Spring naar bijdragen

Neurotoxiciteit


Annie87

Aanbevolen berichten

Hoe staan jullie hier tegenover? Ik denk namelijk dat al deze ellende gewoon een kwestie is van neurotoxiciteit. 
 

volgens Wikipedia is neurotoxiciteit; 

“Neurotoxinen zijn gifstoffen die de werking van het zenuwstelsel beïnvloeden. Meestal zijn het stoffen die de stofwisseling van neurotransmitters in of rond de synapsentussen de zenuwcellen ernstig verstoren. Daardoor raakt de impulsoverdracht tussen zenuwcellen of de impulsoverdracht van zenuwcellen naar spiercellen verstoord wat fatale gevolgen kan hebben.”

 

goh klinkt bekend he? Dit is toch ook hoe alle psychofarmaca werkt? 
ook op deze pagina vind ik zoveel herkenbare info:https://www.hersenletsel-uitleg.nl/oorzaken-ziektebeelden/vergiftiging-intoxicatie

er wordt constant gesproken van ontwenning maar persoonlijk denk ik niet dat het zo simpel ligt als alleen ontwenning, aangezien ikzelf en een hele hoop andere mensen dood en doodziek zijn geworden op de medicatie.. naar mijn mening sluit de medische wereld hier compleet zijn ogen voor. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi annie

Ik denk zeker dat dat allemaal meetelt.

Ik heb het niet uitgebreid gelezen maar ik ga als ik van de oxazepam af ben een ontgiftingskuur doen. Medicijnen maar ook bewerkte voeding en de lucht en leidingwater bevatten ook gifstoffen. 

Het belangrijkste volgens mij is je lichaam zo schoon mogelijk te houden.  Maar af en toe iets lekkers moet ook kunnen.

Dan hoop je dat alles naar behoren functioneert. 

Goede artikelen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Louisa:

Vandaar dat mijn zenuwstelsel overprikkeld is. Ik gebruik 13.5 mg lorazepam naast nog meer medicatie. Ik zocht op mijn klachten en kwam steeds op hersenletsel uit...

Ik denk ook echt dat het een vorm van hersenletsel en letsel aan het centrale en perifere zenuwstelsel is. Het is waarschijnlijk op te klein niveau voor de scans. Aangezien scans altijd goed terugkomen. Maar het is opvallend dat dit wordt gezegd over neurotoxiciteit en dat dat precies is wat de medicatie ook doet. Het zijn gewoon gifstoffen.... het vreemde is dat artsen het erkennen van alcohol en drugs, maar zodra ze zelf iets voorschrijven en je krijgt klachten worden ze compleet defensief 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...