Spring naar bijdragen

Maandag 2 maart 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Jan en Alleman hier krijgt therapieën, opnames en uitkeringen, kinderen moeten elders worden opgevangen enz. En dan gaan we nu opeens zeggen dat de opname van Smaragd 'best een duur grapje is'? En er zijn hier mensen die dat bericht liken, ik ben verbijsterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yana:

Jan en Alleman hier krijgt therapieën, opnames en uitkeringen, kinderen moeten elders worden opgevangen enz. En dan gaan we nu opeens zeggen dat de opname van Smaragd 'best een duur grapje is'? En er zijn hier mensen die dat bericht liken, ik ben verbijsterd.

Ik snap zo'n reactie wel, maar is wel erg kort door de bocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn bericht zal vast niet helpend zijn, maar het schoot me helemaal in het verkeerde keelgat. Ik kan me best voorstellen dat mensen boos zijn op Smaragd omdat hij zich bijna heeft doodgedronken, maar dat je boos bent omdat het geld heeft gekost? Alsof hij het voor de lol doet, iedereen hier doet zijn of haar best, niemand heeft schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo!

Even een weekje forumstop genomen omdat ik merkte dat ik te veel opging in alle verhalen en de strijd die iedereen heeft.

Net alles teruggelezen en val gewoon weer met mijn neus in de boter! Jeetje, ik kan het niet laten toch weer te reageren.

Wat een belachelijk idee om een optelsom van de opname kosten te maken. En dan juist bij iemand als @Smaragd. Iemand die werkt voor zijn eigen bier, belasting betaald, zijn eigen zorgkosten betaald en een partner heeft die dit ook doet. Iemand die een baan heeft waarin hij heel belangrijk is voor velen, door te geven. En naar ik lees, altijd met liefde. Iemand die zelfs de katten van zijn vriendin in huis neemt! Wat denk je dat het gekost zou hebben als die naar het asiel moesten bv?

Dit is een F****** alcohol forum. Hij is hier voor steun met zijn alcohol probleem. Misschien kun je hem vragen bij welke zorgverzekering hij zit. Dan kun je het overzicht daarheen sturen, weten ze waar ze aan toe zijn.

Waar ik me wel zorgen over maak, is of hij zijn baan en partner hierdoor niet kwijt raakt. Dat zou echt vreselijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forummers,

Ik ben gelukkig weer thuis. Ben nog flarden kwijt maar dat komt wel weer.

Heb nog niet alles terug gelezen, durf het niet eens. Schaam mij kapot natuurlijk. Alleen het draadje van vandaag. En natuurlijk is heel dom en stom geweest, wat ik heb gedaan. Er is geen excuus voor te vinden. Hooguit dat ik een alcoholist ben en wat veel irritaties thuis had. Dat had ik beter nuchter kunnen bespreken maar lukt mij niet altijd. 

Ga er aub geen ruzie/discussie over krijgen want dit lag natuurlijk volledig aan mijzelf. Refusal en drank combineren. Heel gevaarlijk. De drank/trek was sterker. Geen refusal voor mij nooit meer en ook geen alcohol meer. 

En natuurlijk is partner er ook heel kwaad om en schaam mij ook echt voor wat ik anderen heb aangedaan. Dat gaat tijd kosten, heel veel tijd.

@Bor djw! En ook iedereen hier, ook de mensen die boos zijn, want dat ben ik natuurlijk ook op mijzelf.

Ik wil niet eens dood, kun je nagaan. Had wel kunnen gebeuren.

Veel werk aan de winkel. Misschien ben ik wel een alcoholist die er nooit komt maar ik ga niet opgeven! Anders had ik hier ook niet gedeeld en getikt. Had ook niets kunnen zeggen.

Nu even rust, kan weinig nog aan, komt wel weer.

Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We leven gelukkig in een maatschappij waarin je niet zomaar bij het oud papier staat als je een verslaving oploopt. Er is hulp en anderen dragen daaraan bij. Het is niet realistisch te denken dat een verslaafde zelf al die kosten kan dragen. "Ja drink dan niet" kan je dan denken, maar we weten hier allemaal dat het niet zo simpel is.

Ik ben weleens gaan mountainbiken bij 30 graden met een collega. Die had zn water vergeten. Die kreeg natuurlijk de helft van mijn water. Je laat iemand niet verrekken in de hitte. Maar ik heb hem wel ff uitgelegd wat een domme * hij was want ik neem niet voor twee mee. Het een weerhoudt niet het ander. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei nancy:

Dat is toch totaal niet interessant voor een ander? In welke categorie plaats je jezelf? Míjn categorie staat er overigens niet bij :lol:

Nee @nancy, dat is ook niet interessant. Zou meer over jou dan over mij zeggen.
Ik kan mij zelf in alle categorieën plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Lika:

@Roberto ik vind de (gratis) app van VGZ een prettige voor een goede bodyscan begeleiding. 

 

@Lika, bedankt, ga ik misschien eens uitproberen.
Ik ben nu bezig met het boek Oorzaken: actieve zelfhulp bij tinnitus en hyperacusis.
Soms doe ik ook de Quantum Light Breath, maar dat is meer om high te worden d.m.v. ademhaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wat een dag. Begon vanmorgen al met ruzie omdat mn oudste zoon de badkamer bezet hield terwijl jongste tanden moest poetsen en naar school moest en anders te laat voor school. Word ik door oudste zoon uitgescholden en ipv volwassen te reageren scheld ik terug. Daarna hele discussie met klantenservice van iets en daarna werken. Daarna les yoga gedaan, proefles. Heb al eerder yoga gedaan maar dit was megazwaar. Omringd door mooie lenige jonge meisjes die moeiteloos de meest ingewikkelde houdingen aannamen. Vergeleken daarbij voelde ik me een lomp trekpaard. Net gekookt en gegeten en afgewassen en nu wil ik niks meer! Fijn dat je er weer bent @Smaragd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...