Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 Maart


Lieke7777

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Voel me heel ziek en dit zal ik niet snel zeggen.

Ondanks paracetamol hele hoge koorts, mijn ogen kop knallen(gevoelsmatig uit elkaar) Mijn huid doet zeer, alles, ja wat niet.. Baal ervan maar geef mij letterlijk over. Moet wel. Er zijn ergere dingen. Dit is geen Corona, blijf eigenwijs we gaan het wel horen vandaag. 

Thuis is hij lief voor mij, we slapen wel apart. Hij doet wel zijn best, moet ik dan ook echt beamen. Vliegt en rent voor me. Op dat soort momenten alleen. Kan hij niet helpen maar is dan heel bang, ik niet maar goed.

Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken:rose:

Ga weer verder slapen. Heel saai. Slapen kan ik het niet noemen, meer weg zakken, raak er ook niet van uitgerust. 

Bedankt voor de lieve woorden en reacties, hier, prive app etc. 

Kan niet alles beantwoorden, heb echt de fut er niet voor. Maar waardeer het wel.

Komt wel weer als ik me wat beter voel.

Ik trek dit wel maar als je kwetsbaar bent niet. 

 

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap @Smaragd. Wat het ook is. Voor.elkaar zorg dragen zoals je partner nu doet, kan ook heel waardevol zijn. Fijn dat je dat ook kunt voelen nu, zoals ik.je lees tenminste. 

@Vol, dank voor je reactie gisteren..Ik ga sowieso zaterdag boodschappen brengen bij mijn moedertje. En even naar haar kijken en een soepje brengen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Slecht geslapen hier, heb veel wakker gelegen,
raar en naar gedroomd... 
Maarrrr de zon schijnt mensen, dat is al heel wat. 
En er staat een bakje klaar. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

De toespraak van Rutte gisteravond heeft overigens diepe indruk op me gemaakt. 

@Yana, ook ik heb gisteren veel aan jullie gedacht,
sterkte en ik hoop dat jullie snel weer thuis zullen zijn. 

@Smaragd sterkte en beterschap. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

@Smaragdvervelend dat je je zo beroerd voelt! Ik moet wel een beetje lachen, waarom wil je zo graag dat dit niet het Coronavirus is? Qua zoektijd maakt dat helaas niets meert uit..dat ben je toch al :(

 

ik ga opstaan..half 9 de eerste Skype-vergadering van vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vol:

Goedemorgen 

@Smaragdvervelend dat je je zo beroerd voelt! Ik moet wel een beetje lachen, waarom wil je zo graag dat dit niet het Coronavirus is? Qua zoektijd maakt dat helaas niets meert uit..dat ben je toch al :(

 

 

Als het dat niet is, kan ik gewoon weer gaan werken van het weekend als ik mij beter voel. Voor mij heel belangrijk. En ja ik heb erop gestaan om dit te laten testen. Moet u weten dokter. ;)

En ik snap ook wel dat er niet genoeg testen zijn en alleen op bepaalde indicaties nu, maar ik stond erop, natuurlijk. Moet het weten.

Succes vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Smaragd begrijp ook niet goed waarom je er zo van overtuigd bent dat het niet het coronavirus is? Hoe dan ook hoop ik dat je je snel beter voelt en fijn dat je man zo voor je zorgt. Waardevol! Ik hoop dat ik weer een dag met die pubers overleef. (Sorry voor overdrijven haha) Ze liggen nu nog te slapen, kan even rustig werken gelukkig. Hoop dat oudste ervan doordrongen raakt dat het ernstig is en hij voorzichtig moet zijn. Kan me echt kwaad maken om die eigenwijsheid van de oudste. Nou aan het werk nu.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Smaragd:

Als het dat niet is, kan ik gewoon weer gaan werken van het weekend als ik mij beter voel. Voor mij heel belangrijk. En ja ik heb erop gestaan om dit te laten testen. Moet u weten dokter. ;)

En ik snap ook wel dat er niet genoeg testen zijn en alleen op bepaalde indicaties nu, maar ik stond erop, natuurlijk. Moet het weten.

Succes vandaag!

Maar denk je dat je eerder klachtenvrij zou zijn van een ander virus dan Corona?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Vol:

Maar denk je dat je eerder klachtenvrij zou zijn van een ander virus dan Corona?

