Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Zowel gisteren als vandaag heb ik een soort onbestemd gevoel waar ik niet goed bij kan komen.
Is dit een vorm van HALT, alle 4 tegelijk?
Gisteravond had ik voor het eerst sinds mijn stoppen met alcohol 'dorst'.
Verder voel ik mij boos, verdrietig, maar vooral moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Een bakje om de dag te beginnen maar. 
Hier vandaag ook een rustig dagje, de doe-modus zal niet veel verder raken dan een eindje met de hond en wat rommelen in huis. 
Óf... als het niet te koud is lekker aan de slag in de tuin... dat is ook een optie. 
Afijn, eerst dat bakje dus... 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me gisteren een kleinere puzzel gekocht. Antwerpse spreuken noemt ie.

Ik ben gisteren nog een tijdje bezig geweest met t vriendin gedoe. Ik heb niet zo veel vrienden en vind dat best ok. Ik ben graag op mezelf. Uiteraard brengen ze mij allen iets anders en weet ik wat ik ongeveer mag verwachten. Ik ben zelf niet altijd de allerbeste vriendin dus probeer met dezelfde maat te wegen (als je t zo noemen mag). T is niet dat ik zat te wachten op een bericht. Anderzijds heb ik wel degelijk verwachtingen. Die loslaten zou inderdaad een hoop frustratie kunnen vermijden. Anderzijds..zonder verwachtingen kan ze net de vreemde buur in de straat zijn. Wat ok is..maar daar investeer ik niet emotioneel in. Nu goed..ik heb geantwoord en niets meer gehoord. Vriendschappen en noden veranderen ook. 

Ik zit op een tweesprong. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar 4 per dag, dat is mooi. Heb je al een datum bepaald waarop je stopt?

Een vriendin van mij is ziek en weigert nog steeds te stoppen met roken. Als je zelf al enige tijd gestopt bent, is dat lastig indenken. Ik vind het wat triest. :( Ze zegt dat ze er alles aan doet om te genezen, maar aan het roken mag je niet komen.

Ik heb ook een onbestemd gevoel. :unsure: Ga zo maar verder met ontspullen. Gisteren heb ik na hier lezen en schrijven daarover, bedacht dat ik hier best nog een slag te maken heb. Boeken en tekenspullen weggedaan. Doet een beetje zeer maar lucht ook op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lonster:

Nog maar 4 per dag, dat is mooi. Heb je al een datum bepaald waarop je stopt?

Een vriendin van mij is ziek en weigert nog steeds te stoppen met roken. Als je zelf al enige tijd gestopt bent, is dat lastig indenken. Ik vind het wat triest. :( Ze zegt dat ze er alles aan doet om te genezen, maar aan het roken mag je niet komen.

 

Nee nog niet echt vastgepind. 

De doos kauwgom is behoorlijk groot en ik weet dat ik t niet hoef op te maken maar ik gooi niet graag iets weg.

Ik zei vroeger altijd als ze me zeiden dat roken slecht was 'tja, je moet aan iets doodgaan'. Ik ben maar pas gestopt omdat mijn dochter bleef doorzeuren. Vaak willen mensen nog blind blijven voor de gevolgen van roken en denken ze dat stoppen niet zo een groot verschil maakt.

Het is deze maand tournee minerale in belgie. Dus een maand geen alcohol. Kent toch een groot succes. Ik denk niet dat je dat moet proberen met nicotine. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snel slapen,  dan is het snel morgen. We moeten de eerste nacht ergens anders overnachten omdat er iets met ons appartement is. Vind ik eigenlijk wel grappig. 1 Nacht in zo'n all inclusieve hotel, waar ikzelf nooit voor zou kiezen. Misschien wil ik hierna wel nooit meer anders....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...