Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Ik las ook ergens dat slapen verbeterd na 14-17 dagen stoppen,ik hoop niet dat ik nu weer opnieuw moet.Misschien heb ik wel een voordeel want ik ga volgend weekend een weekendje weg,met iemand die nauwelijks drinkt en dan hoop ik dat een ander bed even positief werkt en de hele omgeving ook.

bewerkt door Leentje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Leentje:

Ik las ook ergens dat slapen verbeterd na 14-17 dagen stoppen,ik hoop niet dat ik nu weer opnieuw moet

Ik denk dat dat heel individueel is.
De eerste keer dat ik gestopt ben (ruim 25 jaar geleden) was ik doodmoe en ging vroeg naar bed, weken tot maanden lang.
Deze keer (nu 37 dagen) heb ik ook nauwelijks slaapproblemen.

Als je slaapproblemen hebt moet je daar iets mee doen, denk ik.
In ieder geval geen alcohol drinken want dat verstoord je slaap juist.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Roberto:

Ik denk dat dat heel individueel is.
De eerste keer dat ik gestopt ben (ruim 25 jaar geleden) was ik doodmoe en ging vroeg naar bed.
Deze keer (nu 37 dagen) heb ik ook nauwelijks slaapproblemen.

Als je slaapproblemen hebt moet je daar iets mee doen, denk ik.
In ieder geval geen alcohol drinken want dat verstoord je slaap juist.

Ik heb jarenlang slaap medicatie geslikt,nu 9 maanden gestopt, slapen was wel redelijk behalve de laatste 2 maanden door meer drinken waarschijnlijk.Het heeft wel wekenlang geduurd voordat slapen redelijk ging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Leentje:

Ik heb jarenlang slaap medicatie geslikt,nu 9 maanden gestopt, slapen was wel redelijk behalve de laatste 2 maanden door meer drinken waarschijnlijk.Het heeft wel wekenlang geduurd voordat slapen redelijk ging

Heb je die slaapmedicatie met alcohol zitten compenseren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Problemen uit het verleden zijn nagenoeg uit mijn leven,het drinken zelf is eigenlijk het probleem geworden,verslaafd aan de roes zeg maar.Omdat problemen oplosten vond ik het tijd om de medicatie te stoppen en alcohol.Ik heb het eerst nog andersom geprobeerd;eerst stoppen met alcohol maar dat lukte niet.Ik ben echt blij dat ik van medicatie af ben en vandaar dat ik ook zonder wil stoppen met drank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Zoals jullie zien is het me nu wel gelukt om mezelf aan het dagpact tot te voegen.

Bedankt dat dit gister door iemand anders is gedaan.

De avond viel niet mee,heb ook slecht geslapen maar dat zal na verloop van tijd wel beter baan.

fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Jaaaaa Jopie, hier net zo als bij jou, heerlijk zo. 
Wat kan dat een mens gelukkig maken... 
Bakje maar voor we aan de slag gaan... 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Bor, ben je nu nog steeds niet naar de dokter geweest dan, of heb ik wat gemist ?
Je kan hier toch niet gewoon mee rond blijven lopen !

Goedemorgen trouwens allemaal,

Hier moet de ochtendgym nog gebeuren
vogeltjes moeten een schone kooi vandaag
En maar eens want ramen zemen buiten vandaag, want ook hier, mooi weer

Daarna naar de tuin, ga maar lopen (5 km), kan dan met vriend meerijden, naar zijn huis
Vanavond etentje bij de Italiaan
gaat weer lastig worden, om geen wijn te nemen
Maar...ben helemaal voorbereid, dus gaat lukken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen    dagpacters   succes  vandaag   en alle anderen ook succes met niet drinken.    

 

Sterkte  Bor vervelende  dat je ' je zo beroerd  voelt. 

 Ik ga moet  vanmiddag werken  tot 23.00   zo niet mijn  ding ..    ben er eigenlijk niet aan toe om deze diensten  te werken  maar kop op zoals gewend  niet zeuren  maar gewoon doen '  met alleen nu niet om 23.00 met scheurende banden naar huis om zo snel mogelijk die drank  mijn keel in te gaan gieten ..     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...