Spring naar bijdragen

Gewicht pillen in ongelijk en geeft problemen


Ometon

Aanbevolen berichten

Denk dat ik weet waarom ik instabiel ben 
De pillen hebben allemaal niet hetzelfde gewicht 
Soms 0.156 soms 0.150 soms 0148 
Dat zijn grote verschillen als je per keer niet meer dan 0.001 mag afbouwen per dag. !!! 
Die zijn verschillen van 0.004 of 5 per dag door verschil in pil gewicht 
Lijkt mij logisch dat je dan dus instabiel raakt vanconstante schommeling in sterkte medicatie

Ga vanaf nu elke pil exact wegen deed ik nog niet want ik ben nog niet aan het afbouwen wacht op andere weegschaal en op stabiliteit 

Denk nu dat  verschil  nieuwe pil Gewicht uit het flesje de oorzaak is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat denk ik ook ik had gisteren uit een kopje met een rand in het midden mijn 10 gr diazepam geslikt ben wel 5 x wakker geworden met een hele harde tinnitus  aanval die maar doorddntert, doodeng de volgende ochtend bleek er nog een beetje i  te zitten,ben de hele had dag gek geweest,en dan moet ik van de week van de 10 ging minderen nou dat zal wat worden,ik wordt nu al gek als ik er aan denk,ik lig nu op beden hoor de oorlog al in mijn hoofd,straks als ik wakker wordt iedere nacht om 1uurweet ik me weer geen raad door dat verscherpte geluid en de wind buiten,zo overprikkeld niet normaal wat moet ik doen ik kan niks het gebeurt gewoon zo eng,ken je dat gevoel, heb een slikangst vandaar,ben zo bang dat ik me weer zo verslik,daar is alle ellende mee begonnen,en ik voel gewoon de terug val ook al zeg ik niks tegen mij  man of familie,schaam me dood weer uitgedroogd dalijk,ben echt bang iemand tips voor die dicht geknepen keelgat van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...