Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Nomisugi

Aanbevolen berichten

Ik wil eigenlijk niet een nieuwe discussie starten maar me voorstellen. Ik ben hier voor het eerst. Gisteren heb ik nog een fles wijn gedronken, maar toch lukt het me da laatste tijd telkens een dag of 3 niet te drinken. Dat is heel wat voor mij.Ik ben het boek Chardonnee aan het lezen en daarin werd over lotgenotencontact op internet geschreven, en nu heb ik jullie gevonden! Ik heb een opschrijfboekje gekocht. Het ziet eruit als een paspoort. Het heeft 250 bladzijden. Ik wil zo graag dit boekje vol maken door elke dag een bladzij te geven en te melden hoe het met het niet drinken en met het leven gaat...

Ik hoop veel steun en tips tegen te komen door hier de bijdragen van jullie allen te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi, welkom.

Heb je hobbies of iets van een routine (waar je je echt aan zou moeten houden) misschien? Wat je steun en aanmoediging kan geven op momenten dat je -anders- zou drinken? Zo'n boekje kan wel helpen denk ik. Goed dat je je aangemeld hebt. Veel succes op je eigen nuchtere pad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel jullie alledrie! Leuk om gelijk al een reactie te krijgen. Myle, ik denk dat ik eerst maar probeer dan hier te gaan kijken en te lezen wat mensen hebben geschreven. En dat boek telkens herlezen. Dat heeft me echt geïnspireerd.

bewerkt door Nomisugi
Naam was fout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom nomi.

Wat is je doel, helemaal geen alcohol meer drinken? Ik lees dat niet terug in je voorstel, alleen dat je 2 of 3 keer per week een fles wijn drinkt.. Je vraagt om steun en tips, dan is het wel handig om wat te vertellen over je plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lonster:

Welkom nomi.

Wat is je doel, helemaal geen alcohol meer drinken? Ik lees dat niet terug in je voorstel, alleen dat je 2 of 3 keer per week een fles wijn drinkt.. Je vraagt om steun en tips, dan is het wel handig om wat te vertellen over je plan.

Eigenlijk vroeg ik niet om steun en tips, maar schreef dat ik die hoopte te vinden door op het forum rond te lezen. Dus laat mij nou maar even rondkijken Lonster. OK?

bewerkt door Nomisugi
Spellingfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...