Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Zaterdag 14 maart 2020

Aanbevolen berichten

@Smaragd, ik weet het niet hoor maar eerst schrijf je dat je vrijgezel wilt zijn en daarna dat je niet alleen kan zijn en zo weer een nieuwe partner hebt. Dat is nogal tegenstrijdig. Je kreeg net het advies volg je hart maar ik heb het idee dat je hart van links naar rechts vliegt en van boven naar onderen. Ik bemoei mij vaak liever niet op het forum met je omdat ik geen zin heb in confrontaties en je kan nogal fel uit de hoek komen ( om later weer je excuses aan te bieden).

Maar ik denk wel dat als je 2 weken geleden nog in het ziekenhuis lag doordat je te veel gezopen had met refusal je je misschien wat beter op jezelf kan richten dan je afreageren op je partner. Ik zou even rustig adem halen, je hebt het druk op je werk en je bent pas net weer aan het afkicken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je gelijk in @Fruitvlieg2019.

Ga niet fel worden. Schik me naar iedereen die wat zegt. 

Maar het is zoals het is

En natuurlijk gaat mijn hart alle kanten op. Dit is niet wat ik wil maar wat moet.

Respecteer je, ook met de tips wb aa privé.

Doe het rustig aan, snap wel wat je bedoelt. 

Komt goed tnx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zorg goed voor jezelf @Smaragd. Ik herken dat gevoel van heen en weer vliegen. Door je berichten vanavond maak ik me een beetje bezorgd over je. Niet gaan drinken. En je hoeft natuurlijk niet nu een beslissing of keuze te maken over je relatie. Sterkte.

Met mij gaat het trouwens matig. Ik kijk wel uit naar mijn intake volgende week. Ben erg moe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wederom Dagje afzondering. Ik mag wel t hondje uitlaten. Verder niet. Een buurvrouw op een verdieping lager zit in volledige isolatie. Dochter heeft corona en daar was ze vaak. We bellen dus. Deden we nooit maar lang leve de telefoon. Met mn groepje heb ik app contact. Das mooi. Was een stille dag. . 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie geeft dat advies of legt je dat eigenlijk op @Klaartje

Vind het trouwens mooi hoe mensen initiatief nemen om te kijken naar medemensen. En ze helpen. Net als dat ik wel een glimlach op mijn gezicht kan toveren als ik denk aan de mensen in Italië, die gezamenlijk en massaal vanuit hun huis (isolatie) het zorgpersoneel een applaus geven. 

Ik ga nu slapen. Is nodig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken je verder niet @Klaartje, maar sla je niet een beetje door? Sorry, zelfs mensen met klachten worden niet getest, laat staan dat er een GGD langs komt. Ik was vrij dit weekend, toch een avonddienst gedraaid vanavond wegens ziekte. Met elkaar de schouders er onder, al vindt ik het virus doodeng. Slaap lekker allemaal, ik ga ook erin, ben moe. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lezen is een kunst.. .....

advies... ha en ggd . Advies..... Ik had het niet over langskomen. Dat weet iedereen dat ze dat niet doen.  Pffff. Ik kon niet slapen en lees dan weer. Pff. Niet doen dus. Weer een leer. Trusten allen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Klaartje:

@Myle.eerst de huisarts daarna lumc en  Ggd .hier Met de mooie pakjes aan enzo.  Ik ga slapen. Net als jij. Hier ook nodig. 

Wat bedoel je dan met hier met de mooie pakjes aan enzo? 

Ik kan ook niet slapen. Mijn dochter "mag" niet naar de kroeg dus haalt ze haar vrienden maar hier heen:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Klaartje:

Lezen is een kunst.. .....

advies... ha en ggd . Advies..... Ik had het niet over langskomen. Dat weet iedereen dat ze dat niet doen.  Pffff. Ik kon niet slapen en lees dan weer. Pff. Niet doen dus. Weer een leer. Trusten allen. 

Pffff

Je schrijft zomaar van alles en komt er dan een vraag dan is het pfff.

