Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Roberto

Vrijdag 14 februari 2020

Aanbevolen berichten

Hallo!

Mijn vader puzzelde veel toen hij een burn out had. Hij heeft het daarvoor en daarna nooit meer gedaan. Ik denk dat puzzelen erg rustgevend kan zijn. Als je die rust kunt vinden. Ik zou ondertussen steeds denken; ik moet nog zus en nog zo. Heerlijk lijkt me dat, om daar gewoon voor te kunnen gaan zitten. 
Vriendinnen heb ik zelf allemaal verwaarloosd. Ik weet dat als ik ze bel, het weer goedkomt. Heb daar echter tot nu geen belang bij gehad. Soms denk ik dat ik niet helemaal spoor, wat dat aangaat. Maar ik wil het echt (nog) niet. Ik ben heel graag alleen, of met mijn gezin.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Penny:

Soms denk ik dat ik niet helemaal spoor, wat dat aangaat.

Ik heb ook geen vriendinnen (meer) hoor. Net als bij jou, er zijn er wel een paar waarvan ik weet ik ze contact het wel oke is maar nee, heb de behoefte ook niet.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee Bor, ook arbeidsloon. En ik zei niks maar hield mijn gezicht in de plooi en gaf hem het geld. De mens is een wonderlijk ras.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Bor:

Heb jij echt 30 van die dingen @GewoonDoen? Wat is daar de bedoeling van, moeten die allemaal nog in elkaar gepuzzeld worden en dan, waar moet je ermee naartoe?

Komen van mijn moeder af. ik ga ze maken. En dan toch maar langzaamaan eens verkopen. Ze liggen onder het logeerbed, dus nemen verder geen ruimte in.

Maar ik ben begonnen aan puzzel 1.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor puzzels heb ik geen geduld, fijn dat sommigen dat wel hebben.

Zo naar het werk en het weekend lekker vrij.

Hier gaat het redelijk goed. Slaap best okay en dat is heel fijn.

Fijne dag allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook geen geduld om te puzzelen. Ja, zo'n kinderpuzzel dat gaat net nog :D

Me alvast aan het voorbereiden voor vanavond. Ik ga eerst repeteren en mijn zoon haalt me daar dan op en dan gaan we meteen door naar het zonnige zuiden!

Weer een soort als vanouds, jaren geleden dat ik me daar iedere vrijdag een stuk in mijn kraag dronk en ik nooit mee naar huis wilde :blush:

Doe ik allang niet meer. Die tijd is geweest, maar natuurlijk denk ik er nog wel eens aan terug nu ik weer wat meer mee repeteer met dit koor. 

Tijden veranderen, mensen veranderen.

Nu even een goede planning maken, zodat alles klopt! Mijn zoon is altijd minder goed in plannen en raakt snel in de stress als iets niet klopt, dus ik wil het wel allemaal kloppend maken!

O ja, hond moet ook nog mee vanavond!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei GewoonDoen:

Komen van mijn moeder af. ik ga ze maken. En dan toch maar langzaamaan eens verkopen. Ze liggen onder het logeerbed, dus nemen verder geen ruimte in.

Zijn dit wel van die mooie puzzels??
Dan wil ik ze, voor je ze op marktplaats zet, graag eens zien op een foto! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei GewoonDoen:

Oke. Maar zet je die dan in elkaar en doe je dan de hele hupsa weer terug in de doos en verkoopt die doos... of lijst je dat mooi in en verkoopt ze op die manier?

bewerkt door Bor
ik typ erg slecht... misschien eens weer oogarts..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wilde het gewoon even delen 

Ja, ook wel een beetje tegen mezelf Bor. 

Heb het maar allemaal even opgeschreven. Moet ook nog macaronispul klaarzetten, dat hij dan weer mee moet nemen en dus niet moet vergeten!

Neem vanavond een wegwerpaccordeon mee :) Een oud ding, die ik daar kan laten staan. Allemaal dat soort dingen, dat moet even goed voorbereid worden.

Gaat allemaal wel lukken hoor na even wat logisch denkwerk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Bor:

Oke. Maar zet je die dan in elkaar en doe je dan de hele hupsa weer terug in de doos en verkoopt die doos... of lijst je dat mooi in en verkoopt ze op die manier?

haha, dat is ook ngo een optie

Ik ben alleen geïnteresseerd als het in de doos zit ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een puzzel inlijsten en verkopen. :huh:

Een puzzel moet gemaakt worden. Net als een kruiswoord. Die ga je toch ook niet van tevoren invullen en aan iemand verkopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Penny:

Bedankt jongens! Ik he nu een enorme craving om een puzzel te maken. En wat denk je, geen een in huis.:(

Snel halen Penny voordat de winkels dicht zijn :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien kunnen we een ruil-handel opzetten hier .. schuiven we puzzels door en krijg je een paar weken voor hij weer door moet naar de volgende !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Penny:

Bedankt jongens! Ik he nu een enorme craving om een puzzel te maken. En wat denk je, geen een in huis.:(

@Penny, ik ook opeens, gelukkig heb ik al mijn puzzels van vroeger op zolder bewaard.
Inlijsten of verkopen @Bor?
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, dan kun je ze nooit voor een tweede, derde of voor de zoveelste keer maken.

bewerkt door Roberto

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedenavond allen. 

Iets anders vandaag, toch een dienstje gedraaid. Levert me hoop goodwill en 2 vrije dagen op. Najaar 2020, 5 maanden vrij, here i come! 

Achteraf maar goed ook, want de deksels bij ikea zijn uitverkocht, en zonder goed opbergspul kan ik nu toch niet verder. 

Iedereen blij. Maandag verder. 

Ik heb wel een rvs melkkannetje voor warmmaken en opschuimen gekocht. Daar ben ik nou blij mee. Echt. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Penny:

Je went er maar aan, vrouw. (opgeheven vingertje, zuinig mondje) 

Mooie oefening voor de alcohol: niet alles hoeft meteen. Ik denk dat dit een les was. Denk je niet? :)

Arggg ik ben erg flauw vandaag

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja, ik heb zelfs een reserve want dochter had er al een,
maar of ik die nog ga gebruiken in dit leven?
nou ja, ik weet de opruimcoach te vinden he;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas geen tijd gehad om naar de winkel te gaan, anders had ik er gelijk twee gehaald. Beetje backup is niet verkeerd he. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...