Spring naar bijdragen

Jullie hulp nodig voor verandering


Annie87

Aanbevolen berichten

Hoi mede benzo strijders.

Als we willen dat er ooit wat gaat veranderen moeten we echt de handen ineen gaan slaan. Ik verwacht echt geen mega resultaten, maar hoe meer mensen gaan klagen en hun verhaal gaan doen, dan kan de overheid het niet meer gaan ontkennen. Van 1 verhaal zullen ze niet wakker liggen, 2 ook niet. Maar 100 of 1000 wordt lastiger te negeren! 
hoe kan het dat de Diane pil wel zo’n tijd in opspraak is geweest vanwege het trombose verhaal? 
 

ik heb vandaag het ministerie van volksgezondheid gemaild. Ze horen binnen 2 werkdagen te reageren. Over het grote farmaceutische schandaal. Dat informatie in bijsluiters niet klopt (zoals 4-6 weken gebruik) dat afhankelijkheid veel sneller optreedt. Dat mensen ernstig ziek worden op deze rommel en dit vervolgens niet erkend wordt door hun arts. Dat al deze mensen dezelfde ernstige klachten ervaren en dat na ontwenning dit langdurig aanhoudt en soms zelfs permanent lijkt te zijn. 
 

ik snap niet hoe het nog kan en wil weleens antwoorden van de overheid. 
 

ik heb niet de illusie dat ik dit alleen kan. Maar hoe meer mensen dit gaan doen, hoe beter. Ik heb ook zeker niet de illusie dat het middel van de markt zou verdwijnen maar misschien kunnen we wel kleiner denken; betere voorlichting, meer bekendheid, aanpassingen in bijsluiters etc etc. 
 

Het is maar een kleine moeite, een mailtje naar het ministerie van volksgezondheid. Hoop dat er meer willen zijn die dit gaan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Angke:

He Annie87

Ik wil dit zeker doen,ik ben wel van België,.

Mail ik naar volksgezondheid dan in België en Nederland? En aan wie richt ik het? 

Groetjes Angke xxx

Dan zou ik in jouw geval ook zeker België doen. Voor NL is dit het contact formulier; 

https://www.rijksoverheid.nl/contact/contactformulier

ik heb het gewoon gericht;

aan het ministerie van volksgezondheid

bewerkt door Annie87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Annie87:

Hoi mede benzo strijders.

Als we willen dat er ooit wat gaat veranderen moeten we echt de handen ineen gaan slaan. Ik verwacht echt geen mega resultaten, maar hoe meer mensen gaan klagen en hun verhaal gaan doen, dan kan de overheid het niet meer gaan ontkennen. Van 1 verhaal zullen ze niet wakker liggen, 2 ook niet. Maar 100 of 1000 wordt lastiger te negeren! 
hoe kan het dat de Diane pil wel zo’n tijd in opspraak is geweest vanwege het trombose verhaal? 
 

ik heb vandaag het ministerie van volksgezondheid gemaild. Ze horen binnen 2 werkdagen te reageren. Over het grote farmaceutische schandaal. Dat informatie in bijsluiters niet klopt (zoals 4-6 weken gebruik) dat afhankelijkheid veel sneller optreedt. Dat mensen ernstig ziek worden op deze rommel en dit vervolgens niet erkend wordt door hun arts. Dat al deze mensen dezelfde ernstige klachten ervaren en dat na ontwenning dit langdurig aanhoudt en soms zelfs permanent lijkt te zijn. 
 

ik snap niet hoe het nog kan en wil weleens antwoorden van de overheid. 
 

ik heb niet de illusie dat ik dit alleen kan. Maar hoe meer mensen dit gaan doen, hoe beter. Ik heb ook zeker niet de illusie dat het middel van de markt zou verdwijnen maar misschien kunnen we wel kleiner denken; betere voorlichting, meer bekendheid, aanpassingen in bijsluiters etc etc. 
 

Het is maar een kleine moeite, een mailtje naar het ministerie van volksgezondheid. Hoop dat er meer willen zijn die dit gaan doen. 

