Spring naar bijdragen

Huiskamer 8 maart 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Mogguh.

.......

Ik ben out of order.

.......

Pms blijft. Eergister was de dag. Nu nog aan het zeuren. Pijn. Emotioneel zwaar.

Was gister mega onredelijk naar man en moeder. Ik ben dan echt zo onredelijk. Ook heel erg van het hoeft niet meer. Heel negatief.

Hoe kunnen hormonen je zo veranderen? Ik blijf me verbazen hoe anders ik dan ben. Beetje schommeling in testosteron en oestrogeen toch en dan zoveel invloed op je denken zijn en voelen. Heel gevoelig. 

Toen ik nog gezond was had ik ook wel dat ik wat sneller van mn a propos was en sneller een berg dan een heuvel zag. Ik had 1 dag krampen. Maar nu dagen lang en gewoon zo labiel... en echt doorkomen doet t niet meer. 

Nu heeft mn man gister studies gevonden dat benzos op je cyclus kan inwerken... miss dat het daarom niet meer goed doorzet?

Het zou wat zijn dat als ik afbouw ik weer mn geheugen terugkrijg mn menstruatie mn energie enz.... kan t niet meer geloven. 

Fijne zondag! 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

Moghu Lou. Alles kan ook van slag raken door de spanningen hé? Wel wat kunnenpitten?

Ja maar Bol als de pms over is ben ik weer anders. Als het doorbreekt is het weg. Maar spanningen spelen zeker mee. Maar het is echt pms. Fysiek ook abnormaal pijn.

Ja ik heb wel wat geslapen. Ben moe maar goed gister ook een labiele dag en gejankt en hou maar op... kan t béter maar vergeten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hoe is met het jullie? 
@Louisa, wat naar dat je het zo zwaar hebt. Hopelijk kun je snel met je afbouw in het Radboud beginnen. 

Vannacht goed geslapen, gisteren was ik in Heerenveen bij de wereldbeker schaatsen. 12.000 proestende, pratende, drinkende en kuchende mensen op een kluitje, maar het was de moeite waard. Het was natuurlijk wel een erg drukke dag met 2 keer 2 uur autorijden en met veel prikkels. maar het lijkt er op alsof ik me er goed doorheen heb geslagen. 

Vandaag ook een drukke dag, vanmiddag bezoek van vrienden en vanavond uit eten. 

Uitdaging voor mij deze weel is het verder afbouwen of zelfs stoppen met de quetiapine. Zit nu 2 weken op 6,25 mg. Kwam van 25 mg, daarna 2 weken 12,5. Twijfel nu of ik nog een keer halveer tot 3,125 mg of meteen naar 0 ga. Het lijkt tot dusverre goed te gaan. 

Have a nice day! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen! Ik heb redelijk geslapen, ondanks het slechte nieuws wat ik gehad heb. Ik heb wel weer ineens last van nachtmerries - dat ik te oud ben om te solliciteren (ben 39), dat ik het niet meer aankan, terwijl het juist zo goed ging, ik weer structuur had, sliep, zelfvertrouwen, en dat nu ineens weer ophoudt omdat ik me ineens weer onrustig en uit balans voel...Ik voel me vooral boos, machteloos, en heb gisterenmiddag een enorme huilbui gehad. Daarna voelde ik me wel iets rustiger, maar vannacht ook weer veel rare gedachten, alsof ik me ineens weer overgeleverd voel aan de goden van het toeval 'een slechtere timing kunnen we je niet geven, het ligt niet aan je performance of capaciteiten, maar in het scenario van de nieuwe organisatie ziet de overnemende partij geen plek voor jouw functie, en daar kunnen ze nu nog makkelijk op besparen'... Argh stelletje eikels. 

Ik ben nog niet op 0 en heb vrijdag met mijn arts gebeld en gevraagd of ik een week op dezelfde dosering kan blijven, omdat ik me nu onstabiel en uit balans gebracht voel. Vandaag loop ik de City Pier City in Den Haag, ik hoop dat het lukt om me wat afleiding te geven... en ik heb onverwacht morgen dus een sollicitatiegesprek, die ik ook nog moet voorbereiden. 

