Spring naar bijdragen

Hoeveel


Suuzzz

Aanbevolen berichten

Dag Suuzzz,

Uit je verhaal begrijp ik dat je uit eigen beweging bent gestopt met Rivotril (clonazepam). Je schrijft dat artsen niet echt ingaan op de klachten rondom de afbouw.

Ontwenningsklachten zijn voor iedereen verschillend, ook de periode waarin ze optreden. De dosering, de opgebouwde tolerantie, de snelheid van je afbouw zijn factoren die meespelen. Jouw afbouwschema is op zichzelf staand prima. Klachten zijn, hoe vervelend ook, altijd aanwezig bij staken langdurig benzodiazepinegebruik. Echter zijn de ernst en beleving per persoon verschillend. Oorontsteking is geen gevolg van benzo-ontwenning. Wel kan je weerstand tijdelijk wat verlaagd zijn door een veranderend metabolisme.

Ik raad je aan bij aanhoudende klachten contact met je huisarts te zoeken. 

Vriendelijke groet, de moderator   

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Suuzz,

Zoals je ongetwijfeld zult begrijpen is het niet mogelijk om gericht persoonlijk advies te geven op basis van een kort berichtje. Op het forum zijn meer dan voldoende lotgenoten. Zij kunnen je hun ervaringen vertellen. Ik raad je dan ook aan je voor te stellen onder de subkop Wie is Wie.

Succes.

Vriendelijke groet, de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 11-3-2020 om 12:33 zei moderator:

Dag Suuzz,

Zoals je ongetwijfeld zult begrijpen is het niet mogelijk om gericht persoonlijk advies te geven op basis van een kort berichtje. Op het forum zijn meer dan voldoende lotgenoten. Zij kunnen je hun ervaringen vertellen. Ik raad je dan ook aan je voor te stellen onder de subkop Wie is Wie.

Succes.

Vriendelijke groet, de moderator

Hallo ik gebruik bromazepan 3mg ik begon de afbouw van 5 naar iets minder dan 1 het wordt moeilijke wegen met al die kruimels op het laats kan je de kruimels niet meer wegen wat moet ik dan doen  groetjes Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo ik gebruik bromazepan 3mg ik begon de afbouw van 5 naar iets minder dan 1 het wordt moeilijke wegen met al die kruimels op het laats kan je de kruimels niet meer wegen wat moet ik dan doen  groetjes Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • Suuzzz changed the title to Hoeveel

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...