Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Alcohol is net moeder de gans en wil je graag onder  haar veren hebben,  veilig en warm..  je moet door de periode heen van je protest  het beste is en blijft niet drinken.. nooit gedacht dit te kunnen zeggen . Het levert je uiteindelijk meer op en die emoties neem ik zelf  er maar bij..    ik heb ook weer vele triggers met name van uit mijn werk weer gerotzooi.  Maar nee ik zoek de vodca niet als oplossing.  Het helpt geen bal ..  gelukkig is mijn lichaam niet in protest  sterkte ietje.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar als je weet dat je eraan kapot gaat dan moet je wel toch? Niet alleen voor jezelf maar ook voor je naasten. Ik wil niet meer drinken nu omdat ik me mega rot voel, maar ik weet ook dat er weer momenten komen dat ik het wel weer wil, en op die momenten moet ik sterk zijn en het niet doen... En hopelijk wil ik het dan op een gegeven moment ook niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net een ochtendje met z'n allen tuinieren gehad
Algemeen onderhoud moeten we op vaste tijden met z,n allen doen
en ach, het was vanochtend droog, en met z'n allen buiten koffie drinken heeft ook wel wat

En voorlopig, voor de zoveelste keer weer storm en regen voorspeld
En de tuin is al zo'n zwembad geworden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaartje,

Sterkte
|Niet leuk, die pijn )
Maar wel super knap dat je al op 2 maanden zit
die kan je voorlopig in je zak steken he

En voor Smaragt; het beste, snel herstel toegewenst

Ietje,

ook jij sterkte
voel je craving
niet leuk, maar doorbijten
Mij helpt dan het filmpje van Els Noorlander goed
ik denk dan; oh ja, daar komt het door ! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Sowhat, exact waar ik ook mee aan het experimenteren ben. Eigenlijk komt het neer op dit forum loslaten. Na zoveel jaar zou dat toch
makkelijk moeten kunnen. Maar niets is minder waar. Na me jarenlang met van alles en nog wat bemoeid te hebben merkte ik dat ik hier niet
meer pas. Ik voeg niks meer toe en voor mij is inleven in hoe moeilijk het in het begin allemaal was steeds moeilijker. Het alcoholvrije leven is
zo vanzelfsprekend geworden dat ik soms zelfs moet fantaseren hoe moeilijk stoppen is/was... :(. En toch is dit forum zó een deel van me
geworden dat ik het meelezen niet zomaar kan stoppen.
Ik merk wel dat het niet meer reageren, ondanks dat m'n vingers soms jeuken, enorme rust geeft. Drama is er altijd wel geweest maar ik heb ook
de indruk dat je de laatste jaren zónder drama niet echt meer mee kunt doen. Naast alle drama vind ik het ook steeds moeilijker worden om niet
iets te zeggen wat tegen schenen en op tenen trapt. Dus ik ben aan het afkicken. Ik heb destijds verslag gedaan van mijn weg van herstel en daar
veel reakties op gekregen die me, door me af en toe aan het twijfelen te brengen, verder hebben geholpen, die m'n ogen open hebben gehouden.
 

Ik denk dat ik me zo nog even op het jaarpact ga (laten) zetten. Komt m'n naam toch nog ergens af en toe voorbij... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de regenbui stap ik op de fiets voor mijn middagrondje fietsen & fitness, dacht ik zonet.
Tijdens mijn ochtendrondje scheen het zonnetje.
Na een paar honderd meter tegen de wind in gefietst te hebben dacht ik, een warme douche is ook wel lekker.
Ik ga zo meteen dus lekker douchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roberto:

Na de regenbui stap ik op de fiets voor mijn middagrondje fietsen & fitness, dacht ik zonet.
Tijdens mijn ochtendrondje scheen het zonnetje.
Na een paar honderd meter tegen de wind in gefietst te hebben dacht ik, een warme douche is ook wel lekker.
Ik ga zo meteen dus lekker douchen.

Na een warme douche en wat muziek luisteren klaarde het weer opeens op.
Kon ik toch nog net mijn middagrondje doen, met mooi uitzicht.
Ondergaande zon en opkomende maan.
Straks een raspatatje mét en een kaassoufflé.

Fitness-weer.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...