Spring naar bijdragen

40 dagen vasten


CoconutWoman

Aanbevolen berichten

Welke gebruik jij? 

Ik heb me verzet tegen het kopen. Ben niet gegaan. Had wel ontzettend veel zin in iets. Ijs gegeten. Het kon. Ik had ruinte in mijn dieet. Maar het bracht niet wat ik zocht hoor.

Ik ga mijn doel veranderen. Eten erbij. Daar matig in zijn  portiegrootte en alles moet op. Eentje mag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Insight timer en VGZ Mindfullness. 
Heerlijk om zo in slaap te vallen. 

Ik wil ook nog iets gaan toevoegen maar ik moet er nog over nadenken. 
Iets met een salade dieet en sporten. 
Ik ben erg aangekomen afgelopen weken en als het mee zit heb ik in augustus misschien een optreden. 


 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een app gevonden voor ondersteuning van alcohol 0
Met het roken is dat op die manier goed gelukt. Alcohol rommel ik al jaren mee. Misschien geeft dit het extra zetje. 
De app ziet er erg leuk uit met een handig overzicht en motivaties. 

Financien gaan goed. Komende week wat krap maar wel belangrijke zaken betaald. 
Poosje krap is niet erg. Ik heb eten in huis. 

Richten op nieuwe doelen, elke week een half uur sporten elke maandag en salade dieet die dag. 
Ik wil gaan zoeken naar een online pilates meeting. Al is het maar een kwartiertje. Steeds om dezelfde tijd. Dat geeft houvast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook weer meedoen, ben al lange tijd aan het rommelen op veel fronten en word daar ongelukkig en onzeker van.

Moet mezelf echt ertoe aanzetten om echt aan de slag te gaan, maar nu is het net als met alcohol: elke dag spijt en toch weer overnieuw beginnen :(.

Oplet-punten:

- gezond eten en veel minder ongezonde dingen naar binnen werken (soms lijkt het wel of ik de alcohol vervang door snaaien, zelfde dwangmatigheid)

- sport langzaam oppakken. Een online pilates iets vind ik een erg goed idee!

- hobby/passie oppakken, tijd voor mezelf inplannen.

Nu de alcohol vooralsnog uit mijn leven is, merk ik dat er een leegte achter gebleven is. Die op een constructieve manier opvullen ipv met suiker of series is mijn brede doel.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe online yoga lessen bij urban health life centre. Ze hebben ook een pilatesles en ook wat body pump. Erg leuke studio, voorheen ging ik er 2 x per week naar toe. Nu kan het dus online voor de helft van de prijs. Gewoon een tipje voor wie wil! 
www.urbanhealthlifecentre.nl

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een goede app gevonden om te starten met oefeningen. Een programma gemaakt die past bij mij, hoe ik het prettig vind. 
Ik heb echt wel een beetje houvast nodig en een dagelijks ritme. Hoeft niet strak maar wel dat ik elke dag een plan heb en vooral ook dat ik dat plan leuk vind en zin in heb. 
Verder gaat het goed. 
Alcohol 0
Roken 0 

Aan het lezen over alcohol. Wat dat nou eigenlijk met je doet. Best heftig. 
Op you tube een coach kanaal ontdekt die me kan helpen met een andere mindset. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow coconutwoman, goed bezig. 

Zou je mij de coach op yt willen doorgeven? Ik merk dat mij dat altijd erg helpt, inspirerende personen of podcasts oid om naar te kijken, luisteren en lezen. Andere tips zijn ook welkom. 

Ik heb zelf veel aan alle boeken, podcasts, meditaties van Michael Pilarzyck. 

En de suiker laten staan gaat mij zeer goed af. Zit alleen nog teveel op fb en Insta. Niet om te posten maar vooral lezen. En scrollen, veel scrollen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat het met jullie? 
Fijn dat je ook mee doet, Moeps! Zo motiveren we elkaar. 

Gister voor het eerst de sport app gebruikt. 
Echt leuk. Ik kan het helemaal aanpassen zodat het voor mij prettig en haalbaar is. 
Omdat er een "score" wordt bijgehouden is het motiverend. 
Andere zaken gaan goed. Financieel, meditatie, afvallen door meer rauwkost en vooral de tv uit de slaapkamer was een erg goed idee. 
Ik heb zelfs een appel gegeten, en dat was naturlijk hartstikke lekker. Hoe lang geleden was dat wel niet? 
Tientallen jaren! 
Wel veel graving naar alcohol. Gek is dat toch. Het roken boeit me niet terwijl ik dus echt altijd dacht dat ik daar veel moeite mee zou hebben om te stoppen. 
De alcohol blijft maar zeuren. Ik heb daar ook een app voor. Dat ondersteunt wel maar de monkey blijft maar op mn schouder springen zeurend om alcohol. 
Echt irritant. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...