@Annie87ik ga dat ook doen. Je hebt mijn steun want ik word gek van inwendige trillingen hele dag door en slaap niet of 2 a 3 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Yollie:

@Annie87ik ga dat ook doen. Je hebt mijn steun want ik word gek van inwendige trillingen hele dag door en slaap niet of 2 a 3 uur.

Top Yollie, het niet slapen komt echt door de benzo’s. Je hersenen staan in een soort “aan” stand ofzo. Heel raar. Alsof je gewoon geen slaap hebt. Maar je wil zo graag slapen. Het komt echt door een verstoring in alle neurotransmitters. Het zit niet tussen je oren. Uiteindelijk zal je steeds beter gaan slapen na de afbouw. Hoe lang het duurt kan niemand zeggen. Veel sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Annie87:

Top Yollie, het niet slapen komt echt door de benzo’s. Je hersenen staan in een soort “aan” stand ofzo. Heel raar. Alsof je gewoon geen slaap hebt. Maar je wil zo graag slapen. Het komt echt door een verstoring in alle neurotransmitters. Het zit niet tussen je oren. Uiteindelijk zal je steeds beter gaan slapen na de afbouw. Hoe lang het duurt kan niemand zeggen. Veel sterkte 

@Annie. Ik heb net één hele lange mail gestuurd met mijn beklag over benzo en ad. Ik hoop dat meer zullen mailen. Kom op mensen!!! We moeten wat doen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha @Annie87, ik ga morgen op mijn vrije dag ook eens mailen. 

Top dat je dit initiatief genomen hebt.

Hoe gaat het nu met je? 

Super Ad! 
met mij gaat het eigenlijk vrijwel hetzelfde. Soms lukt het om even iets te doen. Vandaag heb ik eindelijk weer eens kunnen wandelen. De dagen ervoor helaas aan bed gekluisterd. Ik merk niet zozeer verbetering maar wel verandering. Het is meer alsof klachten soms wat veranderen. Dat klinkt een beetje vaag en is ook moeilijk uit te leggen. Zoals gevoelsstoornissen; die veranderen maar niet dat dat een verbetering is. 
hoe gaat het met jou? En thuis? Veel liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top dat jullie het doen!!!

Ik heb ook het interview van Tactus al gedaan,ik mail volgende week zeker naar België en Nederland,ik doe nog mijn best voor morgen,maar beloof het niet morgen mee met de kleindochter naar kinderarts en dan bezoek,dus zeker volgende week. Het word idd tijd dat er naar ons geluisterd word,en nog heel veel meer mensen,en niet alleen benzodiazepines maar ook AD,.

Zo lieverds een fijne avond nog toegewenst,liefs Angkexxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Annie87:

@Yollie nee ik ben bijna een jaar benzo vrij nu na 6 maanden gebruik inclusief afbouw. 
Onder gevoels stoornissen versta ik; paresthesien, hevige zenuwpijn, het gevoel alsof ik onder stroom sta. Het zijn diverse hevige sensorische sensaties. 

@Annie Ok dat heb ik ook. Niemand die mij begrijpt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

@Annie Ok dat heb ik ook. Niemand die mij begrijpt

Jawel hoor lieverd, wij begrijpen je wel. Van de artsen zal je weinig tot geen gehoor krijgen helaas. Maar die klachten beeld je je niet in. Is er familie die je begrijpt? Misschien helpt het als je je familie een van deze filmpjes laat zien? 

https://m.youtube.com/watch?v=2X6ZFmo3VBY

https://m.youtube.com/watch?v=y1FrgpK7qUI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-2-2020 om 22:46 zei Annie87:

Jawel hoor lieverd, wij begrijpen je wel. Van de artsen zal je weinig tot geen gehoor krijgen helaas. Maar die klachten beeld je je niet in. Is er familie die je begrijpt? Misschien helpt het als je je familie een van deze filmpjes laat zien? 

https://m.youtube.com/watch?v=2X6ZFmo3VBY

https://m.youtube.com/watch?v=y1FrgpK7qUI

@Annie87 dank je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...