Spring naar bijdragen

Maandag 9 maart


Ties

Aanbevolen berichten

Boodschappen gedaan en geen wijn gekocht!! 
pfff.....

 Mijn motivatie is een groot probleem . Ben de stemmetjes nu nog wel de baas ... maar mensenlief wat is dit een rot verslaving !

ik meld mij bij deze droog af voor vandaag.

Dank voor jullie steun ... moet het zelf doen maar toch wel fijn om te weten dat er meer mensen , die verder “ normaal” functioneren mee worstelen.

fijne dag verder!

groetjes

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andijvie, aardappelen en pepersteak. Voor mijn man dan, ik heb geen trek, nog steeds ziek. Wel gewerkt verleden week, had ik niet moeten doen. En afgelopen weekend hadden we het ook druk. Ik vond dat ik moest (sociaal zijn), had ik ook niet moeten doen. En vandaag opgepast op kleinzoon. Nog één dag om te herstellen, morgen dus, want dan weer drie dagen werken. Ganiegoenie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.ad.nl/dossier-coronavirus/italiaanse-gomorra-acteur-is-wanhopig-mijn-dode-zus-47-ligt-hier-bij-mij-niemand-helpt-ons~ac4d81f40/

 

een schrijnend verhaal
niks griepje, niks hysterie
rauwe realiteit
nu is het nog Italie
maar zelfs de WHO spreekt al
van een naderende pandemie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Cleo66 Het slaat hier nogal om zich heen. Ik denk wel dat die nuchtere kijk belangrijk is. De meeste mensen worden weer beter. Het is een virus dat onbekend en dus onvoorspelbaar is. Maar zoals het nu lijkt is het een griepvirus dat misschien wel meer dan 50% van de bevolking zal besmetten, en slechts een enkel persoon met zwakke gezondheid of die erg oud is zal doden. Net als bij de gewone, bekende griep. 

Ik ben niet heel bang ervoor. Wel gewoon oppassen. Geen risico opzoeken. Wel (denk ik) verder je leven leven. 

Snap je wel trouwens. Als iemand kucht in de supermarkt zie ik mensen kijken of ze bij een andere kassa kunnen afrekenen dan waar die bewuste persoon net was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady janeEr is blijkbaar een verschil qua omgang met mensen in Italië en Nederland. Wat in Italië is gebeurd is vreselijk. Ik snap niet hoe zoiets kon gebeuren. Iemand die dood is meerdere dagen maar "gewoon láten"? En vervolgens ook het niet testen van mensen die nabij waren, iemand die haar heeft beademd? Slaat nergens op natuurlijk. 

Ik hoop dat dit virus maar ook de hysterie die eromheen bestaat zo snel mogelijk verdwijnt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Myle:

 

 

Snap je wel trouwens. Als iemand kucht in de supermarkt zie ik mensen kijken of ze bij een andere kassa kunnen afrekenen dan waar die bewuste persoon net was. 

Ja hier ook zo, daarom kuch ik expres heel hard in de rij, ben ik zo aan de beurt. Scheelt veel tijd tijdens het boodschappen doen.:D

Hysterisch gedoe sorry.

Vanavond lekker gewerkt, na mijn dienst op de bank in slaap gevallen. Zo moe was ik. Zo weer verder in bed slapen.

Ga een paar drastische beslissingen nemen, die kan en ga ik hier niet delen. Maar ben er wel mee bezig.

@Myle hoop dat het een beetje met je gaat.

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kuch in het OV (soms) even expres want dan hou je lekker je zitplaats voor jezelf :blush:

Hysterisch gedoe ja. Wel even afkloppen natuurlijk, voor het geval dat ik wel ziek word. Dat zal dan wel karma zijn. 

Fijn dat je kon slapen, en ik hoop dat je dat kan doorzetten ook nu. Je zal het nodig hebben. Ik wil je succes wensen met die maatregelen. Ik ga er dan wel vanuit dat ze helpend zijn. TE is niet nodig. 

Met mij gaat het nu wel. Ik vond het alleen jammer te horen dat de meest sympathieke en aardige nachtdienst hier vannacht voor het laatst werkt. Ik heb nog wel even met hem een sigaret gerookt. Fijne man.

* dat het lijkt alsof iedereen die hart voor het vak heeft weggaat, of een andere baan neemt. Maar ik neem het ze niet kwalijk. Je blijft alleen over met net-afgestudeerden vaak. Dat is jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap wel de angst van anderen trouwens. Het is idd een griep/virus. Met een hele slechte gezondheid kun je er idd aan bezwijken, net als met de gangbare griep. En idd velen zullen het krijgen. En velen hebben het al, zonder getest te zijn en ondergaan het als een griep/verkoudheid.

Ik mag inmiddels ook geen handen meer schudden, daar hou ik mij aan en de andere protocollen natuurlijk. Kwetsbare mensen kunnen hier aan sterven. Maar dat is ook met griep.

Vind de media een enge rol hebben maar dat is mijn mening.

Voor zover mijn mening. Ga erin, heb het koud, het regent en waait, lekker slapen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Myle:

 

Hysterisch gedoe ja. Wel even afkloppen natuurlijk, voor het geval dat ik wel ziek word. Dat zal dan wel karma z

Ja zat ik mij net te bedenken(karma) zul je zien dat wij het beiden ook krijgen:D

Gaan we samen wel in quarantaine. Pizza dozen onder de deur door en meer platte dingen.

Altijd jammer afscheid van leuke mensen. Komen wel andere goede voor terug. Nu ga ik echt duiken. Morgen nog 1 avondje en dan vrij lekker. Komt goed. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Smaragd:

 

Hysterisch gedoe sorry  

 

 

 

Dat zou jij nooit doen hè, hysterisch! ;)

Ik heb het idee dat je het helemaal niet serieus neemt en dat vind ik nogal verontrustend voor iemand die in de zorg werkt. X doden, ja maar die waren al oud en/of hadden slechte gezondheid, dus dan telt het niet? :wacko: 
Hoe is je eigen gezondheid eigenlijk. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Precies @GewoonDoen. Ik heb geen recht van spreken maar, Ga voor hier en nu @Smaragd. Neem even genoegen met langzaam aan. Je hoeft er niet weer helemaal te zijn na iets meer dan een week. Neem jezelf serieus. Ik geef je alle credit die je verdient. Maar ga er wel vanuit dat je dan ook je verantwoordelijkheid neemt. Je weet hoe en wat. Neem tijd, plek, en ruimte in voor jezelf. Zoveel als nodig is en ook lang genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei GewoonDoen:

Maar dat zeg ik dus ook met die spiegel voorhouden. Ik lees meerdere hier zo. Ik "lees" idd mijn man ook zo. 

Het "probleem" ligt ook bij mijzelf. Dat weet ik.

Ja dat zei je zelfs twee keer, spiegel. Dus dat ging over jezelf. 

Ik had volledig over die drastische beslissingen heengelezen die Smaragd niet wou delen (maar dus toch wel stiekem). Ik dacht dan vraag ik het ook niet, ik zie dan tzt wel een foto van die nieuwe elektriese fiets of zo :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...