Spring naar bijdragen

Zondag 23 februari 2020


Lynn86

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Lynn86:

Ik voel me zo angstig. De maandelijkse zooi is er weer en ik krijg dan zo onwijs veel angst. Paniekaanvallen. Rare gedachten. Wanhoop. Bah goede morgen trouwens

@Lynn86 goedemorgen ik baal hier. Kan er niet meer tegen. Angst was weg. Heb ik eindelijk een beetje goed geslapen. Wordt wakker met zwaar angstig zijn. Had het niet meer en inwendig trillen. Ook wanhoop. Geloof er niet meer in dat het overgaat. Zit te janken om deze ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Lynn86:

Ik voel me zo angstig. De maandelijkse zooi is er weer en ik krijg dan zo onwijs veel angst. Paniekaanvallen. Rare gedachten. Wanhoop. Bah goede morgen trouwens

Mijn pms gaat ook beginnen. Afgelopen maand hing ik over het balkon zo suïcidaal word ik ervan. Echt drama die hormonen. Nu heb ik een vreselijk hoofd. Rare gedachtes en wanhoop ken ik en ze trekken weg als t doorkomt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren niet zo goed geslapen. Maar ook niet dat ik niet sliep. Toch zo moe dat ik niet eerder heb gevoeld. In de middag rusten, werd ik wakker met een extreem raar hoofd. Overgeven huilen. Ik wist niet wat er in mn hoofd gebeurde maar het was vreselijk. Alsof alles flitste en teveel was. Doodenge sensaties in dat hoofd. Ik noemde het maar oorlog. Om 16 u werd t iets rustiger. Rest van de dag doodmoe. Vannacht geslapen ook 2x wakker en ochtend een nachtmerrie over suïcide. 

Nu minder moe maar een hoofd pfff. Alles is teveel om te verwerken. Alle laadjes zitten vol. Zwaar drukkend gevoel in dat hoofd. Geeft veel angst... 

Heb constant vervreemding van mezelf en de omgeving. Vette derealisatie en depersonalisatie. Vergeet en vergeet. Heel de dag door ben ik verward en vergeetachtig. Ik word er nerveus van. Mn geheugen is drama. Ik ging gister rusten en dan komen er opdringerige gedachtes over het verleden in mn hoofd. Alsof ik het nu meemaak. Gewoon leuke herinneringen. Over vakanties maar ik ga er in leven en dat maakt t heel naar. Alsof ik uit het hier en nu word getrokken. Herl eng. Het heden sla ik niet meer op en kan ik niet meer beleven of verwerken. 1 grote blur in dat hoofd. 

Ben bang dat ik straks niets meer weet. Het neemt steeds heftigere vormen aan. Paar maanden geleden was t nog beetje in de war. Ik vergat niets. Had niet constant last van mn hoofd. Langzaam aan werd t steeds een stapje erger. 

Ik leef momenteel in een breinhel. Ik ben zo moe. Ik weet ook niet meer waar het van komt. Angst vermoeidheid? Pillen? Ben teveel in de war om nog te snappen wat ik ben en gebeurd. 

Eergister was t in de middag en avond draaglijk. Geeft weer moed. Maar gister pfff ik weet het niet meer met dat hoofd. Denken doet pijn. Denken is zwaar. Ik ben zo moe in het hoofd. Ik kan niet meer. Vooral dat vergeten vind ik het ergst. Maakt me zo in de war. 

Sorry moet even klagen. Ik wil dingen doen maar het gaat niet. Het lukt niet. Zelfs apps die ik ontvang vind ik zwaar... Alles is teveel. Zwaar overprikkeld en ik ben bang. Ik vergeet alweer wat ik heb geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve meiden,

Doe vandaag dan een beetje rustig aan, misschien worden jullie daar wat rustiger van. Verder is het gewoon erg moeilijk.

Tja hier weer goed geslapen van 21.00 tot 8.30. Een hele ruk. Dadelijk een dagje naar 2 vriendinnen en een hond. Heb er heel veel zin in.

Moeten jullie nog iets doen vandaag?

Misschien je eens concentreren op tijden waarin jullie erg gelukkig waren, en weten dat dit ook in jullie zit. PPPPfffffttt ik weet het ook niet meer.:lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

@Lynn86 goedemorgen ik baal hier. Kan er niet meer tegen. Angst was weg. Heb ik eindelijk een beetje goed geslapen. Wordt wakker met zwaar angstig zijn. Had het niet meer en inwendig trillen. Ook wanhoop. Geloof er niet meer in dat het overgaat. Zit te janken om deze ellende.

Dan janken we samen even. Het is zwaar. Maar het wordt echt beter. Blijf geloven. Doe ik ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Mijn pms gaat ook beginnen. Afgelopen maand hing ik over het balkon zo suïcidaal word ik ervan. Echt drama die hormonen. Nu heb ik een vreselijk hoofd. Rare gedachtes en wanhoop ken ik en ze trekken weg als t doorkomt. 

