Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Ik gaf eerder aan een beetje voorraad te willen hebben, maar ik bedoelde daarmee niet dat ik de halve supermarkt ging leegkopen en mezelf voor minstens 3 maanden wilde kunnen voorzien. Ik denk dat er vandaag en de aankomende dagen meer paniek komt voor de verspreiding van het virus dan nodig is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha hja @Marika. Zo kan ik mijn boodschappen ook ontvangen maandag. Niet vandaag meer, want er was overcapaciteit. Geen tijdvak meer beschikbaar.

Ik heb in mijn hele bestelling trouwens geen alcohol opgenomen. Wel aan gedacht. Ik hoop dat mijn intake volgende week doorgaat. Wil niet in thuisisolatie mét of zonder drank eigenlijk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu in de bus, idd achterin stappen. Op zich een goede maatregel.

In de winkel idd wc papier op, hadden we net nodig. Nog 1 rol. Hoop dat het er morgen wel weer is. Anders maar met zakdoekjes. Ja je moet wat.

Laat me niet gek maken. We gaan het zien en mee maken.

Nu lekker werken, ben er bijna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst wil ik de mensen die op mijn berichtje woensdag hebben gereageerd hartelijk bedanken.

Sorry, voor  de late reactie.Woensdag na het plaatsen in slaap gevallen en gister de hele dag opgepast en niet op het forum gekeken.Las dus vanmorgen pas de reactie.

Ik had woensdag wijn op en heb dus de teller weer op dag 1 gezet en de video die daar bij hoort van Petra Moes bekeken.

Het gaat dan over het nemen van een besluit na de fase van overwegen.Smaragd, je vroeg hoe  het kon dat ik Lars nog kende en mezelf toch een beginner vond.Dat komt omdat ik het stoppen alsmaar uitstel .....angst om zonder de alcohol te leven en schaamte om toe te geven dat ik een alcohol probleem heb.

Dus net doen of er niks aan de hand is en doorgaan met iedere avond drinken.

Ik snap nu ,na jullie reacties dat op de dagdraad zowel luchtige als zware zaken welkom en nuttig zijn.

Vandaag dag 2 en morgen dag 3.

groetjes,

Puck

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja pleepapier eerste prioriteit als er een dodelijk virus uitbreekt.

Wat mij aangaat ik heb nog oude tijdschriften genoeg en in India en diverse andere landen redt men zich prima zonder pleepapier...

Nou heb ik ook wel het geluk dat in dit huis sowieso van ALLES wel 6 maanden voorraad is :) dus we kunnen wel ff afgezonderd worden

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat er dan nog wel wijn is, toch gek, zoveel alcoholisten zijn er dan toch niet die in paniek een voorraad inslaan. 

lol hele families moeten weer weken aan de rijst en de pasta :D 

Ik trek wel een paar tulpebollen uit de tuin. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja we zijn vergeten hoe kwetsbaar we zijn. Vroeger moest je met de boot naar China en was je halverwege al overleden van de scheurbuik. In de tussentijd heb ik alweer vluchten naar Singapore en Bahrein in de planning in het najaar, ervan uitgaande dat het toch wel weer zal loslopen tzt. Want dat moet ook. Niet jezelf onkwetsbaar wanen, maar ook niet in zak en as gaan zitten thuis, luiken dicht en niks meer doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opleiding gehad vandaag. Was heel fijn. 

Zo prettig om steeds wat beter te kunnen ervaren en aanvaarden wat ik voel en denk. 

Soms denk ik ' wat jammer van al die jaren dat ik dit niet aan kon gaan'. Soms denk ik:'hé, nog geen 50 en ik maak dit nu mee! Me, mezelf and I hebben gewoon een tweede start gemaakt.'

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op weg naar huis.

Vanaf eind middag werd per direct besloten dat er geen bezoekers/familie meer mogen binnen komen.  Hele toestanden aan de receptie. Na 18 uur namen bepaalde mensen dit over om dat mede te delen. Echt geen tijd voor om dat erbij te doen.

Wat een toestanden.

Gelukkig het weekend vrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo..lekker in bed nu, na de avonddienst ivm Corona. Ik werk bij een onderdeel van de GGD en ben nu ingezet ook op afdeling infectieziektebestrijding ter ondersteuning. Enerverende avond maar ook ‘leuk’ om mee te maken.trusten!

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten @Vol

Ben echt ontdaan erdoor, luguber vind ik het. Wil mij niet gek laten maken maar waar gaat dit naar toe?

Zeker met de doelgroep waar ik mee werk. Die begrijpen er echt niets van. Huilende cliënten en familie. Dingen afgevend aan de receptie, zwaaiend op afstand.

Maar even laten bezinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik vooral angst voor heb is de grote stroom ernstig zieken de de ziekenhuizen nu al aan het overbelasten zijn. Wie krijgt straks de nodige beademing? Erger nog..wie moet er op wachten??

 

ik hoop dat mensen zo reëel zijn om zich te houden nu aan de adviezen en  daarmee de grote piekbelasting beetje gedempt wordt. 

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en dit staat te gebeuren, door die hysterie, wel of niet terecht. Net gebeld of ik morgen/vandaag kan werken door iemand van de raad van bestuur in de nacht/eind ochtend?. Ik zei heb avonddienst gedraaid, ze zei ja, ik heb je rooster gezien.  Schrok mij kapot van mijn mobiel. 6 mensen hebben zich al ziek gemeld voor morgen. Dus natuurlijk kom ik werken. Er gaat iets niet goed dat weet ik wel. 

Wat ben ik blij dat ik niet drink anders had ik niet eens opgenomen of kunnen werken.

Ga wel bang nu worden, wat is er aan de hand, deze gekte. Zo durf ik ook niet meer te werken.

Enge situatie maar ik ga nu douchen. En 4 koffie ofzo. Kan hier zo niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...