Roberto Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goede morgen,een nieuwe werkdag,heb er zin in,fris opgestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemorgen Hier een vrije weekkenddag die ik toch ga vullen met wat werk afmaken. En ik wil een stukje wandelen vandaag. En dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag. Eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 2 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Leentje "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" rosa45 en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemorgen. Gisteren enorm veel geslapen. Denk dat vandaag niet veel anders wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Fijn toch Lika, je zult de rust dan nodig hebben. Goed naar luisteren. Hier ook lang en lekker geslapen. Ben er nog een beetje duf van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemorgen frummers. Buiten waait het en is het een stuk grijzer dan gisteren... Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemorgen, Vandaag op bezoek bij vrienden ,dat wordt even een lastig iets om geen wijn te drinken...... fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 25 minuten geleden zei Puck1982: Vandaag op bezoek bij vrienden ,dat wordt even een lastig iets om geen wijn te drinken...... @Puck1982, en voor de zekerheid zet je je naam dan maar niet onder het dagpact. Je weet maar nooit ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemorgen , voel mij zwaar ........ heb geen goede dag nog , hopelijk trekt het over heb avonddienst van 14.30 tot 23.00 . Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 43 minuten geleden zei Roberto: @Puck1982, en voor de zekerheid zet je je naam dan maar niet onder het dagpact. Je weet maar nooit ... Of juist wel natuurlijk, als extra stok achter de deur! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 1 uur geleden zei Puck1982: Vandaag op bezoek bij vrienden ,dat wordt even een lastig iets om geen wijn te drinken...... Van tevoren bedenken wat je dan wél gaat drinken, helpt je om steviger in je schoenen te staan. Misschien ook handig om een 'verklaring' te bedenken waarom je niet drinkt. Last van je maag, even een tijdje niet, morgen weer fris willen zijn, etc. Houd het luchtig, dat helpt om niet overgehaald te worden, is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 14 minuten geleden zei Lieke7777: heb geen goede dag nog Die zitten er ook bij. Gewoon doorgaan, probeer wat leuks of nuttigs te doen. Of loop even een rondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Ik ga naar een workshop over bezinning, waarneming en kunst. Ben benieuwd. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemorgen allen. @Lonster klinkt als een interessante cursus. Voor mij straks een yogalesje, wandelen en puberdochter helpen met haar huiswerk. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 goeiemorgen frummers Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Ik ga Spa rood drinken en zeg gewoon eerlijk dat ik even niet drink is het plan. Zal hier verslag doen hoe het is gegaan! Smaragd en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Succes puck , je kan het ... Leuk lonster , echt een dag voor met deze regen en wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lonster: Die zitten er ook bij. Gewoon doorgaan, probeer wat leuks of nuttigs te doen. Of loop even een rondje. Hier in de regen brrrr , ik ga om 14.00 richting werk mijn lieve zorgmensjes maar de aandacht geven die ze verdienen , geeft ook voldoening . 8 maart 2020 bewerkt door Lieke7777 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedemiddag, Straks weer een aantal uren werken. Heerlijk. Succes @Puck1982! Fijne zondag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Takeiteasy @takeiteasy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Ik voel je onrust bijna, @takeiteasy. Doe van alles, maar drink niet. Nergens voor nodig. Wees lief voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 @Bor hoe is het met jou vandaag? Voel je je iets beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Ik vind het geen pas geven om een nieuw lid te adviseren om niet op de dagdraad te komen ivm. met twijfels over het nuchter blijven..om deze reden wil ik mij ook afmelden bij dit forum en ik ben benieuwd of al mijn berichten verwijdert kunnen worden.Misschien moet ik dan een bericht naar de moderator sturen..ik zie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden