Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

God mensjes wat voel ik me beroerd. Nu is dat nog daar aan toe maar die constante pijn maakt me gek. Rustig door blijven ademen maar..
Ik ben bijna op het uitbreken en daarna kan het alleen maar beter worden..in, uit en in en uit...zenn..

Oh en ik zie geen zon, ook geen zin in. Heb de gordijnen dicht getrokken. Ik doe niet mee vandaag..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goh, Bor, ben je nu nog steeds niet naar de dokter geweest dan, of heb ik wat gemist ?
Je kan hier toch niet gewoon mee rond blijven lopen !

Goedemorgen trouwens allemaal,

Hier moet de ochtendgym nog gebeuren
vogeltjes moeten een schone kooi vandaag
En maar eens want ramen zemen buiten vandaag, want ook hier, mooi weer

Daarna naar de tuin, ga maar lopen (5 km), kan dan met vriend meerijden, naar zijn huis
Vanavond etentje bij de Italiaan
gaat weer lastig worden, om geen wijn te nemen
Maar...ben helemaal voorbereid, dus gaat lukken !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede morgen    dagpacters   succes  vandaag   en alle anderen ook succes met niet drinken.    

Sterkte  Bor vervelende  dat je ' je zo beroerd  voelt. 

Ik ga moet  vanmiddag werken  tot 23.00   zo niet mijn  ding ..    ben er eigenlijk niet aan toe om deze diensten  te werken  maar kop op zoals gewend  niet zeuren  maar gewoon doen '  met alleen nu niet om 23.00 met scheurende banden naar huis om zo snel mogelijk die drank  mijn keel in te gaan gieten ..     

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Ik heb echt nergens zin in, heb hoofdpijn en voel me bleh. Slecht bericht gehad van de week van stiefmoeder en ik ben er een beetje door lamgeslagen merk ik. Misschien maar iets minder moeten vandaag en even lief zijn voor mezelf. 

Eerst maar eens douchen en aankleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja douchen, aankleden en naar buiten. Een bos of potje met narcissen voor jezelf kopen. Wat opruimen en nog even die struik snoeien nu het nog kan.

De zon schijnt. :sun:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei rapilos:

Goh, Bor, ben je nu nog steeds niet naar de dokter geweest dan, of heb ik wat gemist ?
Je kan hier toch niet gewoon mee rond blijven lopen !

Ik loop hier al 17 jaar mee en met een oplossing zijn ze nooit gekomen. Behalve erin snijden en spuiten om de natuur een handje te helpen zodat het proces wat sneller gaat maar als ik dat elke keer gedaan zou laten hebben zou ik nu hartstikke verminkt zijn intussen. Zolang mijn lichaam het nog steeds zelf netjes opruimt en keurig hersteld (want je ziet er niets meer van als het genezen is) geef ik dat de voorkeur. De natuur kan dat prima zelf regelen en nog even dan ben ik ervan af aangezien ik in de overgang zit..ik ga het nu niet meer alsnog onnodig verminken, even doorbijten nog maar.

Deze arts wil wel dat ik bel maar wie z"n tieten zijn het.^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deel 1 is gelukt:D

Boodschappen maar nu. En carpaccio halen. Pan tomatensoep maken vanmiddag. Ik eet lekker vandaag :)

En straks maar eens een netflixfilm opzoeken ofzo. Kop thee, dekentje en katten.

Borstontsteking ofzo Bor? Jakkes, wat pijnlijk:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja Bor, als het maar niet gevaarlijk is dan of zo
stel dat het knapt, kan dat geen kwaad dan  ?

Enfin, sterkte natuurlijk, hoop dat alles gaat zoals je hoopt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh aspergesoep! Dat had ook een goed idee geweest. Boodschappen zijn binnen. Soep staat op inmiddels. 

