Spring naar bijdragen

Maandag 9 maart


Ties

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Net vriend uitgezwaaid, hij mag aan het werk. Heerlijk weekend gehad. Door dat ik moest werken, was het, ja bijna gewoon. Wat fijn als er iemand is als je thuis komt. Belangstelling heeft hoe je dag was, kop koffie voor je maakt. Lekker voor je kookt, terwijl je mee wil helpen, je op de bank mag blijven zitten. Steeds maar het gevoel dat ik droom. Want waarom zou hij voor mij vallen? Nog angst, dat hij straks om gaat slaan en hij toch heel anders is als hij doet voorkomen. De tijd zal het leren, eerst maar in het hier en nu blijven en aftellen tot het weer vrijdag is. Nu drie dagen vrij, lekker bezig voor school is het plan en nagenieten van het weekend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @niks Het is je zo gegund!

Lika. Succes vandaag. 

Ik zit nu met een kat die niet van mijn schoot wil. Echt, ze is boos of verontwaardigd als ik me beweeg. Ik ga maar eens bezig met het huishouden. Kat heel even in de badkamer (dan kan ze niet ontsnappen)terwijl ik het vuilnis buiten zet. Hoog tijd daarvoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
hier ook een zonnige dag, heerlijk!
Straks koffie met gebak samen met mijn
vrouwen volleybalcluppie.
We bestaan vandaag 30 jaar en er zitten er nog een paar bij
van het eerste uur. Ikzelf "pas" 20 jaar en na mij nog een paar.
Vanavond Surinaams eten en bowlen.
En er wordt nauwelijks alcohol gedronken, dat is uniek hoor, al jaren!
En we staan nog steeds bovenaan in de kompetitie, wat zou het mooi zijn als.....
we kampioen worden, zoals bij 10 en 20 jaar ook!

image.png.9a8d24cad6825e6a26eaf82db91023cd.png

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jopie:

Kom maar door: ik weekje bij jou in frankrijk staan, jij je gereedschap weer op orde? Deal? 

En ja, dan olie ik je werkbank ook nog even voor je :)

Any time!!! als je de werkbank terug kan vinden onder de zooi. Mag je ook met de hond gaan hollen.

Misschien ga ik wel een beginnetje maken na het grasmaaien straks. Dwz eerst drollen rapen dan grasmaaien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

@Lieke7777 ik ook net terug van de huisarts. Hij was tevreden. Een fijne man, begripvolle man is het. Dat past bij mij. Hoop dat het bij jou ook een goed bezoek was.

Naar dat je nog steeds niet in je stemming bent. Ik ook nog niet helemaal maar dat komt wel weer. Niets forceren.

Straks paar uurtjes werken, vanaf volgende week gewoon weer volledige diensten. Gewoon alles weer als normaal. Kijk ik naar uit.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. :rose:

 

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr een muis, gelukkig was hij wel dood dus. :D Dat was dus die muis die je toen hoorde @Jopie. Zo knap dat je toen gewoon kon slapen, had geen oog dicht gedaan. Kan er zo niet tegen. Was desnoods buiten in een tent gaan slapen, niet in de camper. Panisch ben ik voor ze.

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging niet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...