Ik voel me weer niet veilig, moet weer opnieuw op zoek naar zekerheid, in mezelf en in een baan, al heb ik afgelopen 2 maanden wel bewezen dat ik het kan en geeft dat wel weer meer zelfvertrouwen. Maar die verdomde afbouw fluistert je dan weer allerlei extra onzeker makende dingen in, 'als je het echt goed had gedaan, was dit niet gebeurd... of wat als je twee weken eerder was begonnen, dan was het ook niet gebeurd...'

Ik had weer mentale ruimte voor andere dingen, het is alsof die tijdelijk verdwenen is... en ik eerst dit weer veilig moet hebben gesteld als een soort pyramide van Maslow, voordat ik me weer verder kan ontwikkelen...

bewerkt door Meisjeamsterdam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Meisjeamsterdam:

Goedemorgen iedereen! Ik heb redelijk geslapen, ondanks het slechte nieuws wat ik gehad heb. Ik heb wel weer ineens last van nachtmerries - dat ik te oud ben om te solliciteren (ben 39), dat ik het niet meer aankan, terwijl het juist zo goed ging, ik weer structuur had, sliep, zelfvertrouwen, en dat nu ineens weer ophoudt omdat ik me ineens weer onrustig en uit balans voel...Ik voel me vooral boos, machteloos, en heb gisterenmiddag een enorme huilbui gehad. Daarna voelde ik me wel iets rustiger, maar vannacht ook weer veel rare gedachten, alsof ik me ineens weer overgeleverd voel aan de goden van het toeval 'een slechtere timing kunnen we je niet geven, het ligt niet aan je performance of capaciteiten, maar in het scenario van de nieuwe organisatie ziet de overnemende partij geen plek voor jouw functie, en daar kunnen ze nu nog makkelijk op besparen'... Argh stelletje eikels. 

Ik ben nog niet op 0 en heb vrijdag met mijn arts gebeld en gevraagd of ik een week op dezelfde dosering kan blijven, omdat ik me nu onstabiel en uit balans gebracht voel. Vandaag loop ik de City Pier City in Den Haag, ik hoop dat het lukt om me wat afleiding te geven... en ik heb onverwacht morgen dus een sollicitatiegesprek, die ik ook nog moet voorbereiden. 

Succes met je sollicitatie. Hoop dat t bingo is... dat verdien je! Kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Meisjeamsterdam:

Goedemorgen iedereen! Ik heb redelijk geslapen, ondanks het slechte nieuws wat ik gehad heb. Ik heb wel weer ineens last van nachtmerries - dat ik te oud ben om te solliciteren (ben 39), dat ik het niet meer aankan, terwijl het juist zo goed ging, ik weer structuur had, sliep, zelfvertrouwen, en dat nu ineens weer ophoudt omdat ik me ineens weer onrustig en uit balans voel...Ik voel me vooral boos, machteloos, en heb gisterenmiddag een enorme huilbui gehad. Daarna voelde ik me wel iets rustiger, maar vannacht ook weer veel rare gedachten, alsof ik me ineens weer overgeleverd voel aan de goden van het toeval 'een slechtere timing kunnen we je niet geven, het ligt niet aan je performance of capaciteiten, maar in het scenario van de nieuwe organisatie ziet de overnemende partij geen plek voor jouw functie, en daar kunnen ze nu nog makkelijk op besparen'... Argh stelletje eikels. 

Ik ben nog niet op 0 en heb vrijdag met mijn arts gebeld en gevraagd of ik een week op dezelfde dosering kan blijven, omdat ik me nu onstabiel en uit balans gebracht voel. Vandaag loop ik de City Pier City in Den Haag, ik hoop dat het lukt om me wat afleiding te geven... en ik heb onverwacht morgen dus een sollicitatiegesprek, die ik ook nog moet voorbereiden. 

Dag @Meisjeamsterdam, dat solliciteren gaat je lukken. Je kunt jezelf prima uitdrukken, in elk geval schriftelijk en je leeftijd is beslist geen issue. Ik wil zelf ook wel weg bij het grote bedrijf waar ik nu werk (vooral ivm files), maar ik ben 61 en dat wordt het lastig. Succes, je kunt het! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...