Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Vrijdag 28 februari 2020

Aanbevolen berichten

tja..... ik weet ook niet goed wat ik moet schrijven. "zwijg dan", zou ik in andere gevallen zeggen.

dus ik zwijg maar even hardop....... 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wát een grafsfeer hier!  

Maar even een anekdote: verleden week zei kleindochter dat ze later met haar broertje wilde trouwen ( smelt:heart:). Ik zei haar dat dat niet mag omdat ze familie van elkaar zijn. Zei ze: maar waarom mocht jij dan wél met opa trouwen??  :D:lol::D:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Broccoli, aardappelen en rundvlees. We hebben deze week een beetje teveel pasta en zó gegeten ( lekker snel klaar en makkelijk), nu maar even iets gewoons. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zat net te bedenken wat ik eens even zou gaan tikken want idd hier hangt een soort van spanning..niet fijn.(dacht dat het aan mezelf lag)

Heerlijk die kinderbabbels altijd he Nancy? Die van mij dan ook zo.. geweldig.:)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Al dat alcoholgerelateerde drama doet me vaak aan thuis denken, aan de drama's van mijn ouders van vroeger. Ik voel me er altijd een beetje een ongemakkelijk kind bij, dat gewoon behoefte heeft aan iets leuks.   Of in ieder geval dit niet.  Terwijl de borden door de kamer vliegen gewoon doorspelen met de barbies. 

Geen oordeel over de drama''s overigens, als ik er maar niks mee hoef.  Kan er niks mee.  Ja rot wel,  en gun iedereen dat het anders was, maar het is zoals het is.  Voor mij dan. 

Ik ga uit eten, Indiaas, en daarna het museum in met dochter. 

bewerkt door Etty

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hondje gaat hier niet zo goed. Werd 19 nov geopereerd. ( patella luxaties) Later dierfysio. Maar ze heeft opnieuw last van haar linkerachterpootje. De DA beslist na controle maandag of de 2e operatie dinsdag aan het andere pootje wel door kan gaan. Nu advies haar zo min mogelijk te laten lopen. Zo sneu

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk, nou komen de berichten. Dus voor eenieder die zich ooit afvroeg waarom die vragen naar het avondeten vandaan komen: het verbindt :lol:

( hoewel ik een ongelooflijke hekel heb aan het woord Verbinden: het is zo'n modewoord, blggggg....en wordt te pas en te onpas gebruikt). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Etty:

Geen oordeel over de drama''s overigens, als ik er maar niks mee hoef.  Kan er niks mee.  Ja rot wel,  en gun iedereen dat het anders was, maar het is zoals het is.  Voor mij dan. 

Mooi gezegd, Etty. Zo sta ik er eigenlijk ook in. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Ties:

Grafstemming is ook wel een beetje logisch toch, nu? 

Welnee Ties, we hebben dit vaker meegemaakt.  Loslaten is de kunst. Geniet van je shoarma. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is ook niet wat Smaragd wil hoor....gewoon doorgaan lieverds.
Hij komt vast wel weer terug. Ik zal alleen updaten als het echt belangrijk is en intussen verder doorgaan hoor..

Ik moet eigenlijk eerst het aanrecht netjes maken voor ik straks kan koken:D
Maar ik heb geen zin..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan zal ik als laatste ook nog even toevoegen dat z"n partner me op het hart gedrukt heeft vooral positief te blijven (ook vooral voor jezelf) ondanks hoe rot het ook is.
Oke? Dan deel ik dat ook maar even voor wie er wat aan heeft. Verder hou ik erover op tot desnoods een volgende update of Smar zelf.

Ik zal toch maar even het aanrecht opruimen,vaatwasser aan enzo..anders kan ik niet eens koken zo een bende is het:blush::lol:

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@nancy wat een prachtige kinderlogica !

Ik vind het heerlijk om te kunnen zeggen dat ik me verveel vandaag! 
Had van de week de badkamer een grote opruim-beurt gegeven en ben net maar even naar Ikea geweest voor een paar 'prachtige' nepplantjes om het wat op te fleuren.
Ik hou niet van nep, maar ik weet anders zeker dat het in plaats van sfeervol al heel snel verdord gaat zijn,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook die nepplantjes van aekI ( merknamen moeten omgekeerd hier, tenminste, dat was voorheen altijd zo l.o.l.), in mijn badkamer! Makkelijk hoor, even de sproeier erover, klaar. 

En ik verveel me ook. Vandaar veelvuldig hier, haha! Nu maar even richting keuken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Ties:

Ach gosh @Klaartje nog een pup? Sterkte maar...

Nee geen pup meer. 7 jaar. In mijn vorige woonplaats vond de DA het nodig te opereren. Hier in xyz willen ze juist opereren zodra hondje uitgegroeid is. Dus met zo'n anderhalf. Heette niet aangboren, maar is het wel degelijk. Blijkt de ware reden te zijn dat de fokster ( rashondje) dit zeker geweten heeft. Maar daar kopen we niks voor. Ik vind dit zo sneu. Want ze heeft echt weer pijn.  

Effe off topic maar wilde t ff kwijt.

bewerkt door Klaartje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nepplantjes... ik kocht er een aantal voor mijn moeder. Ook een nep plantenschaal/plantenstuk. Ze mocht in het tehuis geen echte planten hebben. Broer nam ze na haar overlijden naar mij mee terug. Dus nepplantjes met extra " betekenis". In de badkamer heb ik ook sinds ik hier woon een nep groene plant. Doet het nog steeds goed:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ff kijken wat er met onze Smaragd aan het handje is.

Verder mag ik, vanwege de oververmoeidheid een tijdje geen Simvastetine (cholesterol ) meer slikken. Even kijken of die moeheid daar vandaan komt. Pffffftttttt ik hoop het, dan weten we waar het vandaan komt. Die verrekte moeheid kan ik helemaal niet gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...