Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Vrijdag 13 maart 2020

Aanbevolen berichten

Hier ook dagpact geslaagd

Heb ook niets in huis, dus is nogal makkelijk

Oh ja, bier wel, voor vriend, nou zou daar nu echt geen trek in hebben :mellow:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op weg naar huis.

Vanaf eind middag werd per direct besloten dat er geen bezoekers/familie meer mogen binnen komen.  Hele toestanden aan de receptie. Na 18 uur namen bepaalde mensen dit over om dat mede te delen. Echt geen tijd voor om dat erbij te doen.

Wat een toestanden.

Gelukkig het weekend vrij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo..lekker in bed nu, na de avonddienst ivm Corona. Ik werk bij een onderdeel van de GGD en ben nu ingezet ook op afdeling infectieziektebestrijding ter ondersteuning. Enerverende avond maar ook ‘leuk’ om mee te maken.trusten!

bewerkt door Vol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welterusten @Vol

Ben echt ontdaan erdoor, luguber vind ik het. Wil mij niet gek laten maken maar waar gaat dit naar toe?

Zeker met de doelgroep waar ik mee werk. Die begrijpen er echt niets van. Huilende cliënten en familie. Dingen afgevend aan de receptie, zwaaiend op afstand.

Maar even laten bezinken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar ik vooral angst voor heb is de grote stroom ernstig zieken de de ziekenhuizen nu al aan het overbelasten zijn. Wie krijgt straks de nodige beademing? Erger nog..wie moet er op wachten??

ik hoop dat mensen zo reëel zijn om zich te houden nu aan de adviezen en  daarmee de grote piekbelasting beetje gedempt wordt. 

bewerkt door Vol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja laten we dat maar hopen idd. 

Hopelijk zijn we nog op tijd. Kom lekker bij dan doe ik dat ook.

Ga afronden en zen worden. Tot morgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja en dit staat te gebeuren, door die hysterie, wel of niet terecht. Net gebeld of ik morgen/vandaag kan werken door iemand van de raad van bestuur in de nacht/eind ochtend?. Ik zei heb avonddienst gedraaid, ze zei ja, ik heb je rooster gezien.  Schrok mij kapot van mijn mobiel. 6 mensen hebben zich al ziek gemeld voor morgen. Dus natuurlijk kom ik werken. Er gaat iets niet goed dat weet ik wel. 

Wat ben ik blij dat ik niet drink anders had ik niet eens opgenomen of kunnen werken.

Ga wel bang nu worden, wat is er aan de hand, deze gekte. Zo durf ik ook niet meer te werken.

Enge situatie maar ik ga nu douchen. En 4 koffie ofzo. Kan hier zo niet tegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Draai alleen avonden en nachten. Dat ze dit vragen, zegt mij genoeg, toch een paar uur geslapen en gelukkig niet gezopen.

Dus dit kan ik wel maar wel tot aan de spits, heb ik ook gezegd. 13 uur ben ik weg. Mijn vrije weekend. Ow wat was ze blij dat ik ja zei. Doe het voor die lieverds. 

Nu douchen.  WAKKER worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was wel heel scherp,ik vroeg haar kom jij ook? Ja beaamde ze, om 8 uur is ze er. Ik om 7 uur. Had nee moeten zeggen maar doe het. Er is wel iets meer aan de hand dat weet ik wel. 

Nu snap ik de krampachtige Rutte wel. De zorg mag door werken al hoesten ze zich kapot, alleen met koorts niet. Er zijn niet genoeg testen om het te testen. Maar goed ik hoest niet en geen koorts. We gaan het zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe maak je zorgpersoneel kapot? Zo dus.

Doe het maar inwendig kook ik. 

Ik zei nog zie je dat ik atb ben? Ja zei ze maar toch vraag ik het je. Wel eerlijk. Dat dan weer wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry voor mijn ochtendhumeur. Gedoucht en nog  2 bakken koffie en dan ga ik. Vanmiddag na de dienst meteen mijn bed in, dat weet ik wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tnx Myle, ga nu op weg. Ben heel benieuwd hoe dit zal gaan verlopen, hou mijn hart vast.  Ga het zien, denk dat er een uitbraak in mijn regio is, woon niet eens in Brabant. Tot vanmiddag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat is de ellende dat zo'n virus uitbreekt terwijl het zorgsysteem al helemaal op zn tandvlees loopt. Is hier in frankrijk precies hetzelfde. Misschien dat er nu eindelijk de nodige miljarden worden vrijgemaakt. Als er nog miljarden overblijven want het wordt ook in economische zin een slagveld.

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En precies om het draaiend te kunnen houden, moeten we ons nu aan de richtlijnen houden. Maar dit is zorgwekkend ja.

@Smaragd: je bent een held. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...