Nee maar dat heb ik al steeds gezegd. Maar als ik het wel heb mag ik 14 dagen niet werken, als het geen Corona is wel.

Snap wel wat je bedoelt btw. Zo stond ik er ook altijd in, de gekte maar goed.

Voel me een melaatse als ik het zou hebben(al zal 50% het ws wel krijgen ja, soms zelfs zonder hele erge klachten), is gewoon griep(althans hoop ik, maakt eigenlijk geen verschil idd maar toch weer wel......praktisch)

@Rosee snap dat hij het bloed soms onder je nagels vandaan haalt, maar wat een heerlijk kind, ben ook zo:D

Succes. Nu echt uitloggen. Zo saai in bed maar mijn mobiel doet pijn aan mijn ogen en nee ben dramaqueen hihi.

Tnx lieve bol :lips:

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Adri02:

Goedemorgen. Ik begin er nu al genoeg van te krijgen dat m'n vrouw en zoon de komende weken / maanden thuis zullen zijn. Vreselijk! Met m'n zoon gaat het nog wel, maar m'n vrouw, tsjonge... Zoveel mogelijk ieder op een eigen verdieping dus maar. En zoveel mogelijk naarbuiten, zolang het nog 'mag'. 

Over die anderhalve meter afstand vroeg ik me nog wel af, of dat niet gewoon een willekeurige limiet is: als ik een roker tegenkom, of er passeert een auto met een roker, ruik ik dat op honderd meter afstand. Het lijkt me logisch dat als je uitgeademde sigarettenrook op honderd meter afstand kunt ruiken, dat een virus dan ook geen moeite heeft met die afstand.

 

Het virus zit in druppeltjes die je uithoest/uitniest. Het kan niet zelfstandig springen of vliegen. Die druppeltjes halen geen honderd meter. Anderhalve meter is natuurlijk maar een greep. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel allemaal voor de support, lief! Ik voel me weer krachtiger, lekker geslapen, eten en drinken in de camper voor zeker twee weken, we hebben wel keelpijn maar verder niks, komt goed!

In Frankrijk mag je alleen nog maar je huis uit voor essentiële dingen en dan moet je een uitgeprint en ingevuld formulier bij je hebben...huh??? Ik denk dat driekwart van de oudere mensen in Franse plattelandsdorpjes überhaupt geen toegang tot internet hebben.

Ik kan niet vinden of je met je camper naar huis mag rijden, we zien het wel en we hebben met niemand contact, hooguit een keer tanken.

Liefs voor jullie allemaal, wees sterk en geniet van alles wat er wél kan :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat een onbegrijpelijke wereld is het aan het worden
Moet uitkijken, dat ik niet angstig ga worden

Straks lekker wandelen met vriendin
Ja, dan wel met de trein, maar ja, volgens mij kan je het toch niet tegenhouden allemaal
Brood en koffie mee in de rugtas, want er is natuurlijk niets open

Yana, hoop toch dat je reis voorspoedig verloopt
Had het ook gehoord over die formulieren in Frankrijk

smaragt

Wederom sterkte.
Misschien kan het toch maar beter wel corona zijn, dan ben je in elk geval zo goed als resistent als je weer beter bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

misschien gaan we beseffen dat al die luxe waar we zo gewend aan zijn
ergens helemaal niet nodig is? Dat zou in elk geval iets van winst zijn.
En voor mij; ik ben totaal geen Rutte fan, maar wat hij gisteren deed was
in mijn ogen formidabel. Rust uitstralen terwijl je mensen voorbereidt op rampspoed.
Dit drong door. Hopelijk bij iedereen. Soort van oorlogs-energie nu. Maar ook laten
zien hoeveel verantwoording wij zelf dragen. Voor onszelf en voor elkaar, het geheel.

Ik zit met een dilemma, heb dochter uitgenodigd hier te wonen tijdelijk, maar zou ook
dan waarschijnlijk nog wat vrijw.werk los moeten laten. We snotteren beiden, maar beiden niet ziek.
En de kinderen van iemand die terminaal is, hebben nu hopelijk ook zelf meer tijd? MInder risico
dus voor daar. En eigen gaat voor zeg ik altijd. Maar nu weet ik het ff niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...