargemaakt voor kids enz enz . Hele toestand,  ik zal jullie er niet mee lastigvallen. Gek om te zien hoe Amsterdam er nu uit ziet.  Zelf was ik ontzettend blij om na 7 dagen éindelijk weer eens buiten het huis te zijn. Zo voorzichtig mogelijk, dat wel. Maar opgesloten zitten is zóó  vreselijk. Na 4 weken ziek zijn wel een goed gevoel om weer mee te mogen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan gewoonweg niet op alles hier reageren, het is teveel. 

Net als hetgeen om mij heen wat ik hoor en zie, irl/media/collega's etc.

Liefst zou ik het willen verdoven, dan lijkt het allemaal net iets minder erg, scherpe rand eraf.

Ga ik niet doen, dan kan ik niets doen. Heb er letterlijk pijn van in mijn buik. Zou het zo graag willen veranderen(liefst meteen). Kan natuurlijk niet. Onmachtig gevoel.

Lijkt wel alsof het idd een film is. Net niet echt maar helaas wel heel echt.

Kan het heel slecht uitleggen.

Toch geprobeerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...