Spring naar bijdragen

Verdeling clonazepam bij afbouw


Aanbevolen berichten

 ga in een week verhuizen en dan beginnen met afbouw clonazepam 0.5

Nam eerst 1x daags 0.5 MGR voor slapen maar dat deed helemaal niks 

Heb het nu verdeelt over 4x0.125

 

8.30 12.30 17.30 22.30 

Dat was me aan geraden maar is wel een hoop geklooi in pillen snijden en verdelen 

Wat raadt jij aan terug naar 3x daags of nog anders ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

hi ron

Bedankt voor je reactie 

Gebruik 0.5  clonazepam sinds 4 maanden sinds 2 maanden verslaafd

Ben nu terug naar 3x daags door het langzaam te verschuiven naar andere inname 

Ik wil ook naar 2 x daags  maar langzaam te snel geeft te veel symptomen door verandering in bloed spiegel 

Daar ik nog maar kort gebruik hoop ik dat is het in 5 a 6 maanden kan afbouwen met micro tapering 

Bouw nu  0.006 mg gewicht af. Per week  totaal gewicht pil is 0.156 g 

Dat is dus 15% per maand  

Wat zou zeer langzaam afbouwen zijn in mijn geval ? 

En ben jij ook aan het afbouwen 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi ron 1

Reden is dat ik eind januari verslaafd moet zijn geraakt en idat niet wist 

In februari zo gestopt met clonazepam  en in een cold turkey terrecht  gekomen was heel erg hallucinaties doodsangst en nogeer heftige verschijnselen 

Daarna snel hogere dosis clonazepam genomen 2 dagen. En werd ik weer stabiel 

Daarna rampen verhaal  heb geprobeerd na dat ik 5 dagen stabiel was 25 % in eens aftebouwen maar werd geen succes heel veel bijverschijnselen 

Toen op 0.5 mg gebleven  en dat eerst verdeeld over 4 innames  op advies rehab center 

Toen veel gaan lezen en besloten zo snel mogelijk te beginnen met afbouw 

Maar kon weegschaal  gemini 2.0 niet binnen krijgen in Thailand werd in beslag genomen 

Via handler op vliegveld uiteindelijk binnen gehaald. .

Toen verhuist vriendin verliet mij en zit nu op het platte land van Thailand 

Geen artsen of ziekehuis  maar artsen snappen hier sowieso niks van benzo,,s en van afbouwen hebben ze nog nooit gehoord enoet je niet over praten ook artsen zijn hier god en zo gedragen ze zich ook 

Durf niet sneller te gaan daar ik dagen heb waarin ik super suicidaal ben erg eng  en overrompelend ben daar erg bang voor 

Weet niet waar het vandaan komt maar weet wel dat ik erg gevoelig ben en benzo mij slechts bijverschijnselen geeft en niks positiefs doet 

Zou graag sneller gaan maar ben bang dat dat fout loopt iedereen zegt dat ik al te snel ga ? 

Met 17% van startgewicht in de maand 

Zou het liefst morgen die troep uit mijn lijf hebben maar dat lukt niet 

Te snel afbouwen leidt vaak tot problemen zoals niet meer kunnen stabiliseren en dan heb je een nog groter probleem begrijp ik 

En gaan mensen weer terug naar af of nog meer gebruiken 

0.5 lijkt weinig maar voorij heel veel omdat het zich tegen mij leert en alleen bijverschijnselen geeft 

Daarbij ben ik 64 jaar en heb door de  es citalopram die ik en november 3 weken heb gebruikt en waar ik mee moest stoppen ivm bijverschijnselen

Maar dat bezorgde slapeloosheid slaap wel in maar wordt snachts om 2 uur wakker en kan dan niet meer in slaap komen 

Dat is zo gebleven nu al  5 maanden  en ik ben gesloopt en 14 kg afgevallen was een sportschool liefhebber trainde 4x per week goed gebouwd. Nu ben ik een wrak door die clonazepam 

Probeer zo snelogelijl afte bouwen maar wil niet te veel risico aangaan gezien ervaringen met 25% vermindering 

Maar hoor graag jou advies 

Groeten Ton 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi Ron 1

Ga er maar vanuit dat voor de meeste mensen het een behoorlijke tijd kost af te bouwen l

Voor je het te snel.heb je meestal na de jump erg veel problemen  en loop je het risico dat je moet reinstate of tewel opnieuw weer moet gaan gebruiken 

Omdat het te snel is gegaan  veel gelezen dat dit gebeurde bij mensen die te snel gingen 

Natuurlijk wil ik er het liefst vandaag nog af  ! 

Denk dat maand of 8 meer haalbaar is om te kunnen jumpen zonder te veel problemen 

Denk dat jou voornemen met afbouw te beginnen een goede is dus ga er voor 

Trouwens 0.5 clonazepam is ongeveer rond de 7a 8 mg valium 

On de Ashton manual word het als 10 mg valium gezien 

Ik vind afbouwen een ramp.maat clonazepam geeft mij slechts bij verschijnselen dus ik moet wel 

Groet Ton 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...