Spring naar bijdragen

Woensdag 19 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Sinds ik gestopt ben met alcohol, bijna drie weken geleden, is mijn bioritme in de war.
Ik ben nu bezig om een nieuw ritme op te bouwen, weet nog niet hoe precies.

Dagelijks houd ik een aantal dingen bij.
Hoe laat ik opsta en naar bed ga.
Hoe laat ik wat eet.
Hoe laat en hoelang ik beweeg of een dutje doe.
Et cetera.

Dat is nu nog vrij chaotisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Voor de derde keer al klaarwakker. Maar nu mag ik wakker blijven! Voel me alsof ik geen tijd te verliezen heb. Zo heerlijk en mooi hier. Wil alles doen, zien, ruiken en opzuigen. Voel me net een puppy. Nieuwe ervaring ook weer. Deze totale opwinding.

Nee. Vroeger in Parijs. Had ik het ook. De dag begint! Paris s'eveille.

Ik heb een soort Charlie Chaplin loopje ontwikkeld. Dan doen mijn kuiten niet zo'n pijn...

@fleurtjehet ijsje voor jou werd een dessert. Witte chocolade met Griekse yoghurt en mango coulis. (Lekkerste toetje ooit)

Plassen nu.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Vriend en ik hebben een leuk arragement geboekt voor vandaag ;

Rijden eerst naar een leuke locatie in de buurt
Daar krijgen we koffie met gebak en een wandel route uitgereikt
Dan 10 km. wandelen
bij terugkomst op dezelfde locatie, soep met broodjes !
nou, als dat niet leuk is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al een gigantische berg boodschappen gedaan
Je kan het maar binnen hebben :)
Veel gezonde dingen (groente, fruit,noten ,vis en water)
Knop is weer om, gewicht moet naar beneden

Werd gisteren door een client 10 jaar jonger geschat
(Misschien door al dat gezonde eten)
nou, mijn dag kon niet meer stuk, dat begrijpen jullie zeker wel :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik ook knap vind is Jopie die voor andere mensen opruimt en dan precies genoeg rommel overlaat om die mensen niet het gevoel te geven dat ze weer meer troep aan kunnen dragen. Geniaal! En ik heb geleerd waarom ik steeds mijn haarelastiek kwijt ben, ik heb er namelijk drie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kunst is om spullen op te bergen soort bij soort. Ik heb twee fijne leesbrillen. Een in een tas, en een leg ik (meestal) op een vaste plek. Maar ben ik net zo vaak kwijt.

Ik heb teveel lades en kasten, en spullen zijn niet allemaal logisch opgeborgen. Daar heb ik het afgelopen weekend werk van gemaakt en nu heb ik opeens ruimte; lege lades en opgeruimde planken. ^_^ Sommige dingen weggooien deden best een beetje pijn. Maar nu vind ik het heel prettig. 

Omdat ik geen kat meer heb vind ik het fijn om mijn huis ook te veranderen. Vloerkleedje gekocht, behangen, opgeruimd...

Februari lukt een stuk beter om niet te drinken. Ik zit er gelukkig weer goed in. Het beviel helemaal niet om weer vaker te drinken. 

En nu voortmaken, moet naar de mondhygiëniste. Had op mijn kop gehad van de tandarts. :blush:

 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allebei denk ik. Je neemt teveel rommel mee naar huis. Er komt alleen maar in, en nooit wat uit.

Bij mij is het zo dat ik veel spullen heb van mijn moeder. En van een moeder van een vriendin. Om maar wat te noemen. Je neemt het aan omdat je niet wilt dat het weggegooid wordt. En je denkt dat je het nodig hebt of dat het handig is, of mooi. Maar dan zie je dat je nu drie scharen hebt. En twee plakbandhouders, terwijl je nooit plakband gebruikt. Een doos punaises, terwijl je geen prikbord meer hebt. Een la met spelletjes terwijl alle kinderen in je omgeving zijn overgestapt naar gamen. Oplaadsnoeren van apparaten die je al weg hebt gedaan. Woordenboeken, reisboeken en encyclopedieën, terwijl je alles op internet zoekt. Je doet een kast open en beseft dat je niet eens weet wat er in zit, laat staan dat je het nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht hoorde ik iets omvallen in de keuken, dacht ik. Blijkt vanmorgen dat er een blik alcoholvrij bier is ontploft in de vriezer. :face-icon-small-shocked:

Ik denk dat dit betekent dat ik overgestapt ben naar water en thee, en dat dat alcoholvrije bier, in elk geval doordeweeks, niet zo nodig is. Had ik gisteren in de winkel gekocht en even koud willen zetten.

Het betekent ook een bierlucht in mijn keuken, en meteen maar even vriezer ontdooien en alles schoonmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt die lades en kastjes zeker weer snel dichtgegooid Bor. :D

<_< Bier stinkt, en bier-ijs is geen succes. Vorige maand heb ik bij de Italiaan een scroppino gegeten. Daar was ik altijd al eens benieuwd naar. IJs van prosecco en wodka. Het is zo van die andere fantasieën die je over alcohol kan hebben. Niet zo veel aan. 

Wat ik vanavond eet? Kippensoep. Zelfgemaakte, uit de vriezer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...