Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

14 minuten geleden zei Roberto:

Ik heb helemaal niets raars in de berichtjes van Klaartje gelezen. Is maar net hoe je dat leest.
Als ik de reacties op haar lees zegt dat mij meer iets over degenen die zo nodig / onzinnig moeten reageren.

Roberto, Klaartje is hier voor de derde keer teruggekomen onder de vierde nieuwe nickname. Dat kan jij natuurlijk niet weten, maar Klaartje heeft haar stempel hier al meermalen gedrukt.  En natuurlijk staat het haar altijd vrij om opnieuw hier te komen. Maar: als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Myle:

@Roberto Het is gewoon niet logisch als iemand beweert dat er mensen met pakken aan en heel de bombarie eromheen je zijn komen opzoeken als je geen ernstige verschijnselen hebt.

@Myle, nergens beweert ze dat, zo lees ik het in ieder geval niet.
Dit is wat Klaartje schreef: "Advies..... Ik had het niet over langskomen. Dat weet iedereen dat ze dat niet doen."

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei nancy:

Roberto, Klaartje is hier voor de derde keer teruggekomen onder de vierde nieuwe nickname. Dat kan jij natuurlijk niet weten, maar Klaartje heeft haar stempel hier al meermalen gedrukt.  En natuurlijk staat het haar altijd vrij om opnieuw hier te komen. Maar: als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. 

Ja @nancy, als je altijd blijft reageren zoals je reageert kom je zelf ook geen stap verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Myle:

 Ik ken haar ook niet, geen idee wat waar is of overdreven of waar dat vandaan zou komen. 

 

En Klaartje, ik kan het nu toch niet laten. Ik fok me al de hele dag op om je. 

Waarom de hele dag opfokken over iemand die je zelf zegt niet eens te kennen? 

 

Lijkt alsof iedereen over klaartje valt omdat ze dingen heeft gedaan vroeger waar mense nog boos om zijn. 

 

Zo vergezocht is het toch niet om over die mense van de ggd te zeggen dat ze die pakkendragers zijn. Zie nergens dat ze zegt dat die mensen bij haar zijn geweest. Ze doen isolaties gwoon na telefonische consult? 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Klaartje:

@Myle.eerst de huisarts daarna lumc en  Ggd .hier Met de mooie pakjes aan enzo.  Ik ga slapen. Net als jij. Hier ook nodig. 

Ik had het hierover. En daarmee insinueer je volgens mij iets. Want isolatie wordt inderdaad vooral via telefoon gedaan (zover ik weet)

Maar verder ben ik het eens met Bob. Het is totaal niet mijn bedoeling om iemand de grond in te heien. Niemand doet iets voor niks. En ik wil ook naar Klaartje niks gemeens zeggen.

Kan alleen niet tegen onrecht of onwaarheden, en dit hele gedoe triggert bij mij iets van -niet waar of niet eerlijk- . Zoals ik al zei, het kan heel goed gewoon aan mij liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iets je triggert, ligt het per definitie bij jou Myle. 

Ik vind de tip van Bolletje een goede. 

1 uur geleden zei bolletje:

Als ik me daar aan stoor reageer ik niet want iedere reactie is er een te veel, en als je niet op let laat je je helemaal leeg  zuigen. Het z.g. vampirisme. Zoek maar eens op internet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Roberto:

Ja @nancy, als je altijd blijft reageren zoals je reageert kom je zelf ook geen stap verder.

Je mist het punt. Wiens probleem is dit? Niet die van mij....

En dit is het laatste wat ik erover zeggen ga, klaar ermee. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei nancy:

Je mist het punt

Dat is allemaal heel betrekkelijk. Ik denk juist dat Roberto wel een punt heeft.

Smaragd heeft gelijk, waarom met zijn allen er bovenop springen? Misschien is dat ook wel een bepaald soort aandacht vragen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Myle:

Kan alleen niet tegen onrecht of onwaarheden, en dit hele gedoe triggert bij mij iets van -niet waar of niet eerlijk- . Zoals ik al zei, het kan heel goed gewoon aan mij liggen. 

Maar je post hier toch zelf (ook) nogal veel onwaarheden en halve verhalen.

(no offense maar dit berichtje van jou verbaast mij totaal. Of is dat juist waarom je zo heftig reageert nu?)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lonster:

Dat is allemaal heel betrekkelijk. Ik denk juist dat Roberto wel een punt heeft.

Smaragd heeft gelijk, waarom met zijn allen er bovenop springen? Misschien is dat ook wel een bepaald soort aandacht vragen ;) 

Forums zijn altijd een wedstrijdje voor popularitijd en aandacht toch. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@SimpleMan Ik ben niet erg gecharmeerd van je post. Ook niet onder de indruk trouwens.

Ik neem aan dat iedereen het beste met elkaar voor heeft hier. Zo ook ik met Klaartje. Ik was even een beetje gefrustreerd. Sorry als dat niet oké was. Van mezelf vind ik het tenminste niet oké. Ik wil iedereen in zijn of haar waarde laten. En ik reageerde misschien wel bot of ongenuanceerd. Daarvoor sorry. Ik ga er niet meer op in. Iedereen mag er zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

Als iets je triggert, ligt het per definitie bij jou Myle. 

Ik vind de tip van Bolletje een goede. 

 

Compleet mee eens.

En blijf allemaal alsjeblieft. Dit is gewoon een of andere discussie. Niet de moeite waard om onverhoopte beslissingen te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo nu even (normaal);). Vandaag lekker gewerkt buiten en in m'n schuurtje. Het gaat allemaal alle jesuzzz langzaam. Das bekend van iemand met een herseninfarct.

Voordeel ik kan mezelf niet gauw overwerken:D

Zo nu bruine bonen met gehakt, mmmmmmmmmmmmmmmm daar kunnen ze me 's nachts voor wakker maken.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...