Spring naar bijdragen

Donderdag 20 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Penny:

@Lika, ik nam daar vroeger tabletjes voor, dan kon je het uitstellen. Heb je nu niks meer aan natuurlijk.. Maar misschien voor de volgende keer.

Maar er is geen pijl meer op te trekken  wanneer voor mij. Ik ben er al weer mee verzoend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lika:

Maar er is geen pijl meer op te trekken  wanneer voor mij. Ik ben er al weer mee verzoend. 

Ahh ja, dat gebeurt dan natuurlijk. Was ik even vergeten. Bij mij is de hele “inboedel” jaren terug er al uitgehaald. Dus die hele periode van onregelmatige verassingen heb ik niet meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn papa kon ook best grappig zijn. Op t einde heeft hij een tijdje in t ziekenhuis gelegen met vocht in zijn longen. Hij kreeg toen voedsel via een infuus. Ik denk dat dat mede zorgde voor de dingen die hij zag of had die er niet waren. Zo vroeg hij ons om op te passen voor t gat in de grond en de hond eten te geven. Op t zogenaamde gat moesten we een kussen leggen (wat we deden)  en een hond hebben nooit gehad (maar we speelden t mee). Op een bepaald moment zei hij me dat de mensen die bij hem op de gang waren verdomd rijk waren. Ik vroeg hem waarom hij dat dacht. Nou elke ochtend roepen ze "miljaarde miljaarde" 

:D :D :D

Dat was ne goeie! Heel gevat..grappige pa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat
Citaat

Ik begin steeds meer te merken dat ik vrij chaotisch en van de hak op de tak bezig ben.
Daar moet verandering in komen, ik moet meer gestructureerd bezig gaan.
Niet meer alles tegelijkertijd en door elkaar doen.
Met als gevolg dat ik niets afmaak.

Zo da's heel herkenbaar, lijkt zoveel op mijn doen en laten!

Citaat

Wat leuk zeg @Lando, wat is het ervoor een? ‘S nachts nog vaak eruit dus?

Het is maltipoo genaamd Rocco, en ja dat zal wel weer voor de nodige afleiding zorgen :-)

WhatsApp Image 2020-02-20 at 13.46.42.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...