NickyLJ80 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Goedemorgen allemaal Ik heb echt nergens zin in, heb hoofdpijn en voel me bleh. Slecht bericht gehad van de week van stiefmoeder en ik ben er een beetje door lamgeslagen merk ik. Misschien maar iets minder moeten vandaag en even lief zijn voor mezelf. Eerst maar eens douchen en aankleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Ja douchen, aankleden en naar buiten. Een bos of potje met narcissen voor jezelf kopen. Wat opruimen en nog even die struik snoeien nu het nog kan. De zon schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Deel 1 is gelukt Boodschappen maar nu. En carpaccio halen. Pan tomatensoep maken vanmiddag. Ik eet lekker vandaag En straks maar eens een netflixfilm opzoeken ofzo. Kop thee, dekentje en katten. Borstontsteking ofzo Bor? Jakkes, wat pijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Nou ja Bor, als het maar niet gevaarlijk is dan of zo stel dat het knapt, kan dat geen kwaad dan ? Enfin, sterkte natuurlijk, hoop dat alles gaat zoals je hoopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Oh aspergesoep! Dat had ook een goed idee geweest. Boodschappen zijn binnen. Soep staat op inmiddels. Borstontsteking, pijnlijk hoor. Als je maar goed op jezelf past dan en niet al te eigenwijs doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Sterkte Bor, lijkt me pijnlijk alleen al het lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Lekker gewerkt vandaag ,nu koffie en buiten gaan uitwaaien,gaat goed voel me eigen steeds beterder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Hoi allemaal, Iedereen die gister een berichtje heeft geplaatst op "wie is wie "" bij mij hartelijk bedankt!!!! Heb daar een reactie geplaatst en weet nog niet precies wat je waar moet zeggen. Lees hier dat Bor ziek is en wens je sterkte! Fijn weekend allemaal! groetjes Puck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 dank voor de uitleg Bor. Maar wat doe je met ""wie is wie""kan je ook ergens zien wie wie is? Of stel je je 1 keer voor en is het bij toeval dat iemand daar kijkt? Wens jou beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Hé Puck hartelijk welkom. Ik heb twee hondjes. Weet je hoe eentje daarvan heet???? Juist Puck. Als je net zo'n doorzetter bent als die kleine meid dan komt het zeker goed met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 2 uur geleden zei Puck1982: Maar wat doe je met ""wie is wie""kan je ook ergens zien wie wie is? Of stel je je 1 keer voor en is het bij toeval dat iemand daar kijkt? @Puck1982, ik gebruik zelf Wie is wie (kopje Opnieuw) om mij zelf te kunnen volgen. Je kunt aan de naam zien wie zich voorgesteld heeft. Mensen reageren daar ook. Soms zet ik daar met knip en plak iets neer wat ik hier op de dagdraad heb gezet, niet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 11 uur geleden zei Lieke7777: Goede morgen dagpacters succes vandaag en alle anderen ook succes met niet drinken. Sterkte Bor vervelende dat je ' je zo beroerd voelt. Ik ga moet vanmiddag werken tot 23.00 zo niet mijn ding .. ben er eigenlijk niet aan toe om deze diensten te werken maar kop op zoals gewend niet zeuren maar gewoon doen ' met alleen nu niet om 23.00 met scheurende banden naar huis om zo snel mogelijk die drank mijn keel in te gaan gieten .. Je bent super bezig Lieke,ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Welterusten Allen, droge afmelding hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 @Jopie wat gaaf voor je! Word blij van je bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Jopie, wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden