Spring naar bijdragen

Gemini weegschaal getallen wisselen bij zelfde pil help


Ometon

Aanbevolen berichten

Op ‎13‎-‎3‎-‎2020 om 09:29 zei Ometon:

Gemini weegschaal geeft met zelfde pil verschillende getallen 156 154 158 

Hoe kan ik op goede manier verlagen met 0.002   enkele malen per week als ik geen betrouwbaar begin getal heb

Graag advies ga morgen beginnen met taper 

Heb ik ook als je maar blaas werk dat erop neem het gemiddelde dat is goed ik stond op 5 bromazepan nu is het 1 ik ben aardig op weg maar hoe langer op weg  des ziekerder vreselijk wat een hel  het is moeilijk om door te gaan heb nooit gedacht dat het zo erg is mogelijk door te lang vergif in te nemen * dokters 40 jaar lang ben nu 74 hoe hou ik het vol maar ik heb geen andere keus ik wens jullie allemaal genezing.  Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ometon 

Ook ik heb dat. Ik weeg met 1 tablet. En niet met 4 stukjes. Hoe lager de dosering hoe lastiger wegen op een gegeven moment. Ik zit op 0.048mg. Van de oxazepam. wat lichte schommelingen. Ik weeg het een paar keer na.

Ik denk dat ik dan op het laatst er een gewichtje bij zet of zo. Het is niet anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎13‎-‎3‎-‎2020 om 15:52 zei Wilhelmina:

Heb ik ook als je maar blaas werk dat erop neem het gemiddelde dat is goed ik stond op 5 bromazepan nu is het 1 ik ben aardig op weg maar hoe langer op weg  des ziekerder vreselijk wat een hel  het is moeilijk om door te gaan heb nooit gedacht dat het zo erg is mogelijk door te lang vergif in te nemen * dokters 40 jaar lang ben nu 74 hoe hou ik het vol maar ik heb geen andere keus ik wens jullie allemaal genezing.  Liefs Wilhelmina

En als ik afweegt staat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Wilhelmina:

Heb ik ook als je maar blaas werk dat erop neem het gemiddelde dat is goed ik stond op 5 bromazepan nu is het 1 ik ben aardig op weg maar hoe langer op weg  des ziekerder vreselijk wat een hel  het is moeilijk om door te gaan heb nooit gedacht dat het zo erg is mogelijk door te lang vergif in te nemen klote dokters 40 jaar lang ben nu 74 hoe hou ik het vol maar ik heb geen andere keus ik wens jullie allemaal genezing.  Liefs Wilhelmina

Maar als ik afweegt staat er 80 op wat betekent dit hoeveel gram of zo ik zou dit graag willen weten.  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎13‎-‎3‎-‎2020 om 15:52 zei Wilhelmina:

Heb ik ook als je maar blaas werk dat erop neem het gemiddelde dat is goed ik stond op 5 bromazepan nu is het 1 ik ben aardig op weg maar hoe langer op weg  des ziekerder vreselijk wat een hel  het is moeilijk om door te gaan heb nooit gedacht dat het zo erg is mogelijk door te lang vergif in te nemen * dokters 40 jaar lang ben nu 74 hoe hou ik het vol maar ik heb geen andere keus ik wens jullie allemaal genezing.  Liefs Wilhelmina

Iemand heeft iets gestuurd kan het niet vinden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Ometon:

Zet door Wilhelmina 

Respect dat jij op jou leeftijd dit kan !!!

Sterkte mij ook weer dat ik dit moet kunnen op 64 jarige leeftijd 

Liefs en kracht  Ome Ton 

Ometom  laten we elkaar van het forum troosten hebben we allemaal zo nodig die vreselijke strijd niet opgeven maar door vechten de strijd niet verliezen maar uiteindelijk winnen  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-3-2020 om 15:52 zei Wilhelmina:

Heb ik ook als je maar blaas werk dat erop neem het gemiddelde dat is goed ik stond op 5 bromazepan nu is het 1 ik ben aardig op weg maar hoe langer op weg  des ziekerder vreselijk wat een hel  het is moeilijk om door te gaan heb nooit gedacht dat het zo erg is mogelijk door te lang vergif in te nemen * dokters 40 jaar lang ben nu 74 hoe hou ik het vol maar ik heb geen andere keus ik wens jullie allemaal genezing.  Liefs Wilhelmina

Iemand heeft een persoonlijk bericht gestuurd kan het niet vinden Wilhelmina

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ome Tom lief dat je me schrijf het gaat niet goed afbouwen is een hel ik heb nu derelisatisatie erbij heel eng is dat het is een eenzaam gevecht vele klachten maar.ome tom hoe gaat het met je je heb ook tinnitus dat is ook vreselijk nooit meer rust in je hoofd ik gebruik bromazepan 3 mg ik stond op 5 en nu op iets minder dan 1 hoe dichterbij des te meer symptomen hoe houd een mens dat vol die pillen zijn van de duivel  ik vraag me af hoe moet je verder gaan als je bij de laatste pillen ben want die laatste kruimels wegen niks meer wat moet ik doen  ik vind dat zo moeilijk ik hoop dat het goed gaat met je afbouw geef niet op  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Derealisatie is zeker eng ken het maar al te goed helaas 

Welke weegschaal heb je ?

Laatste kruimeltje zeker 4 dagen in nemen 

Halfwaarde tijd bij ouder is rond de 20 uur x 5 =100 uur zijn 4 dagen en 4 uur 

Denk dat het goed is na laatste 4 dagen inname dan om de dag innemen dan om de2 dagen dan om de 3dagen  dan om de 4 en dan stop 

Maar ben geen arts dus vraag dit ff na bij je arts 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilhelmina gebruik je een muntje op.je weegschaal voor dat je het pilletje of stukje ervan weegt  

Hoe lager het gewicht hoe beter er eerst iets aan gewicht op te leggen en daarboven op je pil  of kruimeltje

Als je gewicht " muntje" er oplegt even op Tara drukken zodat je  000000 krijgt 

Je kan dat ook doen dmv muntje er op even uitzetten dan opnieuw aan dat ze de weegschaal hem ook op 00000

Lieve groetjes Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-3-2020 om 04:38 zei Ometon:

Wilhelmina gebruik je een muntje op.je weegschaal voor dat je het pilletje of stukje ervan weegt  

Hoe lager het gewicht hoe beter er eerst iets aan gewicht op te leggen en daarboven op je pil  of kruimeltje

Als je gewicht " muntje" er oplegt even op Tara drukken zodat je  000000 krijgt 

Je kan dat ook doen dmv muntje er op even uitzetten dan opnieuw aan dat ze de weegschaal hem ook op 00000

Lieve groetjes Ton

Hallo ometom ik heb tinnitus wordt ik dol van nu en nu een ander geluid erbij ik hou het niet uit hele nacht niet geslapen dat geluid overstemd alles wat is dat vreselijk nooit meer stil in je hoofd  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...