Spring naar bijdragen

Maandag 16 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

@Bor, als ik me niet vergis heb je een 'extra' kamer in huis.... maak daar jouw eigen plekje van. Dan heb je een heel stuk minder last van jouw partner.

@Smaragd, beterschap en sterkte jongen... 

Ik ga vroeg naar bed. Ben moe, hartstikke moe. 
Voor iedereen die het nodig heeft sterkte. 
En lekker slapen straks mensen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd, sterkte! Fijn idee wel dat je getest wordt, dan kun je met een geruster hart weer aan de slag als je hersteld bent.
Hier in Zuid Limburg wordt niet meer getest, geen beginnen meer aan.

Vandaag een interview met landelijke krant gehad, over hoe we bij de GGD hier samenwerken.
Zou leuk zijn als dit ook in krant terecht gaat komen en we positief in het nieuws komen! Beetje hart onder de riem hier voor iedereen die zo hard werkt.

Net even op de huisartsenpost geweest met de jongste, maakte rare smak op de trampoline en kon hyperventilerend van de pijn haar arm niet meer bewegen. Even aangekeken, maar ik was er van overtuigd: luxatie van elleboog.
Gelukkig bij de HAP heel rustig en we konden er binnen 45min al terecht. 
Lieve huisarts vraagt haar rustig beide armen even te strekken....en dat lukt zonder problemen.

Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing. Godsamme! 
Nouja, binnen half uur weer thuis en geen gepiep meer gehoord.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben elkaar heel gelaten hier. Ging best goed. Veel gedaan. 

Jongste is het nu (na 1 dag!).al weer zat.

En ik mis mijn moeder. Ga zaterdag boodschappen brengen. Ik heb de sleutel. Als ik niet bij haar in de buurt kom, moet dat toch mogelijk zijn? @Vol wat denk jij?

Zij in het ene deel van de kamer, Ik in het andere? Kan Ik ook even zuigen.

Hoe doe jij dat @Kohtje

@Smaragdhou je taai en beterschap!

Hier alle in de supermarkt weinig tot geen aardappelen , fruit minder, maar ook bijna geen magere yoghurt. Kon het vinden bij de derde supermarkt....Tis niet groot hoor, maar voelt vreemd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

We hebben elkaar heel gelaten hier. Ging best goed. Veel gedaan. 

Jongste is het nu (na 1 dag!).al weer zat.

En ik mis mijn moeder. Ga zaterdag boodschappen brengen. Ik heb de sleutel. Als ik niet bij haar in de buurt kom, moet dat toch mogelijk zijn? @Vol wat denk jij?

Zij in het ene deel van de kamer, Ik in het andere? Kan Ik ook even zuigen.

Hoe doe jij dat @Kohtje

@Smaragdhou je taai en beterschap!

Hier alle in de supermarkt weinig tot geen aardappelen , fruit minder, maar ook bijna geen magere yoghurt. Kon het vinden bij de derde supermarkt....Tis niet groot hoor, maar voelt vreemd.

 

@Lika als je afstand houdt..en ècht goede handhygiëne houdt moet dat kunnen. Tenzij je zelf hoest of andere klachten hebt. Dan moet je er weg blijven tot je weer 24uur klachtenvrij bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Jopie:

@Yana

Ik moet gewoon huilen omdat je aan me denkt. Een bizarre dag gehad. Staan janken in de heuvels, een prachtige lange rit gemaakt langs miljarden bloemen en toen hoorden we dat om middernacht de Spaanse grenzen dicht gaan. Dus toch de lange wachtrij bij de supermarkt getrotseerd (nog steeds op krukken) en daarna Spanje ingereden maar de plekken die normaal voor camperaars zijn, zijn nu afgezet met gevarenlinten. Dus nu staan we een beetje lullig langs de grote weg. Morgen kilometers maken en hopelijk mogen we de grens naar Frankrijk passeren. We hebben allebei keelpijn maar zijn verder fit en we zijn zó blij met elkaar.

Liefs voor jullie allemaal :heart: Pas goed op jezelf en je gelieven.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh @Cleo66, bedoel niet dat ik het daarnaast niet ook heftig vond. Ik zat al te wachten op de uitzending sinds die werd aangekondigd. Ik had een heel scenario ook vast bedacht aan verdere maatregelen. Voorbarig ja. Maar ik ben blij dat het nu gebleven is bij wat het was. Nu hopen dat iedereen zo goed mogelijk zich zal houden aan de maatregelen die zijn getroffen.

@Bor Bah politie weer. Het lijkt wel of je nooit echt aan je eigen rust toekomt. Pas goed op jezelf. Veel sterkte voor jou en ook je zoon en dochter natuurlijk. En blijven praten met husband lijkt me. Als je vind dat hij teveel op je lip zit, uitspreken! Ik weet hoe benauwend het kan zijn als je elke stap die je zet moet verantwoorden of je op de vingers gekeken voelt. Kan erg veel stress geven. Iedereen heeft eigen ruimte nodig. 

@Smaragd Beterschap :rose::rose:

Nu echt offline. Moet toch wel gaan slapen. Genoeg rust nemen iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erger me kapot aan mn puberzoon van 17 die al het gedoe rondom corona overdreven vindt. Steeds als ik met hem in gesprek wil gaan erover doet hij vervelend. Hij ziet zn vrienden ook gewoon (niet veel tegelijk maar toch) terwijl ik vind dat hij afstand moet houden. Ben echt boos op hem, met zijn 'het leven gaat gewoon door'. Nou nee dat doet het dus niet! Geprobeerd er normaal met hem over te praten maar dat lukt ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies hetzelfde hier ook Rosée, alsof het hem niet aangaat, echt alleen maar met zichzelf bezig... Ook 17, ook een puber, ook egocentrisch. Het probleem met vrienden is hier nu opgelost (totale lockdown in Frankrijk) maar nu is hij dus helemaal niet meer te genieten. Dit gaat nog gezellig worden de komende weken :(.

Zennnnnn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een toestand overal. 

Ik heb vandaag geprobeerd om mijn kleindochter op kleuterniveau uit te leggen wat er gaande is, maar natuurlijk hadden haar ouders dat al gedaan :heart:. En op een geweldige manier,  duidelijk, maar zonder dat het kind doodsbang geworden is . Waar bemoei ik me ook mee... #trots op zoon en schoondochter. 

Ik heb meer geruststelling nodig, geloof ik. Niet bang voor de dood, wel voor mijn geestesgesteldheid. Ik heb hier echt last van, gewoon van 't padje af. Nu eerst maar lekker slapen, hopelijk nu eindelijk eens zonder hoestaanvallen. 

:moon::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...