Spring naar bijdragen

Zondag 23 februari


Lieke7777

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Reacher:

Ik zit in de overgang :angry:Daar is alles mee gezegd. Het ene moment ben ik blij met de hele wereld,  springen te tranen me in de ogen omdat er een bloempje tussen het beton tevoorschijn komt. Het andere moment zijn er angstaanvallen. Opvliegers.

Ach das k.

Opvliegers heb ik gelukkig nog niet. Lijkt me verschrikkelijk

Dat van dat bloempje? Zo herkenbaar :D

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei ja die overgang Reacher
een vd naarste periodes uit mijn leven.
maar je komt er wijzer uit he, zegt men☺
en erna is er rust♥
Hier gaat het redelijk, met mij erg goed mag ik wel zeggen,
maar wel in een zorgelijke fase om de kinderen.
En dat voelt soms een beetje als levenslang hebben,
maar meestal houden loslaten en liefde voelen me op de been
als moeder zijnde.
Er is altijd meer aan plussen dan aan minnen en dat is mijn grootste les
daarin want van nature zie ik altijd eerst wat er fout zit, eer (en als..) ik
de positieve dingen zie/voel. Dat begint te kantelen gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja!!! Woonden we maar in dezelfde straat! We zouden de hele boel op stelten zetten. Al was het maar omdat we beiden zouden staan huilen bij een bloempje op het trottoir.  
veel plezier met je dochter! Wat ik van haar lees is ze een bijzondere jonge vrouw en een lieverd! 
 

 

bewerkt door Reacher
Jonge vrouw toegevoegd. Anders staat het een beetje raar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zorg voor kinderen is vaak groter dan het eigen geluk he LJ. Of zozeer met elkaar verstrengeld...

Gaat het hen niet goed?

Fijn dat het met jou als persoon goed gaat. Als ik half zo wijs wordt na de overgang als jij dan weten de mensen om mij heen niet wat ze overkomt :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Veel plezier in Nederland @bumperjim

Lekker gewerkt afgelopen nacht, nog 2 te gaan.

Mijn collega van de nacht, een jonge dame van 29, bracht mij thuis. Ze heeft sinds vorige week haar rijbewijs. Ze wil veel oefenen, rijden etc. Logisch. En heel erg lief van haar, het regende en waaide echt heel hard hier. Zo lief aangeboden, ze moest er zelfs voor omrijden.

Snap dat ze pas haar rijbewijs heeft  maar wat reed ze eng. Heel hard, scherp de bochten nemen, motor sloeg een paar keer af. En maar kleppen en mij aankijken tijdens het kleppen. Zat echt gespannen in die auto naast haar. Dood eng. Ook af en toe een paar keer gegild toen ik dacht dat ze bijna ergens tegen aan reed. Ze nam stoepranden mee.

Zo lief bedoeld maar morgen ga ik weer op de fiets. Ze wilde mij morgen weer thuis brengen en ook ophalen. Probeer niet te betuttelen en dingen te zeggen want ze heeft immers haar rijbewijs gehaald. Zo trots als een pauw. Maar aan mijn reactie zal ze wel gemerkt hebben, dat ik het niet prettig vond :lol:

Ik ga lekker slapen nu, dat is lekker met dit weer.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het nodig hebben. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd ik vergeet zo ook nooit een rit die ik maakte bij een vriendin in de auto. Zij had ook net haar rijbewijs. Nu rijdt ze niet meer....

Ik ben ook niet zo'n bestuurder. Gil altijd zelf. Maar anderen zeggen dat ik goed rijd. Ik vind het eng. Voelt als controle loslaten  ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén van de grote voordelen van stoppen met alcohol is voor mij dat ik op zondag niet wanhopig tot 12 uur moet wachten
tot de buurtsuper open gaat om een pak wijn te kunnen halen.
Of nog erger: al hyperventilerend op de fiets naar de stationskiosk, die al eerder open is, om een fles wijn te scoren.
En op de terugweg na een paar honderd meter midden op straat de fles al  aan mijn mond te zetten.
Om alvast wat slokken te nemen om mijn hyperventilatie aanval weer een beetje onder controle te krijgen.

Zonet ben ik om 12 uur wel op de fiets gestapt.
Niet richting buurtsuper, maar gewoon een rondje fietsen, net als gisteren.
Halverwege heb ik een container ontdekt met afgedankt bakstenen.
Daar neem ik dan een tas vol van mee om iets leuks van te maken in mijn tuintje.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Marika:

Gaat het slapen ook weer wat beter?

@Marika, ja het slapen gaat beter ook al was het niet slecht.
Ik kan niet goed tegen minder dan 8 a 9 uur slapen.
Dan ga ik overdag inhaaldutjes doen.
Dat sta ik mijzelf toe, maar is voor mij niet goed.

Als ik mij een beetje moe voel kan ik beter in beweging komen i.p.v. een dutje te gaan doen.
Zodat ik lichamelijk moe ben 's avonds.
Ik heb een fitness apparaat in de kringloop gekocht.
Daar ga ik dan op staan en trap 100 x rechts en links, een soort van stilstaand fietsen.
Dat pept mij weer even op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Terug van een heerlijk weekend weg. Maar ik moet bekennen dat ik gedronken heb. Heb het bij 3 glazen gehouden en daarna was het genoeg. Ik heb er geen spijt van omdat ik op tijd ben gestopt, eerlijk gezegd voelde ik dit al een beetje aankomen,  was met mezelf gaan onderhandelen en dat is al niet handig. Weet niet goed hoe nu verder, ga ik nog even niet over nadenken, maar voorlopig weer even dag voor dag. Zal @Bob vragen me van het jaarpact te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Roberto:

Eén van de grote voordelen van stoppen met alcohol is voor mij dat ik op zondag niet wanhopig tot 12 uur moet wachten
tot de buurtsuper open gaat om een pak wijn te kunnen halen.
Of nog erger: al hyperventilerend op de fiets naar de stationskiosk, die al eerder open is, om een fles wijn te scoren.
En op de terugweg na een paar honderd meter midden op straat de fles al  aan mijn mond te zetten.
Om alvast wat slokken te nemen om mijn hyperventilatie aanval weer een beetje onder controle te krijgen.

Zonet ben ik om 12 uur wel op de fiets gestapt.
Niet richting buurtsuper, maar gewoon een rondje fietsen, net als gisteren.
Halverwege heb ik een container ontdekt met afgedankt bakstenen.
Daar neem ik dan een tas vol van mee om iets leuks van te maken in mijn tuintje.

Roberto ja ik hield het nog net vol om de deur binnen te komen en met mijn jas nog aan glas pakken en snel dat eerste glas wegwerken:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verjaardag was gezellig,men vroeg wat ik wilde drinken en toen werd er een rode fruitsap ingeschonken (omdat ik niet wist wat ik wou)Toen zei ik gewoon oh nee doe maar geen rode sap,geen enkel probleem niemand keek raar op,geen vragen:) dus heb ik t maar zo gelaten.Het is voor mij prima afgelopen,ooit ga ik het misschien zeggen.Geen vragen over het telefoongesprek van de afgelopen week.Ik ben naar huis gegaan en moest een supermarkt langs waar ik dan altijd een fles haalde voor thuis ik ben er rustig langs gelopen.Ik heb vandaag gewonnen van die duivel en morgen heb ik ook een plannetje om hem even te omzeilen.Tot morgen en ik kreeg nog een eenvoudige tip:een van de gasten sliep nooit erg goed en sinds 2 weken eet ze een uur voor het slapengaan een banaan en ze slaapt de hele nacht door,ik heb al bananen gehaald en ik ga het proberen.Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...