Spring naar bijdragen

Hebben jullie dat ook?


Yollie

Aanbevolen berichten

Ik word gek van dat weinig slapen. 3 wk geleden 1 keer in 4 jaar tijd geslapen. Nu of helemaal niet of 2 a 3 uur. Ik heb geen angst meer maar wordt gek van inwendige trillingen aan de linkerkant van mijn lijf. Hebben jullie dat ook en stopt het een keer. Wanneer ga ik een keer weer goed slapen. Jullie kunnen me geen antwoord geven denk ik. Maar zoek erkenning dat het niet tussen mijn oren zit. Heb nog maar weinig xanax 0.75 en 50 mg ad imipramine. Ik ben niet eens depressief. Krijg steeds te horen van een goeie vriend als ik over weinig slaap heb of niet geslapen heb dat het niet kan en zegt dat ik depressief ben daarom die trillingen heb. Hij zegt dat ik de dokter wil uithangen. Ik heb besloten niet meer met hem te appen. Hij is zelfs ook doodziek. Hij is ten dode opgeschreven maar nog niet terminaal. Slikt wel 20 med voor Lepra. Dus ik heb ook met hem te doen daarom appte ik hem. Aub reageren jullie gauw want ik kan er niet meer tegen. Mijn psyhiater zegt doodleuk niet opletten. Ik kan niet geloven dat ik weer normaal zal slapen wanneer ik van mijn medicatie af ben. Ik heb al zo weinig.

bewerkt door Yollie
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yollie, misschien begrijp ik het verkeerd, maar heb je op eigen houtje je imipramine verminderd? Zo ja, dan is dat uiterst onverstandig. Je moet dat medicijn secuur en zorgvuldig afbouwen, onder begeleiding van een arts. 

Ik denk dat dat en de afbouw van de Xanax, gevoegd bij je onregelmatige inname van Quetiapine, de boosdoener is wat betreft je trillingen en misschien ook van het slechte slapen. Ik ben geen arts, maar ik weet wel dat psychofarmaca niet bedoeld zijn om mee te "spelen". Deze moeten stipt worden ingenomen en als je afbouwt, doe dat dan zorgvuldig  en niet lukraak. 

Ik kom misschien hard over, maar heb het beste met je voor. De manier waarop je nu bezig bent met je medicatie gaat je juist niet helpen vrees ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Cyclad58:

@Yollie, misschien begrijp ik het verkeerd, maar heb je op eigen houtje je imipramine verminderd? Zo ja, dan is dat uiterst onverstandig. Je moet dat medicijn secuur en zorgvuldig afbouwen, onder begeleiding van een arts. 

Ik denk dat dat en de afbouw van de Xanax, gevoegd bij je onregelmatige inname van Quetiapine, de boosdoener is wat betreft je trillingen en misschien ook van het slechte slapen. Ik ben geen arts, maar ik weet wel dat psychofarmaca niet bedoeld zijn om mee te "spelen". Deze moeten stipt worden ingenomen en als je afbouwt, doe dat dan zorgvuldig  en niet lukraak. 

Ik kom misschien hard over, maar heb het beste met je voor. De manier waarop je nu bezig bent met je medicatie gaat je juist niet helpen vrees ik. 

@Cyclad het heeft geen zin om de quetiapine in te nemen omdat ik maar 1 uurtje op slaap. Ik krijg er ook nachtmerries van en mijn lichaam vraagt steeds een hogere hoeveelheid. De xanax doe ik onder begeleiding. De imipramine vind ik niet nodig want ik ben niet depressief. Ik blijf niet in bed liggen en sport en ga gewoon uit. Door de weeks doe ik mijn huishouden laat de hond uit. Wandel en studeer een beetje. Onthouden gaat wel moeilijker. Slecht Slapen en trillen is bij mij aan de hand. 3wk geleden heb ik maar 1 keer goed geslapen in 4 jr tijd. Met dezelfde dosis. Angst is niet meer aanwezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Yollie

Van wat jij schrijft herken ik alles,trillen,hoofd,nare gedachten,geen innerlijke rust,enz....mijn psychiater liet mij cold turk stoppen met xanax na 10 jaar inname,liet mij op 2 weken stoppen met AD,anafranil.

Vergeet ook niet dat het slechte slapen er echt bij hoort,ik ben nu 1 jaar xanax vrij en 4 maand AD vrij,en ik slaap nog niet zo als het moet,ik moet wel cyclad58 gelijk geven wat je stoppen betreft met je medicijnen,doe het echt kalm aan yollie,en idd het is een zware tijd,en idd soms ook moeilijk om je dagen te door komen,ik en alle anderen hier hebben het echt ook allemaal door staan,dus ook voor jou word het makkelijker meid,maar geduld is hier de hoogste raadgever,ik heb soms dagen achter elkaar fijne betere dagen,maar dan weer de slechtere dagen,maar het beterd echt. Dus blijven door gaan!!!

Liefs Angke xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Roeltje31:

@Yollie welk merk Alprazolam gebruik jij? Ik heb jaren Sandos gebruik maar was nu niet leverbaar. Nu het merk mylan gekregen. Nu een beetje bang dat die niet goed aan gaan slaan en beetje bang dat deze anders werken.

Nee hoor werkt prima. Alhoewel niet als je tolerant bent dan werkt niks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-2-2020 om 20:11 zei Angke:

He Yollie

Van wat jij schrijft herken ik alles,trillen,hoofd,nare gedachten,geen innerlijke rust,enz....mijn psychiater liet mij cold turk stoppen met xanax na 10 jaar inname,liet mij op 2 weken stoppen met AD,anafranil.

Vergeet ook niet dat het slechte slapen er echt bij hoort,ik ben nu 1 jaar xanax vrij en 4 maand AD vrij,en ik slaap nog niet zo als het moet,ik moet wel cyclad58 gelijk geven wat je stoppen betreft met je medicijnen,doe het echt kalm aan yollie,en idd het is een zware tijd,en idd soms ook moeilijk om je dagen te door komen,ik en alle anderen hier hebben het echt ook allemaal door staan,dus ook voor jou word het makkelijker meid,maar geduld is hier de hoogste raadgever,ik heb soms dagen achter elkaar fijne betere dagen,maar dan weer de slechtere dagen,maar het beterd echt. Dus blijven door gaan!!!

Liefs Angke xxx

@Dank je Angke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-2-2020 om 20:24 zei Roeltje31:

@Yollie welk merk Alprazolam gebruik jij? Ik heb jaren Sandos gebruik maar was nu niet leverbaar. Nu het merk mylan gekregen. Nu een beetje bang dat die niet aan gaan slaan en beetje bang dat deze anders werken.

@Roeltje31ik heb retard van pfizer. Retard en mylan betekenen volgend kortwerkend en langwerkend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-2-2020 om 20:24 zei Roeltje31:

@Yollie welk merk Alprazolam gebruik jij? Ik heb jaren Sandos gebruik maar was nu niet leverbaar. Nu het merk mylan gekregen. Nu een beetje bang dat die niet goed aan gaan slaan en beetje bang dat deze anders werken.

@Roeltje31 ik heb pfyzer retard. Mylan en retard betekenen volgens mij kortwerked en langwerkends 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...