Je zou ook bv gewoon sorry kunnen zeggen als het kennelijk niet duidelijk is wat je schreef. (Waaaaat? Sorry!!???) :D  Kost niks, sorry. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Smaragd ik herken je onrust, denk ik. Toch zou ik zeggen neem pas een beslissing als je zelf een half jaar stabiel bent.

Even de boel laten bezinken. Eerst met jezelf aan de slag.

Ik heb op hetzelfde punt gestaan. Ben achteraf heel blij dat ik anders heb gekozen. Niet dat alles nu geweldig is. Maar er is genoeg. En er komt steeds meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Klaartje Myle vraagt, wie jou dat oplegt en dan zeg jij: eerst de huisarts daarna lumc en  Ggd .hier Met de mooie pakjes aan enzo. Hier neem ik dan aan bij je thuis, met hun mooie pakjes aan? Ik denk dat het meer een kwestie is dat jij, pfff niet goed schrijft, pfff dan dat ik niet goed lees. Dat advies van zo veel mogelijk binnen blijven is natuurlijk ook voor iedereen die kwetsbaar is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt gelijk bj dat ik niet juist reageerde. Zeker mn excuses. Ik was en  ben bekaf. En reageerde onnodig geirriteerd. Ik behoor tot de risicogroepen en heb " huisarrest". Gelukkig mag mn hondje wel thuisblijven en mag ik daar kort mee naar buiten. Verder geen bezoek ofzo. Inderdaad volledig geisoleerd. Ook iemand anders uit mn flat zit in thuisisolatie. We bellen elkaar dagelijks even. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij hoef je vooralsnog alleen binnen te blijven (thuisisolatie) als je (misschien) corona hebt.

Voor ieder ander geldt natuurlijk gewoon: 't is mooi weer, ga lekker naar buiten, dat is goed voor je. En ga alleen niet met anderen op een kluitje zitten/staan.

En de relevantie van 'die mooie pakjes' snap ik nog steeds niet.

bewerkt door Adri02

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Adri02:

En de relevantie van 'die mooie pakjes' snap ik nog steeds niet.

Omdat je straight bent. En man. En een botte boer. En... En... En.... :heart:

Het zijn de terloopse zijdelingse bijzinnen en adjesctieven die de gewenste boodschap brengen, snap je dat nou nog niet??? 

Tssssss.... :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Adri02:

En ga alleen met anderen op een kluitje zitten/staan.

Ik neem aan dat je niet met anderen op een kluitje zitten/staan bedoelt ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja. Dat denk ik ook;). Ik heb milde klachten zoals dat heet. Heb waarschijnlijk net als de buurvrouw corona. Beiden worden we niet getest. Haar dochter heeft corona. Die is helaas flink ziek. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan me hier echt boos om maken, enig idee hoe het er nu voor staat in de zorg? Ik kom nog maar net kijken, ben een groentje. Maar ook, ik als leerling, ervaar al de druk, maar ook de samenhorigheid onder zorgpersoneel. Je schrijft in ieder geval maar rare verhalen @Klaartje. Wees alsjeblieft blij dat je het niet hebt, en zorg ook dat je het niet krijgt. Gewoon lekker met de hond wandelen, niet zielig gaan doen dat je nu thuis moet zitten, bereik je helemaal niets mee. Even geen visite, vervelend maar geen ramp. Jij belt nog met anderen, zijn genoeg die helemaal niemand hebben om te bellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eén grote vraag om Aandacht, daar gaat het om. Dat hoopt ze ermee te bereiken. Op deze manier wekt dat echter ergernis op. Ergens heb ik met haar te doen. 

Maak je niet druk, Niks, je doet goed werk, hou vol! :rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

joh mensen skip the drama
ik bemerk ook weer oude irritaties
maar mensen veranderen niet
ook niet met een andere naam
het nare is dat je dan ook weinig serieus genomen wordt
zorg goed voor jezelf
en dan kun je er ook voor een ander zijn
als dat nodig is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...