Spring naar bijdragen

Hoe lang hou je last na stoppen


Risje

Aanbevolen berichten

Na 6 weken nu vandaag gestopt nog steeds regelmatig een druk op mijn hoofd en trillen en schokken van mijn hoofd als ik lig. Wil zo graag weer wat ondernemen maar alles roept angst op wat is de prijs, maar als ik op de bank blijf liggen komt het trillen ook alleen minder heftig.. Merk dat ik ga isoleren wat ook niet goed is. Wil weer opbouwen met werk.. Maar hoe? 

Volgende week bedrijfsarts. Wordt er knetter van. Kreeg ook nog te horen dat een collega mijn baan wel wilde omdat het zo onzeker is wanneer ik er weer ben. Pff. Ja zegt mijn leidinggevende je wilde mischien toch wat anders doen.. Je moet ook aan de continuïteit van het werk denken 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is helaas niet te zeggen. Misschien heb je geluk en is het over een paar weken beter. Misschien heb je pech en voel je je nog maanden zo. Dat is voor iedereen verschillend. Het enige dat voor iedereen hetzelfde is, is dat je zal herstellen. De weg hoe en hoelang is voor iedereen verschillend, dus niemand kan daar een antwoord op geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Risje, ben je nu ook bezig met je burn out die je acht maanden hebt zitten verdoven met oxazepam?
Op de bank gaan liggen heeft natuurlijk geen zin.
Ga naar buiten, wandelen, fietsen of wat dan ook.
In ieder geval letterlijk in beweging komen, dat doe ik zelf ook.

En over die burn out: ik weet niet wat de reden was, maar misschien is het inderdaad beter om iets anders te zoeken?
En nog wat: je bent nu weer een draadje over hetzelfde begonnen.
Dat komt op mij over als blijven steken, voor jezelf weglopen, of zoiets.
Het is voor mij in ieder geval niet erg overzichtelijk.

ps die hyperacusis is bij mij zowel gisteren als vandaag weg, geen idee of dit zo blijft.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Risje 

Ik snap dat die afspraak met bedrijfsarts spannend is. En dan ook zo vervelend dat je je nog niet beter voelt zonder medicijnen. 

Ik heb volgende week ook afspraak met bedrijfsarts en dan denk ik ik hoop maar dat ik nog wat extra tijd krijg. Ik heb enige weken geleden de griep gekregen en die sukkelt nu wat. Zit ook in burn out en in afbouw oxazepam.  Dus mijn lichaam doet zijn best. Maar het duurt allemaal best lang. 

Maar de termijn  van de ziektewet tikt door. 

We komen er wel maar de weg gaat niet altijd zonder hobbels. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu al 2 nachten in letland bij mijn zoon. Gek genoeg geslapen zonder medicatie. Ochtend erg nerveus. Maar verder word ik gek van dat binnenwaarts trillen. Het lijkt net of een drilboor in mijn lichaam aanwezig is. Weet nou niet of het van alprazalom of imipramine komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

Ik ben nu al 2 nachten in letland bij mijn zoon. Gek genoeg geslapen zonder medicatie. Ochtend erg nerveus. Maar verder word ik gek van dat binnenwaarts trillen. Het lijkt net of een drilboor in mijn lichaam aanwezig is. Weet nou niet of het van alprazalom of imipramine komt

Ja dat trillen is vreselijk he.. Ik heb dat vooral als ik ga liggen heel erg met mijn hoofd.. Maar tussendoor voel ik het inwendige trillen ook.. Voel zelfs spierzwakte.. Nerveus ken ik ook.. Ontspannen is zo moeilijk he.. Wanneer stopt het denk ik steeds.. Fijn dat je geslapen hebt zonder medicatie...je bent nog aan het afbouwen zeker.. Trillen komt echt door medicatie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Risje:

Ja dat trillen is vreselijk he.. Ik heb dat vooral als ik ga liggen heel erg met mijn hoofd.. Maar tussendoor voel ik het inwendige trillen ook.. Voel zelfs spierzwakte.. Nerveus ken ik ook.. Ontspannen is zo moeilijk he.. Wanneer stopt het denk ik steeds.. Fijn dat je geslapen hebt zonder medicatie...je bent nog aan het afbouwen zeker.. Trillen komt echt door medicatie 

Heb jij ook last van overprikkelliing geluiden.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-2-2020 om 15:30 zei Doorgaan:

Risje 

Ik snap dat die afspraak met bedrijfsarts spannend is. En dan ook zo vervelend dat je je nog niet beter voelt zonder medicijnen. 

Ik heb volgende week ook afspraak met bedrijfsarts en dan denk ik ik hoop maar dat ik nog wat extra tijd krijg. Ik heb enige weken geleden de griep gekregen en die sukkelt nu wat. Zit ook in burn out en in afbouw oxazepam.  Dus mijn lichaam doet zijn best. Maar het duurt allemaal best lang. 

Maar de termijn  van de ziektewet tikt door. 

We komen er wel maar de weg gaat niet altijd zonder hobbels. 

 

Ja werken is bijna onmogelijk vind ik, met oxacepam heb ik in mijn burnout wel weer even kunnen werken paar uur... Maar was onderdrukking.. Steeds meer nodig...nu met medicijnen afbouw gewoon weer een nieuw probleem erbij he.  Laat je geen druk opleggen door de bedrijfsarts.. Ik vind dat ook moeilijk.. Mijn hoofd wil wel.. Maar dat lijf he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Risje:

Ja werken is bijna onmogelijk vind ik, met oxacepam heb ik in mijn burnout wel weer even kunnen werken paar uur... Maar was onderdrukking.. Steeds meer nodig...nu met medicijnen afbouw gewoon weer een nieuw probleem erbij he.  Laat je geen druk opleggen door de bedrijfsarts.. Ik vind dat ook moeilijk.. Mijn hoofd wil wel.. Maar dat lijf he. Zwaar ook nog de griep erbij.. Jee

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...