Spring naar bijdragen

Maandag 17 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Alles chili. Eerste kakkerlak van mijn leven gespot. Kinderen compleet uit hun dak over hoe gaaf het hier is. Zo anders. Lijkt wel een andere wereld. Leuk.

Ik.kwam het vliegveld uit, in de huurauto en opeens een flits. Straks in het hotel met een glaasje....

Niet gedaan natuurlijk. Het werd spa rood. Maar zo verraderlijk hoe het opeens weer kan oppoppen. Wat nou als ik hier niet met mijn gezin (die wegen dat ik niet drink) was geweest. Les: heb altijd een plan. Altijd.

Vandaag: appartement opzoeken. Kijken wat de rest wil doen. Ik vind alles goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik al verteld dat ik een nieuw wasmachien gekocht heb? Nou die heb ik dus gekocht. Na twee keer geannuleerd te hebben van MediaM. zijn ze uiteindelijk de 3e keer gekomen. Werd aangebeld en de bezorgers stonden aan de deur. Frauw Bolle hebben wasmachien voor jouw. O oké. Ik naar binnen en die gasten achter me aan. Werd de deur dicht gegooid en hoorde ik een heel hoog pieptoontje, IEKKKKKK hoend.

Tja als je bij mij binnen komt staat er een welkomstcomité van twee hele lieve enthousiaste chihuahua's en twee katten je op te wachten. "Hoent wek". Waren het Marokkanen.:o  Goed, honden in de slaapkamer, gasten binnen. Moesten ze de wasmachine in de kelder zetten. 3 treetjes omlaag. Nou dat deden ze dus niet bang voor beschadiging. Ook het kapotte wasmachien zijn ze zogenaamd vergeten. Ik wilde wel een schadeformulier invullen dat het risico groot was. Hebben ze naderhand op de zaak gezegd dat ik dat geweigerd heb. Viespeuken.

Dus iemand anders gebeld voor het oude wasmachien.

Wordt er gebeld. "Frauw Bolle" O o,. Wil ik ze binnen laten...………..juist ja dat gilletje "IEEEEEEEKKK Hoen..."ja ja ik weet het al. $%$%^*()):angry::ph34r:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Na de storm en de enorme hoosbui van gisteren nu droog en zelfs een zonnetje... 
En natuurlijk een bakje om de dag te beginnen. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

... maar je hebt wel mooi een nieuwe wasmasjien @bolletje, fijn. 
En ach, die jongens worden ook maar gestuurd en hebben zich gewoon te houden aan wat ze van bovenaf krijgen opgelegd... 

@Lika, ik hoop dat jullie een hartstikke fijn appartement hebben straks... 

@Ties, het gaat over, echt... 
@Roberto, petje af hoor, je gaat zo goed, volhouden, de balans zal ook weer komen... 

 

 

Dagpact
Roberto
Ietje
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei bolletje:

Had ik al verteld dat ik een nieuw wasmachien gekocht heb? Nou die heb ik dus gekocht. Na twee keer geannuleerd te hebben van MediaM. zijn ze uiteindelijk de 3e keer gekomen. Werd aangebeld en de bezorgers stonden aan de deur. Frauw Bolle hebben wasmachien voor jouw. O oké. Ik naar binnen en die gasten achter me aan. Werd de deur dicht gegooid en hoorde ik een heel hoog pieptoontje, IEKKKKKK hoend.

Tja als je bij mij binnen komt staat er een welkomstcomité van twee hele lieve enthousiaste chihuahua's en twee katten je op te wachten. "Hoent wek". Waren het Marokkanen.:o  Goed, honden in de slaapkamer, gasten binnen. Moesten ze de wasmachine in de kelder zetten. 3 treetjes omlaag. Nou dat deden ze dus niet bang voor beschadiging. Ook het kapotte wasmachien zijn ze zogenaamd vergeten. Ik wilde wel een schadeformulier invullen dat het risico groot was. Hebben ze naderhand op de zaak gezegd dat ik dat geweigerd heb. Viespeuken.

Dus iemand anders gebeld voor het oude wasmachien.

Wordt er gebeld. "Frauw Bolle" O o,. Wil ik ze binnen laten...………..juist ja dat gilletje "IEEEEEEEKKK Hoen..."ja ja ik weet het al. $%$%^*()):angry::ph34r:

Nou ja zeg en betaal je ook nog voor het leveren? Wat een koekenbakkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nieuwe week, frisse start, zo voelt het altijd op maandag
Was in januari een paar kilo afgevallen, mede door gezond eten en de dry januari
Zit er allemaal weer aan :(
Pfff, wat is een mens toch zwak he

Dus voor vandaag;

Dagpact;

Roberto
Ietje
Yvonne
Rapilos

( Wil je er ook bij Ties ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne, nou ik voel mij vandaag helemaal niet goed hoor.
Veel te vroeg opgestaan.
Weer een uurtje op bed gelegen, daarna twee boterhammen gegeten.
En nog een keer op bed gaan liggen en in slaap gevallen.
Ben net weer wakker geworden met weer hoofdpijn, nu maar 2 x paracetamol geslikt.
En mijn linkeroog is nu wazig.

Vorig jaar heb ik al een oogoperatie gehad.
Het andere oog is te verwachten binnen drie jaar.
Daar zit ik nu even niet op te wachten.
Bah, ik ga zo meteen maar even op de fiets boodschappen doen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Erg down/lamlendig gevoel terwijl de zon schijnt. Normaal neem ik elke avond de refusal maar ga het nu al innemen, vertrouw mezelf niet. Dan is de discussie ook meteen klaar, hap slik weg.

Heb griep/koorts. Kan er niet tegen om mij ziek te voelen. Voorheen had ik het weg gedronken, het zieke gevoel. Ja hoe ziek en zielig klinkt dat. 

Vond mezelf van het weekend wel stoer dat ik niet dronk(kon ook niet) tijdens een feestje. Ook totaal geen trek, kon op afstand ervan genieten hoe onsamenhangend en ik bepaalde gesprekken niet meer kon volgen. Blijf mij erover verbazen.Dan ben ik blij dat ik niet meer drink.  Zo deed/was ik ook als ik veel dronk. Al liet ik mij  nooit gaan op feestjes. Juist dan niet. Wel nadien thuis.

Fijne dag nog allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...