Borstontsteking, pijnlijk hoor. Als je maar goed op jezelf past dan en niet al te eigenwijs doet;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Scrollen of gewoon negeren hoor;

Het moet juist knappen/ openbreken @rapilos, daar zit ik nu tegenaan, zal vandaag wel gebeuren denk ik.
Dan is het zaak dat ik het leeg masseer en een paar keer per dag spoel met schoon lauw water, verbind met steriele gaasjes.
Zodra het uitbreekt zakt meteen de koorts en de druk en zwelling. Wat overblijft is een klein wondje die vanzelf geneest alleen moet ik mezelf wel goed controleren er niets achter blijft, zoals ik vorige keer een knobbeltje overhield. Want dan moet ik wel aan de bel trekken natuurlijk want dat kan verkeerd/ kanker zijn of worden.

Wat een medisch verhaal..niet echt gezellig:wacko:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb toch de gordijnen maar open gedaan. Het is wel heel erg mooi weer zeg!:sun:

De haan weet niet welke kip hij als eerste zal nemen..wie voor hem loopt is de gewoon de *.:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja doet ook heel zeer, klopt. Zo draag ik geen bh, ruime kleding, kan m"n arm bijna niet gebruiken om nog maar te zwijgen dat je in bed niet weet hoe je liggen moet om fatsoenlijk te kunnen slapen.Voor de mannen die denken wat een vrouwenonderwerp, neen. Dit komt ook bij mannen voor.

Me jongste slaapt vanavond thuis, ach....wat leuk.. dat dat zo spontaan kan he. Z"n start daar is wat moeilijk, de politie is daar al langs geweest vanwege hem vertelde hij. Ja zegtie ze zeiden pak je brommer en ga dan maar naar je moeder..Jaaahaaa, dat moet je tegen hem zeggen dan doet hij dat óók! En toen mocht het ineens niet meer..ze hadden hem dus fout ingeschat.
Stiekem streelt het mijn ego.B)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In eigen bedje slapen doet wonderen.

Nog wel steeds een opgefokt gevoel hoor, dat is niet zomaar over. 

Zelfs de hond is ziek. Die moest kotsen.

Nu lekker spelen. Boodschappen eerst gedaan. Troostfood voor vanavond, noten en brie.

Fijne dag allemaal. Ik ga!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Iedereen die gister een berichtje heeft geplaatst op "wie is wie "" bij mij hartelijk bedankt!!!!

Heb daar een reactie geplaatst en weet nog niet precies wat je waar moet zeggen.

Lees hier dat Bor ziek is en wens je sterkte!

Fijn weekend allemaal!

groetjes

Puck

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel en welkom @Puck1982:rose:

Las net je wie is wie- draad toevallig. Je mag zelf weten wat je op deze draad plaatst hoor. Ditjes en datjes..gewoon wat je wilt vertellen maakt niet uit wat.:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dank voor de uitleg Bor.

Maar wat doe je met ""wie is wie""kan je ook ergens zien wie wie is?

Of stel je je 1 keer voor en is het bij toeval dat iemand daar kijkt?

Wens jou beterschap!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hé Puck hartelijk welkom. Ik heb twee hondjes. Weet je hoe eentje daarvan heet???? Juist Puck. Als je net zo'n doorzetter bent als die kleine meid dan komt het zeker goed met je.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit respect  voor mijn zoon uit ik hier niet meer mijn bezorgdheid.

Mijn beide kleinkinderen zijn mij lief, maar ze verschillen erg van karakter.

Jongste is overal haantje de voorste, dus ook in haar ontwikkeling.

De oudste loopt qua ontwikkeling wel iets achter, maar op de basisschool zal dit vanzelf goed komen.

Ze zou ook zomaar hoogbegaafd kunnen zijn. Als ik zie hoe ze op mijn orgel speelt. Dat kind is echt super muzikaal.

Ik moet haar echt leren kennen en wil veel met beide kinderen omgaan en mijn zoon en schoondochter zijn mij ook lief.

Best wel trots. Het komt er soms alleen wat rottig uit bij ons. We zijn allemaal niet zo van gevoelens uiten. Best moeilijk, maar ze zijn er wel degelijk.

Genoeg er weer over. Het is goed. Heb een leuk optreden gehad. Hier word ik echt blij van!

Totaal geen behoefte om het daarna nog op een zuipen te zetten. 

Broodje gezond maken. Hond is al uitgelaten en weer verder uitrusten. Vanavond filmpje kijken met mijn nootjes en brie.

Fijne avond nog allen...

bewerkt door takeiteasy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...