Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Ja precies, dat bedoelde ik te zeggen. Je hoeft niet alles te vinden in één vriendschap. Met de ene ga je wandelen, bij de ander stort je je hart uit, de derde helpt je bij verhuizen...

Maar aan de andere kant... een paar verwachtingen van een vriend(in) mag je wel hebben. Als je gaat verhuizen en niemand van je vrienden wil helpen, ben je dan ook niet een beetje teleurgesteld Knakker?

bewerkt door Lonster
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo!

Mijn vader puzzelde veel toen hij een burn out had. Hij heeft het daarvoor en daarna nooit meer gedaan. Ik denk dat puzzelen erg rustgevend kan zijn. Als je die rust kunt vinden. Ik zou ondertussen steeds denken; ik moet nog zus en nog zo. Heerlijk lijkt me dat, om daar gewoon voor te kunnen gaan zitten. 
Vriendinnen heb ik zelf allemaal verwaarloosd. Ik weet dat als ik ze bel, het weer goedkomt. Heb daar echter tot nu geen belang bij gehad. Soms denk ik dat ik niet helemaal spoor, wat dat aangaat. Maar ik wil het echt (nog) niet. Ik ben heel graag alleen, of met mijn gezin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei GewoonDoen:

Komen van mijn moeder af. ik ga ze maken. En dan toch maar langzaamaan eens verkopen. Ze liggen onder het logeerbed, dus nemen verder geen ruimte in.

Maar ik ben begonnen aan puzzel 1.

 

 

Zijn dit wel van die mooie puzzels??
Dan wil ik ze, voor je ze op marktplaats zet, graag eens zien op een foto! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Bor:

Oke. Maar zet je die dan in elkaar en doe je dan de hele hupsa weer terug in de doos en verkoopt die doos... of lijst je dat mooi in en verkoopt ze op die manier?

haha, dat is ook ngo een optie

Ik ben alleen geïnteresseerd als het in de doos zit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Penny:

Bedankt jongens! Ik he nu een enorme craving om een puzzel te maken. En wat denk je, geen een in huis.:(

@Penny, ik ook opeens, gelukkig heb ik al mijn puzzels van vroeger op zolder bewaard.
Inlijsten of verkopen @Bor?
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, dan kun je ze nooit voor een tweede, derde of voor de zoveelste keer maken.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Bor:

Droogdrinken is terugkeren naar oude gedachtenpatronen en oude gedragingen. Dus dat je niet sober doet en denkt terwijl er niet gedronken wordt al lijkt het wel zo.
Hervalsyndroom wordt het ook wel genoemd.

Ik zie nu pas deze aanvulling in je bericht. Je hoeft echt niet te reageren als je dat liever niet doet maar ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen en met Google kom ik zo gauw ook niet verder.  Wil je misschien een voorbeeld van zo'n gedachte of gedraging geven? Ik kan alleen bedenken dat je heel veel cola gaat drinken en dan de flessen verstopt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt ruk @Bor ik zie die twee daar touwtrekken (en in gedachten trek ik even keihard mee aan de nuchtere kant...).

Heb je al eens iets ontdekt dat de nuchtere kant sterker maakt?

Ik las vanmorgen iets en moest aan je denken. Don't say to God: "I have a great problem", say to the problem: "I have a great God".

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Bor:

Ik heb dezelfde Moed om door te zetten nooit meer weten terug te vinden. Het is me afgenomen en m"n eigenwaarde ligt hierdoor te laag. Voor mezelf?..Neuh...laat maar. Ik krabbel wel wat door dan met vallen en opstaan. Naar gelang wat in mijn vermogen ligt en naar gelang ik aankan.

Je moed is afgenomen? Asjeblief zeg! 

Stoppen kan je net zo goed als een ander maar daar heb je geen zin in. Das toch zo klaar als een klontje.

Tot dan zitten we met je droogdrinken. 

Gezellig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GD soms geven rugklachten
een gebrek aan ruggesteun weer.:rose:

enne scheiden de gemakkelijke weg? echnie
of je nu in of na je relatie je rug moet rechten
en verder gaan op je pad, er is denk ik geen gemakkelijke weg
er is jouw weg
(en zoals ik jou lees zal dat nooit een echt makkelijke zijn♥)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Yana:

Klinkt ruk @Bor ik zie die twee daar touwtrekken (en in gedachten trek ik even keihard mee aan de nuchtere kant...).

Heb je al eens iets ontdekt dat de nuchtere kant sterker maakt?

Ik las vanmorgen iets en moest aan je denken. Don't say to God: "I have a great problem", say to the problem: "I have a great God".

:heart:

Wauw @Yana, dit is denk ik de mooiste spreuk die ik ooit hoorde, dank!

@Bor en @GewoonDoen, heel veel sterkte. Ik weet zo geen dingen om te zeggen wat jullie kan helpen, behalve hier te blijven delen. Ivm gedeelde smart en zo. Kus voor jullie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Bor:

Praat voor jezelf, ..Wees eens zo assertief voor jezelf in rl. Maar zelfs dan durf je dat niet.

Ach meid toch.

Ik mag dan niet zo assertief zijn als jij blijkbaar bent maar ik loop hier niet van mijn drankprobleem al tien jaar een spel te maken.  Jij hebt geluk dat hier telkens nieuwe mensen komen die niet beter weten. Als ik stop dan stop ik. Geen eindeloos geleuter.

Dus kweek jij eens wat ballen of bespaar me je droogdrinken.

Btw..ik haal nooit iets weg uit schrik voor een ban. Een ban zou jou misschien wel goed doen. Wie weet wat t doet voor je sociale vaardigheden. Ik zou jou nog wel eens op de werkvloer in een team willen zien presteren. 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...