Vervelend is dat. Voor mij is dit de eerste cyclus op 6mg en dus behoorlijk heavy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lynn86:

Ik voel me zo angstig. De maandelijkse zooi is er weer en ik krijg dan zo onwijs veel angst. Paniekaanvallen. Rare gedachten. Wanhoop. Bah goede morgen trouwens

Goede morgen @Lynn86.

Het is wel logisch dat je nu zo reageert, je hebt nu 2 mg Lorazepam minder en de afbouwverschijnselen zijn het hevigst als er iets in je lichaam gebeurt. Sterkte!

Mijn nacht was goed maar iets aan de korte kant. Geslapen van ongeveer 1 tot kwart voor 8. Gisteravond laat thuis na een gezellige avond met vrienden.

Het is hier overigens vreselijk rotweer. De carnavalsoptocht is afgelast, het regent oude wijven en het waait harder dan gisteren. Ik merk dat het aanhoudende slechte weer en de wind me nu beginnen te irriteren. We verlangen naar het lentezonnetje. Maart komt dichterbij laten we hopen dat het dan allemaal beter wordt, zowel met het weer, maar belangrijker: met jullie afbouw- en ontwenningsklachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste louisa 

Ik lees regelmatig je verhalen mee en lees hoe jij moet afzien.

Ik heb begrepen dat je een hoge dosis lorazepam gebruikt en wacht op afspraak bij radboud. 

Mag ik je vragen waarom je niet zelf al bent begonnen met afbouwen?  Mag dat niet. Volgens mij kunnen je klachten niet erger worden dan ze al zijn.  

Ik hoop dat ze je in het radboud niet te snel willen laten afbouwen.

Veel sterkte en hou vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Roberto:

Heb je al helder wat je wel/niet wilt?

@Roberto Lief dat je even aan me denkt. Dat doet me zo goed, dat iemand mijn onzekerheid begrijpt en mij een hand toesteekt... 

Ik wil heel graag de overstap maken naar diazepam, maar dan geleidelijke vervanging van Oxazepam, niet in één keer. Of de Zolpidem meteen in dat proces moet worden meegenomen, laat ik liever aan de arts over, daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. 

Ik hoop, dat de vervanging van een kortwerkende benzo door een langwerkende de ontwenningsklachten wat milder zullen maken, plus het voordeel van de makkelijker te taperen doses va Diazepam (2 mg tabletjes....) . 

Tot zover mijn voorbereiding op morgen. Ik heb het op schrift staan, zodat ik niks vergeet te noemen of te vragen. 

 

bewerkt door JohannaEliesje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Cyclad58:

Goede morgen @Lynn86.

Het is wel logisch dat je nu zo reageert, je hebt nu 2 mg Lorazepam minder en de afbouwverschijnselen zijn het hevigst als er iets in je lichaam gebeurt. Sterkte!

Mijn nacht was goed maar iets aan de korte kant. Geslapen van ongeveer 1 tot kwart voor 8. Gisteravond laat thuis na een gezellige avond met vrienden.

Het is hier overigens vreselijk rotweer. De carnavalsoptocht is afgelast, het regent oude wijven en het waait harder dan gisteren. Ik merk dat het aanhoudende slechte weer en de wind me nu beginnen te irriteren. We verlangen naar het lentezonnetje. Maart komt dichterbij laten we hopen dat het dan allemaal beter wordt, zowel met het weer, maar belangrijker: met jullie afbouw- en ontwenningsklachten. 

Dankjewel @Cyclad58 ik hoop ook echt dat het zonnetje vaker gaat komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JohannaEliesje:

@Lynn86 Precies, ik huil even met jullie mee.... Probeer de ‘benzo-leugens’ in je hoofd niet te geloven. Blijven geloven dat het beter wordt. Hoe lang duren de symptomen bij jou meestal na zo’n mindering?

Toch wel een poosje. Verschillend. Ik vind het op deze 6mg best lastig. Ik ben echt veel duizelig en dol in m'n hoofd. Ook de bekende hartoverslagen en angst is aanwezig. Heb vandaag toch getraind en ben met een gezond voedings schema bezig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Louisa:

Gisteren niet zo goed geslapen. Maar ook niet dat ik niet sliep. Toch zo moe dat ik niet eerder heb gevoeld. In de middag rusten, werd ik wakker met een extreem raar hoofd. Overgeven huilen. Ik wist niet wat er in mn hoofd gebeurde maar het was vreselijk. Alsof alles flitste en teveel was. Doodenge sensaties in dat hoofd. Ik noemde het maar oorlog. Om 16 u werd t iets rustiger. Rest van de dag doodmoe. Vannacht geslapen ook 2x wakker en ochtend een nachtmerrie over suïcide. 

