Spring naar bijdragen

onze h. kamer9-3--2020


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Kabouter0Wesley:

2de nacht volledig niet geslapen. Ziek aan maag en darmen, ademhalingsproblemen. Zit er volledig door.

Wat arelaxt Wesley! Er zal een moment komen dat je lichaam ook weer in balans komt. Zie deze tijd als een tijd dat je lichaam dit probeert, maar nog niet weet hoe... Gebruik je al mindfulness apps? Ik gebruik als ik 's nachts wakker word (vannacht ook een paar keer), uit een rare droom, de app Calm, die heeft een 'Going back to Sleep' meditatie van 50 minuten die heel geruststellend klinkt en met een hele fijne stem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey iedereen

Amai wat een nare droom deze vroege morgen,met mij kan het beter,te veel stress rond mij,mijn partner die mij dreigd als ik niet verander hij mij verlaat,mss moet het dan wel zo zijn.

Ruzie met zoon en dochter,gewoon omdat ik eerlijk ben en zeg dat ik niet gesteund word,en ik er ook niet kan aan doen dat ik in de waves zit. Ik doe mijn best,doe wat ik kan in mijn huishouden enz... niets is goed genoeg!!!

Mijn kleindochter die mij al 3 weken word ontnomen,pfff....sorry dan dat ik ween en het verdomd moeilijk heb,alles valt hier uit elkaar hoor,heel mijn gezin gewoon alles,niets wil goed lopen.

Gewoon omdat ik mijn mening durf te zeggen,en dit valt bij iedereen verkeerd,dat ik nu al dagen aan mij zelf begin te twijfelen,mss liegt het toch aan mij,oh jeetje ik weet het echt niet meer,die benzo en AD hebben mij het verdomd niet makkelijk op gemaakt ik ben blij dat ik er af ben,maar het herstel is op momenten zo rot en moeilijk,ik kom er wel elke dag door,maar ik heb nu veel verdriet om alles zwakte in mijn benen enz.....en ook ben ik geestelijk en mentaal zo moe,mijn energy is ver te zoeken.

Maar ik blijf wel denken komaan kop op er komen weer betere momenten.

Zo straks naar psychologe en dan weer naar huis.

Zo lieve mensen tot later,knuffel Angke.xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens mensen, ondanks alles, heb ik gisteren op de halve marathon in Den Haag een dikke PR gelopen, 1:57:05! 8 minuten van mijn vorige PR af. Ben ik toch wel heel trots op, want mentaal moest ik er echt even diep voor graven om zover te kunnen gaan. 

Vannacht niet denderend geslapen, maar een evenement als gisteren geeft me hoop dat ik heel veel aankan, ook al voelt het niet altijd zo. De afbouw duurt nog even, sta nu even stil op 2,5 mg diazepam, en heb dus vanmiddag alweer een sollicitatiegesprek, en moet morgen aan het team gaan vertellen dat ik dus wegga (tegen mijn wil dus)... maar ik zie buiten de zon, dus ik heb hoop dat het goedkomt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is de dag! Zo komt mn man de kamer in als ik net wakker ben. Ik kan het niet verteren nog en het komt half binnen.

Vandaag is de dag. NEE? JAA!

Ik zit nu in de auto naar Nijmegen. Dat ik in een auto zit is al maanden terug en dat was een kort ritje naar de psycholoog waar ik woon.

Half 12 afspraak. 9 uur weggegaan. Dik anderhalf uur rijden. Ik zit gespannen in de auto met moe hoofd... angst en beven. Ga ik het trekken. De prikkels... het gesprek? Ik voel me benauwd droge mond verward is t echt al die auto's op de snelweg? Moeders is mee.

De lange rit is het naarste eerlijk gezegd. Maar het moet. Ik wil de beste hulp en die is nu eenmaal ver. 

Wordt vervolgd (zal morgen worden) 

Gaan ze me helpen? Opnemen? Wanneer? Hoe? 

Ik ga t horen. 

Dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Louisa:

Vandaag is de dag! Zo komt mn man de kamer in als ik net wakker ben. Ik kan het niet verteren nog en het komt half binnen.

Vandaag is de dag. NEE? JAA!

Ik zit nu in de auto naar Nijmegen. Dat ik in een auto zit is al maanden terug en dat was een kort ritje naar de psycholoog waar ik woon.

Half 12 afspraak. 9 uur weggegaan. Dik anderhalf uur rijden. Ik zit gespannen in de auto met moe hoofd... angst en beven. Ga ik het trekken. De prikkels... het gesprek? Ik voel me benauwd droge mond verward is t echt al die auto's op de snelweg? Moeders is mee.

De lange rit is het naarste eerlijk gezegd. Maar het moet. Ik wil de beste hulp en die is nu eenmaal ver. 

Wordt vervolgd (zal morgen worden) 

Gaan ze me helpen? Opnemen? Wanneer? Hoe? 

Ik ga t horen. 

Dikke kus

Heel veel sterkte @Louisa, ik denk aan je! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Vandaag is de dag! Zo komt mn man de kamer in als ik net wakker ben. Ik kan het niet verteren nog en het komt half binnen.

Vandaag is de dag. NEE? JAA!

Ik zit nu in de auto naar Nijmegen. Dat ik in een auto zit is al maanden terug en dat was een kort ritje naar de psycholoog waar ik woon.

Half 12 afspraak. 9 uur weggegaan. Dik anderhalf uur rijden. Ik zit gespannen in de auto met moe hoofd... angst en beven. Ga ik het trekken. De prikkels... het gesprek? Ik voel me benauwd droge mond verward is t echt al die auto's op de snelweg? Moeders is mee.

De lange rit is het naarste eerlijk gezegd. Maar het moet. Ik wil de beste hulp en die is nu eenmaal ver. 

Wordt vervolgd (zal morgen worden) 

Gaan ze me helpen? Opnemen? Wanneer? Hoe? 

Ik ga t horen. 

Dikke kus

Ik duim voor je, het komt echt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Roberto:

Goedemorgen allemaal.

@Yollie, ik heb je gisteren hier gemist.
Gaat alles, naar omstandigheden, goed met jou?

@Roberto. Ja het gaat goed met mij. Geen angst. Alleen nog slecht slapen en die stomme trillingen. Maar ik laat me niet gek maken. Hopelijk gaat het ook goed met jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Annie87:
1 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Heb een symptoom bijgekregen, steeds zwarte  puntjes op uw zicht. Was wel even verschieten dat ik het begon o op te merken. Dag kan vandaag niet meer stuk.

@Kabouter0Wesley mogelijk floaters of mouches volantes. Meestal niet erg en ik heb het van meer mensen gehoord in benzo ontwenning. https://www.thuisarts.nl/mouches-volantes/ik-heb-mouches-volantes
herken je dit? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Heb een symptoom bijgekregen, steeds zwarte  puntjes op uw zicht. Was wel even verschieten dat ik het begon o op te merken. Dag kan vandaag niet meer stuk.

Hoi dit heb ik ook gehad en soms nog steeds, maar het is wel vele malen minder geworden :) het kan geen kwaad, het is hoogstens soms een storend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Heb een symptoom bijgekregen, steeds zwarte  puntjes op uw zicht. Was wel even verschieten dat ik het begon o op te merken. Dag kan vandaag niet meer stuk

Waarschijnlijk ‘Mouches Volantes’, niks ernstigs, ik heb het ook. En ik heb gelezen dat het  ook vaker voorkomt bij benzo-ontwenning. 

Niet druk om maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...