Nu minder moe maar een hoofd pfff. Alles is teveel om te verwerken. Alle laadjes zitten vol. Zwaar drukkend gevoel in dat hoofd. Geeft veel angst... 

Heb constant vervreemding van mezelf en de omgeving. Vette derealisatie en depersonalisatie. Vergeet en vergeet. Heel de dag door ben ik verward en vergeetachtig. Ik word er nerveus van. Mn geheugen is drama. Ik ging gister rusten en dan komen er opdringerige gedachtes over het verleden in mn hoofd. Alsof ik het nu meemaak. Gewoon leuke herinneringen. Over vakanties maar ik ga er in leven en dat maakt t heel naar. Alsof ik uit het hier en nu word getrokken. Herl eng. Het heden sla ik niet meer op en kan ik niet meer beleven of verwerken. 1 grote blur in dat hoofd. 

Ben bang dat ik straks niets meer weet. Het neemt steeds heftigere vormen aan. Paar maanden geleden was t nog beetje in de war. Ik vergat niets. Had niet constant last van mn hoofd. Langzaam aan werd t steeds een stapje erger. 

Ik leef momenteel in een breinhel. Ik ben zo moe. Ik weet ook niet meer waar het van komt. Angst vermoeidheid? Pillen? Ben teveel in de war om nog te snappen wat ik ben en gebeurd. 

Eergister was t in de middag en avond draaglijk. Geeft weer moed. Maar gister pfff ik weet het niet meer met dat hoofd. Denken doet pijn. Denken is zwaar. Ik ben zo moe in het hoofd. Ik kan niet meer. Vooral dat vergeten vind ik het ergst. Maakt me zo in de war. 

Sorry moet even klagen. Ik wil dingen doen maar het gaat niet. Het lukt niet. Zelfs apps die ik ontvang vind ik zwaar... Alles is teveel. Zwaar overprikkeld en ik ben bang. Ik vergeet alweer wat ik heb geschreven.

Hey weet je ook de oorzaak dat het savonds beter gaat is dat toevallig na het avondeten? Ik heb dat namelijk ook maar duidelijk omdat ik dan de meeste voedingstoffen tot me krijg en dus ook meer energie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei JohannaEliesje:

Hoelang is bij jou ‘een poosje’? Ik heb nu al langer dan twee weken klachten, eigenlijk de hele dag door, is dat normaal?

Niemand kan zeggen hoe lang de klachten duren. Dat is per persoon verschillend. 2 weken vind ik persoonlijk heel erg kort, je mag blij zijn als het daar bij blijft en je niet jaren in de shit zit, zoals velen hier op t forum. Dus na, 2 weken is zeker niet abnormaal. 

Ik ken je persoonlijke situatie niet precies meer, maar als je echt goede ondersteuning/uitleg en advies wilt, kun je het beste Kannietmeer een pb sturen. Misschien kan zij iets voor je betekenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JohannaEliesje:

Hoelang is bij jou ‘een poosje’? Ik heb nu al langer dan twee weken klachten, eigenlijk de hele dag door, is dat normaal?

Ja bij mij duurt het wel langer soms wel weken maar dat is bij iedereen verschillend. Als ik denk dat ik het geestelijk weer aankan ga ik verder met de afbouw. Is ook sterk afhankelijk van hoe het gaat in mijn omgeving of er stress mee speelt of dat het rustig is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JohannaEliesje:

Tot zover mijn voorbereiding op morgen. Ik heb het op schrift staan, zodat ik niks vergeet te noemen of te vragen. 

 

@JohannaEliesjeMijn tweede vraag zou zijn: heb je het ook op schrift staan?
Dat heb je dus al gedaan, goed zo.
Ik ben nieuwsgierig wat er morgen uit dat gesprek komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lynn86:

Ja bij mij duurt het wel langer soms wel weken maar dat is bij iedereen verschillend. Als ik denk dat ik het geestelijk weer aankan ga ik verder met de afbouw. Is ook sterk afhankelijk van hoe het gaat in mijn omgeving of er stress mee speelt of dat het rustig is. 

@Lynn86Dank je voor je eerlijke antwoord. Het is zwaar, hoor ik wel. Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Doorgaan:

Beste louisa 

Ik lees regelmatig je verhalen mee en lees hoe jij moet afzien.

Ik heb begrepen dat je een hoge dosis lorazepam gebruikt en wacht op afspraak bij radboud. 

Mag ik je vragen waarom je niet zelf al bent begonnen met afbouwen?  Mag dat niet. Volgens mij kunnen je klachten niet erger worden dan ze al zijn.  

Ik hoop dat ze je in het radboud niet te snel willen laten afbouwen.

Veel sterkte en hou vol!

Ik heb 13.5 naar 13.25 gedaan maar Erik Paling zei wacht op opname in Radboud. Op de begeleiding. Dus dat neem ik maar voor lief.

Maar mn hoofd is zo klote en vreselijk dat ik afbouwen eng vind. Dat het hoofd erger wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...